Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro Ennustuksistasi/etiäisistä joita tiedät tulevan tapahtuvaksi tai olet tiennyt tietäväsi sen vasta kun se on tapahtunut.

09.06.2018 |

Kun synnytin tyttäreni, seuraavana päivänä sairaalassa lapseni isän puhelin soi ja tiesin melkein välittömästi että joku soitti kertoakseen hänelle että hänen tätinsä oli kuollut.

Osaan myös ennakoida joitain tulevia tilanteita tuntemattomien ihmisten kanssa. Kerran myin kissanpentua jollekin pariskunnalle ja olivat tulossa kissaa hakemaan, kunnes tajusin että se nainen pyytää lupaa käyttää vessaa joka oli vähän sotkuinen joten menin vähän siistimään kissanhiekkalaatikkoa ja muutenkin vähän siistimään hiekkaa lattialta jne. Ja kun he tulivat nainen pyysi lupaa käyttää vessaamme niinkun olin aavistellut :D koskaan kukaan ei aiemmin ole pyytänyt mutta olin tyytyväinen että ehdin sen vessan siivota 😂

Toissailtana katsoin leffan wolfman jossa näytteli Anthony hopkins ja aloin ajatella että olisi kamalaa jos hän kuolisi pian kun on mielinäyttelijöitäni ja eilen luin uutisesta sen anthony bourdanin itsemurhasta. No ei kuollut hopkins mutta toinen Anthony kuitenkin. Ehkä nämä on tämmösiä "sattumia" mutta minä en usko sattumiin. Lukuisia muitakin asioita olen tiennyt ennen kun ne tapahtuvat tai tiedän mitä joku aikoo kysyä tai sanoa tai miten läheisilläni menee jne.

Nuorena näitä kävi useammin. vuosia sitten kuppilassa kerroin tuntemattomille ihmisille heidän menneisyydestään asioita jotka pitivät paikkaansa. Yllätyin kyllä itsekin mutta koin tarvetta alkaa näitä tuntemuksia heille kertoa. Kouluaikana tiesin aina mitä kello näyttää digitaalisesti vaikken ollut kelloa aikoihin katsonut. Ajattelin että kello on esim. 18:23 ja se oli. Aina se minkä ajan näin mielessäni. Se oli joku alitajuinen tieto ehkäpä.

Tässä nyt muutama esimerkki vaikka näitä riittää.

Kertokaa omia kokemuksianne :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tulkaa jakamaan ajatuksia kanssani :D

Vierailija
2/4 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aavistan ennakolta, jos on tapahtumassa jotain erityisen hyvää. Mulle tulee sellainen tietty tunne vatsanpohjaan. Semmoinen tuli esim. ennenkuin tapasin mieheni. Pystyn myös ennakolta tietämään, meneekö lasteni kilpailuissa hyvin. Jos menee tosi hyvin (= tulee sm-mitali) on se vatsanpohjafiilis usean päivän ajan.

En pysty manipuloimaan fiilistä itselleni eli jos asiat eivät ole menossa putkeen. Esim. vaikka kuinka toivoisin, et lapsellani menisi hyvin, en saa tunnetta aikaan, jos hyvää suoritusta ei ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota Anthony-juttua ei kyllä olisi kannattanut mainita esimerkkinä yliluonnollisista kyvyistäsi.

Vierailija
4/4 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin ajateltuna oon täysin samaa mieltä. 🤔