Panin varattua perheellistä vanhempaa miestä
Olin niin otettu miten hän osasi arvostaaa kuinka kypsä ja fiksu olen ikäisekseni ja lisäksi hän sai minut tuntemaan minut todella kauniiksi. Hän osasi todella kohdella naista. Kyseessä on siis mun kaverin isä joka on yli 40v..:(
Me päädyttiin panemaan kun olin heidän mökillä ja muut oli lähteneet saunasta. Hän on varattu ja heillä on myös kaverini lisäksi toinen esiteini ikäinen lapsi.
N16
Kommentit (22)
Tulit juuri hyväksikäytetyksi, onko sinulla jotain aikuista kenelle voisit kertoa tapahtuneesta?
16v ei kirjoittaisi "osasi todella kohdella naista" ja "esiteini ikäinen". Ja tollanen perheen kanssa mökillä panenpa pikaisesti lapseni kaveria ei vaan tapahtuisi tosielämässä riskien (ja niiden muiden syiden) takia.
Hanki apua itsellesi.
Missä asennossa rakastelitte? Tapaatteko vielä uudelleen? Onko miehen oma puoliso ruma läski?
Aika huono yritys... Me päädyttiin panemaan kun muut oli lähteneet saunasta, kukaan 16-v. ei menisi saunaan vanhempiensa, sisarustensa ja kaverinsa kanssa edes mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Tulit juuri hyväksikäytetyksi, onko sinulla jotain aikuista kenelle voisit kertoa tapahtuneesta?
Fiksu mies tajusi että 16 on suojis.
Ilmankos mä maistoin sun menkkaveren kun otin samalta perheenisältä just suikkiin..
Semmonen setämiehen fantasia. Kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asennossa rakastelitte? Tapaatteko vielä uudelleen? Onko miehen oma puoliso ruma läski?
Istuin toiseksi alimmalla lauteella saunassa ja mies käveli eteeni levitti jalkani tuli iholle ja alkoi suudella.. Sitten hän työnsi minut selälleen ja nuoli mun pillua hetken, sitten kävi hakemassa kortsun ja pani lopuksi samassa asennossa.. ;)
AP
Kale 55v, lopeta valehtelu.
kyllä huomaa provon huonosta laadusta, että on miehen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin toiseksi alimmalla lauteella saunassa ja mies käveli eteeni levitti jalkani tuli iholle ja alkoi suudella.. Sitten hän työnsi minut selälleen ja nuoli mun pillua hetken, sitten kävi hakemassa kortsun ja pani lopuksi samassa asennossa.. ;)
AP
Sattuipa hyvin että oli ne kortsutkin saunalla mukana kun koko perheen ja lasten kaverien kanssa saunoivat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksei takaapäin? Voi kovempaa naida ja samalla alistaa. Ensi kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään pannut. Sinua pantiin. Opettele tunnistamaan ero niin eheydyt hyväksi kodinkoneeksi.
Moi, nainen joka ei tykkää ratsastaa päällä.
Jos ap oli päällä niin kyllä hän silloin pani sitä miestä, sori vaan :)
T. Mies
Tulitko häneen rajusti, karjaisitko oikein kun työnnyit sisään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mitään pannut. Sinua pantiin. Opettele tunnistamaan ero niin eheydyt hyväksi kodinkoneeksi.
T. Mies
Ei pannut. Mies panee, nainen vaan antaa. Eikä aina edes tarvitse antaa.
T. Oikea mies, ei mikään tuhnupylly.
Onpa erikoista ja jännää. Paheksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Olet joko miehenä esiintyvä nainen, tai mies jolla on erikoisia pakkomielteitä (miehen pitää aina dominoida sängyssä, nainen ei saa hallita tilannetta).
Minäkin pankin varattua perheellistä miestä, en tosin vanhempaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Olet joko miehenä esiintyvä nainen, tai mies jolla on erikoisia pakkomielteitä (miehen pitää aina dominoida sängyssä, nainen ei saa hallita tilannetta).
Miten se mitään hallitsee kun sitä pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pankin varattua perheellistä miestä, en tosin vanhempaa...
Nimesi on sitten kai Teuvo?
Hyvä tyttö. :)
-silverfox71-