Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tuntuvat suorastaan vihaavan skeittaajia?

Skeittaaja
09.06.2018 |

Olen nuoresta asti jo skeittannut ja jos olen mennyt ikinä streettiin(kaduille) skeittaamaan niin aina on tullut joku vanhempi ihminen tai vartija tai jopa poliisi aukomaan päätä että en skeittaisi ja haukkumista kuulee
vanhuksilta.
Parkissa(skeittipuistoissa) skuuttaajat on aina edessä ja kun ilmoitat että onko pakko tulla eteen niin heti on joku aikuinen kimpussa sanomassa että uhkailen muka heidän lastaan joka istuskelee koko parkin parhaan spotin päällä!
Miksi skeittaus on kielletty niin monessa paikassa mutta skuuttaus ja BMX eivät?
Kannoin kerrankin vaan juna-asemalla lautaa koska olin menos myöhemmin skedee nii heti joku kyylä tuli sieltä ovilta asti sanoo että siellä ei sitten sisällä skeitata!
En ymmärrä!
Omassa skeittipuistoissa kaikki kurbit on ylivahattuja paikallisten skuuttaajien takia ja kun ilmoitan sen heille niin sanovat vaan että mitä se sua haittaa ja pyytävät äitinsä paikalle!
Mummot soittelevat poliiseja vain koska skeittaan talojen läheisellä spotilla josta saa hyvän rampin niin mikä siinä skeittauksessa sitten niin paljon häiritsee kertokaa!
Skuuttaajille kun vähän vittuilee niin heti on vanhemmat paikalla.
En ymmärrä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän suorastaan nautin katsella kotivdeokoosteita telkkarista, kun reippaat lautailijapojat tippuvat munilleen kaiteelle. Tai laskeutuvat spagaatiin betonille.

Vierailija
22/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vihaatko kaikkea mistä kuuluu vähän enemmän ääntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään skeittaajia vastaan. Ihmettelen ihmisiä, joilla on.

Kiva ja suht halpa harrastus.

Vierailija
24/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huristelevat laudoillaan silmät kiinni eivätkä katso eteensä. Sitten tulee niitä komareita, törmäyksiä ja loukkaantuneita vanhuksia kun ajellaan yli.

Vierailija
25/25 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi päivä kävelemässä kaupungin keskustassa ja siellä ainakin oli todella vaarallista se joidenkin rullalautailijoiden touhu. Tekivät temppuja ihan jalankulkijoiden reitin vieressä, joskus lautailivat sen kulkuväylän läpi. Vaikka eivät tietenkään ketään päin lautailleen, niin eipä siinä olisi tarvinnut olla kuin yksi virheliike ja jollekin ohikulkijalle olisi käynyt huonosti. Minuakin vähän ahdisti mennä ohi siitä lapseni kanssa, vaikka sen ajaksi toki fiksusti lopettivat sen, kun lapsi oli siinä edessä.

Toinen on tietenkin melu. Eräs poika meni kerran rullalaudalla Turun kauppatorin mukulakiviä (rip aito kauppatori), ja hänen menonsa kuului kyllä metrien päähän, TÄRRÄTTTÄTTÄRÄRÄTTTÄÄ. :D Tosin tässä se oli enemmän koominen kuin häiritsevä elementti. Kerrostalon pihassa yömyöhään tms. asia on tietysti eri. Tiettyyn rajaan asti olen sitä mieltä, että normaaliin hereilläoloaikaan (noin 9-19) kerrostalossakin pitää osata sietää jonkin verran ääntä. Jos asianmukaisesti harrastavat rampeilla tms. aiheuttamatta vaaraa jalankulkijoille, niin ei mulla ole mitään syytä vihata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä