Oletko koskaan miettinyt/huomannut , miksi TV-kokit eivät sekoita aineksia KUNNOLLA?
Kommentit (18)
Siksi, ettei koko helvetin ohjelma-aika mene siihen sekoittamisen näyttämiseen. Kuvitteletko tosiaan, ettei noita ohjelmia leikellä ja että kaikki näytetään ruudulla.
Etkö ole tuolla logiikalla ihmetellyt tv-kokkien turbouuneja, kun paistos laitetaan sinne ja vedetään kymmenen sekunnin kuluttua ulos valmiina?
Mä olen enemmän kiinnittänyt huomion siihen, että ollaan hiukset auki eikä kellään ole minkäänlaista päähinettä.
Tässäpä teille hilsesoppaa, bon appetit vaan!
Nakertaa uskottavuutta kyllä kun heittää muutaman murun karkeaa suolaa isoon pataanja kouhaisee pari kertaa ja bueno!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen enemmän kiinnittänyt huomion siihen, että ollaan hiukset auki eikä kellään ole minkäänlaista päähinettä.
Ja mä inhoon myös sitä, kun kun kokilla on kynsilakkaa!! Kuten Vappu Pimiä (vaikkei hän mikään oikea kokki olekaan). Ja nyt viimeisessä Master chefissä (Suomi), niillä naisilla oli kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, ettei koko helvetin ohjelma-aika mene siihen sekoittamisen näyttämiseen. Kuvitteletko tosiaan, ettei noita ohjelmia leikellä ja että kaikki näytetään ruudulla.
Etkö ole tuolla logiikalla ihmetellyt tv-kokkien turbouuneja, kun paistos laitetaan sinne ja vedetään kymmenen sekunnin kuluttua ulos valmiina?
haista vittu!!
Jamie Oliver hämmentää mielettömällä vauhdilla. Eli on mahdollisti ohjelma-ajan puitteisi.
Ja pienet suolat ja pippurit vaan. Muita mausteita eivät käytä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm itse ainakin sekoittelen kunnolla ainekset? Onko se väärin?
No et vain ymmärtänyt kysymystä. Sekoittelemisiin!!
Vierailija kirjoitti:
🤣
Minä taas olen kiinnittänyt huomiota siihen miten sitruunasta puristetaan mehut salaattiin, taikinaan tms nyrkissä sormien (ja sormusten) välistä.
Varsinkin suomalaisissa kokkiohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen kiinnittänyt huomiota siihen miten sitruunasta puristetaan mehut salaattiin, taikinaan tms nyrkissä sormien (ja sormusten) välistä.
Varsinkin suomalaisissa kokkiohjelmissa.
Suurin osa tekee niin.
Miksi kynsilakan käyttö olisi ongelma?
Minua inhottavat ne kokkien sormukset, joita ei ole riisuttu ennen kokkailua ja maistelu suoraan kauhasta. Julkkiskokki T. B:n vetinen maiskuttelu kurkkupuhemukelluksen lomassa oksettaa aina.
Oksettavinta on se, kun kokataan ja leivotaan sormukset kädessä. Hyi vittu.
Hmm itse ainakin sekoittelen kunnolla ainekset? Onko se väärin?