Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olisi Juhannus parin viikon päästä jo ohitse ja päivät alkaa lyhenemään. Matka kohti syksyä alkaa.

Vierailija
09.06.2018 |

En malta odottaa ruska-aikaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s**tana! Onneks on vielä kesää jäljellä. Kysy vaikka Tero Vaaralta.

Vierailija
2/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kohokohta joulukuu vielä edessäpäin ja marraskuun salaperäinen pimeys. Fiilistelykuukaudet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan kanssa ihania syysiltoja.

Vierailija
4/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn odottajilla on tutkitusti vakavia mielenterveydellisiä ongelmia.

Vierailija
5/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olihan täällä aurinkoista ja lämmintä jo kuukauden....nyt hyytävän kylmää...syyskeli.

Vihaan syksyä ja vielä enemmän talvea. Kärsin lokakuusta huhtikuuhun.

Vierailija
6/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja talvipäivänseisauksesta 21.12 sun mielestä alkaa kevät?? Just.

Vierailija
7/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ajatus. Kevät on suosikki vuodenaikani kokoajan lisääntyvän valon ja luonnon heräämisen vuoksi. Kesäkuu on myös ihanan vehreä ja valoisa tottakai, mutta heinäkuu osoittaa jo merkkejä lyhentyvistä päivistä ja pelko lähestyvästä syksystä alkaa heräillä. Elo-syyskuu on sitten sellaista haikeaa tunnetta täynnä. Loka-marraskuun yli voisikin minun puolestani hypätä, joulukuussa taas helpottaa ja joulun jälkeen herää taas toivo lisääntyvästä valosta ja kevään odotuksesta.

Vierailija
8/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olet väärässä. Syksyn saapuminen ei ala juhannuksesta. Vaan se on tulossa jo tänään, ja ihan samaan tahtiin kuin juhannuksen jälkeen eli päivä kerrallaan. Ja samaan tahtiin on tulossa ensi kevätkin, heti kohta joulun jälkeen. Minä kyllä elän tätä ihanaa kesää ihan tänään, tähän kellonaikaan.

Vierailija
9/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kesää vielä kolmisen kuukautta jäljellä, eli neljännesvuosi.

Vierailija
10/10 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden kohokohta joulukuu vielä edessäpäin ja marraskuun salaperäinen pimeys. Fiilistelykuukaudet!

Ihana ajatus, kiitos kun kirjoitit. Itseäni on viime vuosina loka- ja marraskuun aika masentanut, varmaan kaikuja siitä, kun olin niinä aikoina todella pahasti sairas, mutta tänä vuonna voin yrittää odottaa niitä enemmän sinun asenteellasi.