Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki odottavat lomaa?

Vierailija
09.06.2018 |

Inhoatteko työpaikkojanne ja arkeanne niin paljon? Miksi ette tee elääksenne jotain, joka on kivaa ja josta nautitte?

Tuntuu hirveältä ajatukselta, että normaali elämä olisi niin inhottavaa ja ainoastaan sen muutaman viikon vuodessa voi "nauttia elämästä".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan työtäni enkä oikeastaan viihdy lomalla paria päivää kauempaa. Muutaman päivän kun olen ollut vapaalla niin ajattelen että nyt on aika palata takaisin duuniin. Mieheni kanssa olemme yksityisyrittäjiä ja molemmilla on sama fiilis lomailun suhteen. Onneksi pääsemmekin helposti takaisin sorvin ääreen.

Etenkin jos olen kotona lomalla niin helposti pitkästyn. Ulkomaanreissuilla on aina kivaa mutten koskaan viivyä enempää kuin pari päivää.

Vierailija
22/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ei tarvitse olla riippuvainen aikataulusta tai ajatella asiakkaita tai työtehtäviä. Voi nukkua aamulla pitkään ja syödä aamupalaa ja lukea lehteä niin kauan kuin haluaa. Ei tarvitse lähteä mihinkään - tai voi lähteä johonkin jos huvittaa.

Pidän työstäni, mutta arkena aamulla on aina kiire, työ mielessä, eväät kassiin, lapsi tarhaan ja tien päälle ja sitä rataa, ja minulla tulee stressiripuli heti kun töihin pääsen. Lomalla ei koskaan tule, koska aamut ovat pitkiä ja rauhallisia.

Lisäksi saan lomalla tehtyä paljon sellaista, jota en millään ehdi tehdä työaikana. Työhön liittyviä asioitakin kaikessa rauhassa. Kesällä voi tehdä paljon asioita, joita ei muuten voi tehdä, esim. tavata kauempana asuvia kavereita ja sukulaisia tai mennä erilaisiin tapahtumiin tai löhötä auringossa tai lähteä matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sitä vasta odotankin ja oikein hartaudella. Sitä ennen näet pitäisi löytyä työpaikka, josta kertyy oikeaa lomaa. Jos aikoinaan nautin lomista yli 30 v työurani aikana, saatte uskoa, että työtä löydettyäni tulen nauttimaan tulevasta lomasta vielä entistä enemmän. Työttömänä olo nimittäin EI OLE LOMAA, koko ajan tulee hakea työpaikkoja, vaikka mistään ei heru mitään, eikä rahatkaan riitä kuin välttämättömään.

Terv työmarkkinatuelle juuri ennen 57 V synttäreitä tipahtanut aktiivimallileikkurin uhri.

PS: En ole työnvieroksuja, mulle ei vaan työkkärikään ole tarjonnut mitään, ovat vaan surkutelleet tilannettani.

Vierailija
24/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä tykkään työstäni tosi paljon.

Meillä arki on hektistä ja en ole mikään maailman paras äiti arkisin. Viikonloput ovat täynnä ohjelmaa, mm lasten harrastuksia.

Lähdemme lomalla kk ulkomaille.

Jokainen sai toivoa haluamansa ja matkasta tulee mukava, eniten odotan yhdessä oloa.

Vierailija
25/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tekee työtä huvikseen. Itse ja moni tuttuni tekee sitä vain rahan vuoksi. Lomalla saa vihdoin keskittyä omiin juttuihinsa.

Jos voittaisin lotossa, lopettaisin työnteon siltä seisomalta. En jaksa käsittää ihmisiä, jotka jäävät töihin vielä useamman miljoonan voitettuaankin. Järjetöntä!

Vierailija
26/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoatteko työpaikkojanne ja arkeanne niin paljon? Miksi ette tee elääksenne jotain, joka on kivaa ja josta nautitte?

Tuntuu hirveältä ajatukselta, että normaali elämä olisi niin inhottavaa ja ainoastaan sen muutaman viikon vuodessa voi "nauttia elämästä".

Jos tekisin elääkseni jotain kivaa josta nauttisin kukaan ei varmaan suostuisi maksamaan palkkaa siitä... Jatkan siis hoitajan hommia maailman tappiin jos ei löydy jotain yllätys sukulaista joka jättäisi mulle muhkean perinnön. Ja kyllä todellakin odotan sitä lomaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän