Kun nainen sanoo olevansa treffi ilmoituksessa räväkkä
Kommentit (26)
Ei ole seinäruusu hissukka kuten 90% AV-mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Väli-viiva
Anteeksi kielipoliisi. Koitan muistaa ensi kerralla.
Joo, näin vähän ajattelinkin. Räväkän voi laskea ei toivottuihin ominaisuuksiin.
Ylipainoinen.
Vetää röökiä.
Juo kaljaa.
Kiroilee.
Musta Keravatukka, jota tehostettu violetilla raidalla.
Tribaalitatskoja.
Pukeutuu mustiin huppareihin.
Suomileijonakaulakoru.
Ymmärtää asiat väärin ja nostaa niistä hirveän metelin. Eikä myönnä olla väärässä.
Puhuu ja nauraa kovaan ääneen, varsinkin humalassa. Kiroilee. Lyhyt pinna. Draamailee. Flirtti ja ronskit puheet/käytös. Laukoo mielipiteitään.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu ja nauraa kovaan ääneen, varsinkin humalassa. Kiroilee. Lyhyt pinna. Draamailee. Flirtti ja ronskit puheet/käytös. Laukoo mielipiteitään.
Pyrkii myös ulkoisella olemuksella herättämään huomiota. Paljastava pukeutuminen, vaikkei kroppa antaisi myöten.
Räväkkä on huono homma. Kananpebatukka aika varmasti, markettiväri, tatskat, räyhämieli, kissatappelut.
Ukko35 kirjoitti:
Ylipainoinen.
Vetää röökiä.
Juo kaljaa.
Kiroilee.
Tribaalitatskoja.
Suomileijonakaulakoru.
Apua, olen varmaan karkoittanut kaikki potentiaaliset ukot pois. Voisin hyvinkin kuvailla itseäni räväkäksi mutta pientä ylipainoa lukuun ottamatta kaikki yllä mainitut ominaisuudet puuttuvat. Pyrin näyttämään huolitellulta, kunnioitan muita, en käytä alkoholia tai tupakkaa, olen korkeakoulutettu ja ihan fiksu. Räväkkyys on mulle ujouden ja epäsosiaalisen luonteen vastakohta, elämänkokemuksen mukanaan tuomaa rohkeutta ja ulospäin suuntautunutta persoonallisuutta. Mutta tämä ketju avasi mun silmät. Noinhan sen helposti tulkitsee. Kiitos! Mutta hei, voisiko joku keksiä paremman termin kuvaamaan sitä mitä yritin selittää?
Katso ympärillesi lähiöpubissa...
Rasittava, kaikkitietävä, suuna ja päänä. Luulee itsestään liikoja.
Hullu joka skitsoilee jokaisesta pienestä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Ylipainoinen.
Vetää röökiä.
Juo kaljaa.
Kiroilee.
Tribaalitatskoja.
Suomileijonakaulakoru.Apua, olen varmaan karkoittanut kaikki potentiaaliset ukot pois. Voisin hyvinkin kuvailla itseäni räväkäksi mutta pientä ylipainoa lukuun ottamatta kaikki yllä mainitut ominaisuudet puuttuvat. Pyrin näyttämään huolitellulta, kunnioitan muita, en käytä alkoholia tai tupakkaa, olen korkeakoulutettu ja ihan fiksu. Räväkkyys on mulle ujouden ja epäsosiaalisen luonteen vastakohta, elämänkokemuksen mukanaan tuomaa rohkeutta ja ulospäin suuntautunutta persoonallisuutta. Mutta tämä ketju avasi mun silmät. Noinhan sen helposti tulkitsee. Kiitos! Mutta hei, voisiko joku keksiä paremman termin kuvaamaan sitä mitä yritin selittää?
Eloisa? Ulospäinsuuntautunut? Elämäniloinen?
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Ylipainoinen.
Vetää röökiä.
Juo kaljaa.
Kiroilee.
Tribaalitatskoja.
Suomileijonakaulakoru.Apua, olen varmaan karkoittanut kaikki potentiaaliset ukot pois. Voisin hyvinkin kuvailla itseäni räväkäksi mutta pientä ylipainoa lukuun ottamatta kaikki yllä mainitut ominaisuudet puuttuvat. Pyrin näyttämään huolitellulta, kunnioitan muita, en käytä alkoholia tai tupakkaa, olen korkeakoulutettu ja ihan fiksu. Räväkkyys on mulle ujouden ja epäsosiaalisen luonteen vastakohta, elämänkokemuksen mukanaan tuomaa rohkeutta ja ulospäin suuntautunutta persoonallisuutta. Mutta tämä ketju avasi mun silmät. Noinhan sen helposti tulkitsee. Kiitos! Mutta hei, voisiko joku keksiä paremman termin kuvaamaan sitä mitä yritin selittää?
No vaikkapa juuri se ulospäin suuntautunut. Tai sosiaalinen.
jotain näistä:
lyhyet hiukset, ehkä shokkiväriä
tatuointeja tai lävistyksiä
puhuu seksistä avoimesti kavereidensa kanssa kovaan ääneen
on hypännyt laskuvarjolla
on oikeasti tylsä, mutta luulee räväkkä-sanan muuttavan tilanteen
Että se on wt-draamakuningatar, joka nostaa metelin joka asiasta ja joka paikassa, muista välittämättä.