Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennun kesäisin :(

Vierailija
09.06.2018 |

Aina kun kesä koittaa, niin jään tyhjän päälle. En poistu asunnostani, en tee mitään eikä kukaan kaipaakaan mua. Koen oloni täysin merkityksettömäksi ja mihinkään kuulumattomaksi. En osaa elää. Haluaisin olla aktiivinen ja saada päivät täyttymään kaiken maailman jutuista, matkoista, ystävistä jne. Mutta en vaan osaa enkä pysty. Lakkaan olemasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy itse täyttää ne päiväsi jollain kivalla. Et voi odottaa, että joku muu tulee ohjaamaan ja kertomaan mitä tehdä. Ala heti suunnitella jotain mukavaa matkaa! Aina matkalle lähtiessä ei ole kaveria seuraksi, mutta jos olet avoin ja haluat tutustua muihin ihmisiin, löydät varmasti seuraa matkallesi.  Rohkeasti vain kohti uusia tuulia.

Vierailija
2/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Viime vuonna kokeilin pitää kesäloman töistä vasta elo-syyskuussa, ja pysyin aktiivisempana koko kesän. Yritän järjestää aktiviteetteja ja pitää saman päivärytmin vaikka on vapaata, ettei masennus ehdi saada otteeseensa.

Vierailija
4/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu voi muuttaa elämääsi kuin sinä itse. Sinun itse täytyy olla aktiivinen, sinun itse täytyy pitää yhteyttä ystäviin, sinun itse täytyy suunnitella matkasi. Näin se vain on. 

Vierailija
5/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole sussa vaan Suomen kesä on liian lyhyt ja melankolinen. Tuntuu että pitäisi olla ulkona hankkimassa huippuelämyksiä tiiviissä porukassa mut ei useimpien päivät niin kulu. Ihan tavallista ja "tylsää" tavallisten ihmisten elämä on kesäisinkin ja se on just ok. Otathan yhteyttä psykologiin, joka voi auttaa sua eteenpäin. Hänen kanssaan voit miettiä millaista olisi näköisesi elämä ja miten sitä uskaltaisi rakentaa. Mielialalääkitys lääkäriltä auttaa. Halit!

Vierailija
6/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
7/7 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun muu aika vuodesta sitten kuluu? Elätkö? Teetkö muutakin kuin vain olet kotona, ja jos, niin mitä? Kun tiedossa on kesämasennus, mitä olet muuttanut, jotta et voisi niin pahoin kesäisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä