Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin pelkkää seksiä, mies olisi halunnut parisuhteen, se loppui sitten. Kukapa olisi uskonut?

Vierailija
08.06.2018 |

Meillä oli todella hyvää seksiä. Molempien mielestä siis melko ainutlaatuisen hyvää. Minä halusin vain seksiä, mutta mies olisi halunnut parisuhteen. Mies ei kestänyt tilannetta.
Jäin vain ihmettelemään. Olisin kuvitellut, että tilanne on miehelle kuin miehelle ihanteellinen. Hyvää seksiä ilman sitoumuksia tai velvollisuuksia.
Kerroin heti aluksi, etten hae parisuhdetta.
Onko teille koskaan käynyt näin?? Hämmentynyt N

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt mutta musta tuntuu, että te kommentoijat olette itse vähän yksinkertaisia. Järkyttävää lukea tätäkin viestiketjua, edes naisille itselleen ei tunnu menevän jakeluun se, että nainenkin voi välillä haluta pelkkää seksiä ilman sitoumuksia. Ei se tarkoita sitä, että ei arvostaisi itseään, vaan päinvastoin. Vuosisatoja vallinneet käsitykset istuu teissä kuulkaa vähän liiankin lujasti.

Mitä tulee siihen, että ap ajattelee seksisuhteen olevan monelle miehelle ideaalitilanne, johtunee varmasti miesten itsensä käyttäytymisestä ja puheista. Ainahan miehet korostavat sitä, kuinka seksi ilman suhdetta olisi mukavaa ja helppoa. Ei se nyt mikään uusi juttu ole. Ja jos ap:n panokaveri on vielä itse suostunut tällaiseen seksisuhteeseen, niin luulisi sen nyt olevan hänellekin ok. 

Mulle itsellenikin on käynyt vähän samalla tavalla. On ollut tilanteita, joissa en ole ollut valmis parisuhteeseen, mutta olisin halunnut seksiä ilman satunnaisia baarituttavuuksia. Kun olen ottanut seksisuhteen puheeksi tiettyjen miesten kanssa, osa heistä on lähtenyt jopa loukkaantuneina tiehensä. Ok, ei siihen tarvitse tietenkään suostua, jos ei halua, enkä ole halunnut loukata, mutta yllättävän yleistä tuo on...

Vierailija
22/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on rakastunut aivan toiseen mieheen, jonka kanssa suhdetta ei koskaan tule olemaan. Tunteita siis löytyy.

Ette tainneet lukea aloitusviestiäni kunnolla. Minua siis ihmetyttää, että miehille ei siis kelpaakaan pelkkä hyvä seksi. Olen tähän ikään asti luullut, että se on monelle ihannetilanne.

Minua harmittaa tuossa, kun menetin hyvän panokaverin. Hän halusi kaikki tai ei mitään. Seksi oli tosi hyvää molemmille. En usko, että mies rakastui minuun, ymmärrätte väärin. Hän vain huomasi haluavansa parisuhteen. Minä olisin kelvannut siihen parisuhteeseen, mutta aivan varmasti myös joku toinen.

Ei hän varmaankaan jäänyt minun perääni itkemään vaan etsii nyt sitä parisuhdetta, jossa saa pitää naisen itsellään 24/7.

Tosiaan en usko, että tunteet sikäli olivat hänelläkään mukana.....tai siis poissaolollaan loistivat, kun ei hän halunnut pelkkää seksiä...

Kurjaa kun sovitaan suhteen (no suhdehan tämäkin oli) "ehdoista" mutta toinen huomaa, ettei se käynytkään hänelle.

Kannattaisi miettiä ennen kuin alkaa mihinkään, kykeneekö elämään niin. Ap

Kyllä on taas naisen elämässä raskasta kun seksiä saa ja miehet rakastuu. Voi nyyh nyyh. Kunnon nais-uli tää Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lukeudun niihin miehiin jotka ei pystyisi edes mihinkään yhdenyönjuttuun tai fwb-järjestelyyn kun tuntuisi pahalta jos nainen haluaisi vain seksiä. Mä ainakin tahdon sitoutua ja ihan kunnon parisuhteen. En malta odottaa sitä hetkeä että toisen voisi esitellä perheelle ja kavereille ym.

Mun mielestä läheisyys ja tunteet on tärkeämpää kuin pelkkä seksi.

Vierailija
24/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla panona vähän kehnonlainen.

Vierailija
25/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran samanlainen juttu. Parasta seksiä koskaan, kyseessä piti olla ihan vain seksiä sisältävä kaverisuhde. Mutta kuinkas kävikään, minä ihastuin tähän mieheen. Ei se ollut valinta, tein myös kaikkeni päästäkseni tunteista eroon ja koetin etsiä ihastukselle kohteen muualta. Näkemisestä ja lopulta myös taivaallisesta seksistä tuli surullista ja kiduttavaa, kun tiesin, että toinen ei edelleenkään tahdo minusta muuta kuin seksiä, ja minä olin korviani myöten ihastunut. Minun oli pakko sanoa miehelle, ettemme voi nähdä enää tai olla missään yhteydessä, koska sydämeni särkyy joka kerta.

Hän oli fiksu ihminen, kuten Ap:kin kuulostaa olevan, sillä hän ei tuon asiallisen keskustelun jälkeen enää ottanut minuun yhteyttä. Olisin nimittäin varmaankin ikävissäni suostunut näkemään ja sydämeni olisi särkynyt uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
26/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, että jotkut ei jaksaneet lukea, mitä kirjoitin. Kiitos teille, jotka jaksoitte, ja muille vielä kerran:

MIES EI IHASTUNUT MINUUN.

Ei. Siis ei ihastunut, ei rakastunut.

Seksi oli törkeän hyvää molemmin puolin. En tätä viitsi tarkemmin avata, mutta voin kertoa, että huonon seksin takia hän ei ruvennut parisuhdetta kaipaamaan. :D

Siis minäkin olisin oikein erinomaisesti kelvannut hänelle tyttikseksi, jos olisin suostunut parisuhteeseen, mutta joku muukin käy. Siksi emme enää tapaa, ole yhteydessä tms.  jotta hän saa etsiä rauhassa tyttöystävän. Ei ole helppoa päästää toista menemään kun seksi, kuten sanottua, oli loistavaa. Tekisi mieli laittaa viestiä. En laita.

Joku kommentoi, että olen v****ua jakava (sensuroitu). Enkö sitten jakaisi paljon ""pahemmallla tavalla"" jos minulla olisi koko ajan yhden illan suhteita?

No kyllähän monesta viestistä huokuu silkka paheksunta ja kaksoisstandardi - ei nuori nainen saa haluta seksiä! Mahdollisesti parisuhteen satamassa ja aviovuoteessa, muttei tällä tavalla!

Minusta ehdoton rehellisyyteni oli hyvä asia.

Siitäkin olen ylpeä, etten viettele poikaparkaa uudestaan olemaan kanssani...ei varmasti tarvittaisi kuin puhelinsoitto ja nähtäisiin taas. Koko kierre saattaisi alkaa alusta. Tai hän voisi uskotella itselleen, että haluan ehkä kuitenkin parisuhteen.

Ja kyllä, tähän astinen kokemukseni miehistä on ollut, että seksi on useimmilla mielessä, ja olin todella kuvitellut FWB:n olevan miehen unelmatilanne!

Jos ja kun lähden syksyllä toiselle puolelle maailmaa, niin eipä sekään olisi helppoa ollut.

Hämmästyttävä juttu mielestäni yhä. Ei kellekään kaverilleni näin ole käynyt. Yleisempi on, että jommallekummalle, yleensä naiselle, on tullutkin tunteita.  Ap

Vierailija
27/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin kun ap:lle.

Meillä oli todella tyydyttävä seksisuhde mut mun puolelta ei ollut muita tunteita mukana. Mies oli kiva, hyvää seuraa ja hyvää seksiä.

Se riitti mulle ja hänellekin aluksi.

Sitten hän rupesi haluamaan jotain vakavampaa, mutta mua ei edelleenkään kiinnostanut.

Muutaman kerran soitteli vielä mut kun ei kiinnosta (paitsi seksin suhteen), niin ei kiinnosta. Ei sitä voi pakottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan