Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta että olen psykopaattinarsistin alistama ollut viimeiset 10 vuotta

Vierailija
08.06.2018 |

Koko kuva alkaa vihdoin mulle hahmottua.

Olen yrittänyt välttää suututtamasta häntä jotta lapset eivät joutuisi raivokohtauksista kärsimään.
Tällä hän on taitavasti pitänyt minut ruodussa.
Kaikki hänen piirteensä: tunnekylmyys, loisiminen, patologinen valehtelu, muiden haukkuminen.
Tuossa vain muutama tunnusomainen.
Tietysti katsoo että hän voi tehdä mitä haluaa - on pettänyt varmaan ties kuinka paljon.
seuranhakuprofilleja, kännykät tietokonneet kuin valtionsalaisuuksia, jatkuvia useita kertoja viikossa toistuvia
reissuja ystävien luo joista palaa aamuviideltä.

Nyt mun mitta on täynnä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankin säännöt kieltävät tunnusluvun luovuttamisen KENELLEKÄÄN. Silloin ei rikosilmoitukset auta.

Kodin hajottamiseen auttaa. Eikö kirjoittaja maininnut tästä tulevan kuluja?

Vierailija
22/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on hullu, miten siinä eroat ystävinä? Sinä, joka luulet että, tällainen on liioittelua et selvästi ole kokenut tuollaista kohtelua. Toiset ovat niin tunnekylmiä ja inhottavia, ettei sitä ole uskoa todeksi kun kohdalle sattuu.

Onko menty suhteeseen tunnekylmän ja inhottavan tyypin kanssa, vai onko hän suhteen aikana muuttunut sellaiseksi ja siinä tapauksessa miksi? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat aluksi ihania. Kun toinen on rakastunut, pikkuhiljaa alkavat näyttää sairaita puoliaan. Välillä ovat taas ihania, jotta toinen ei jätä. Huono ja hyvä kohtelu alkavat vuorotella. Kun toisen tahto on nujerrettu, voikin alkaa olla kokoaikainen kus*pää. Silloin uhri on jo liian alistettu lähteäkseen.

Vierailija
24/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on hullu, miten siinä eroat ystävinä? Sinä, joka luulet että, tällainen on liioittelua et selvästi ole kokenut tuollaista kohtelua. Toiset ovat niin tunnekylmiä ja inhottavia, ettei sitä ole uskoa todeksi kun kohdalle sattuu.

Onko menty suhteeseen tunnekylmän ja inhottavan tyypin kanssa, vai onko hän suhteen aikana muuttunut sellaiseksi ja siinä tapauksessa miksi? 🤔

Muuttui täysin suhteen aikana, syy saattaa olla psykoosin esiaste tai tämä skitsoaffekttivinen diagnoosi. Mene ja tiedä.

-eri kuin Ap

Vierailija
25/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen joskus olleeni tekemisissä psykopaatin kanssa. Näihin tekemisiin liittyi aina jonkinlainen kiire, reagoinnin pakko, tietojen kalastelua rivien välistä, narujen vetelyä. Luulen saaneeeni hänet raivon partaalle ”reagoimalla” aina aivan liian myöhään, liian vähän, tai en ollenkaan, tai väärällä tavalla. Psykopaattia ei voi voittaa, sillä hullu jaksaa taistella ikuisesti. Mutta kun hullu ei saa vastakaikua, hän katoaa.

Vierailija
26/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen joskus olleeni tekemisissä psykopaatin kanssa. Näihin tekemisiin liittyi aina jonkinlainen kiire, reagoinnin pakko, tietojen kalastelua rivien välistä, narujen vetelyä. Luulen saaneeeni hänet raivon partaalle ”reagoimalla” aina aivan liian myöhään, liian vähän, tai en ollenkaan, tai väärällä tavalla. Psykopaattia ei voi voittaa, sillä hullu jaksaa taistella ikuisesti. Mutta kun hullu ei saa vastakaikua, hän katoaa.

Tuli vielä mieleen jossain lukemani vertaus missä psykopaatti pohjimmiltaan näkee muut ihmiset vinkuleluina. Psyko saa kiksejä kun vinkulelu vinkaisee psykon tahdissa. Mutta kun vinkulelu ei enää vinkaise niinkuin psyko haluaa, on lelu rikki ja psyko hylkää sen ja lähtee etsimään uutta lelua, uutta uhria. Psykon kanssa toimiminen onnistuu parhaiten, kun näkee miten hän haluaa sinun reagoivan, ja tekee juuri päinvastoin.

Lelu ei toimi jos se päästää pikku ynähdyksen kahden päivän kuluttua. Lelun on vingahdettava juuri silloin kun psyko haluaa ja juuri halutulla volyymillä.

Vierailija
27/27 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vielä mieleen jossain lukemani vertaus missä psykopaatti pohjimmiltaan näkee muut ihmiset vinkuleluina. Psyko saa kiksejä kun vinkulelu vinkaisee psykon tahdissa. Mutta kun vinkulelu ei enää vinkaise niinkuin psyko haluaa, on lelu rikki ja psyko hylkää sen ja lähtee etsimään uutta lelua, uutta uhria. Psykon kanssa toimiminen onnistuu parhaiten, kun näkee miten hän haluaa sinun reagoivan, ja tekee juuri päinvastoin.

Lelu ei toimi jos se päästää pikku ynähdyksen kahden päivän kuluttua. Lelun on vingahdettava juuri silloin kun psyko haluaa ja juuri halutulla volyymillä.

Kuulostaa ihan 2v lapselta. Miksi näen paljon yhtäläisyyksiä psyykkisessä puolessa? Henkinen kehitys on jäänyt sille asteelle, mutta älykkyys kehittynyt yleensä aikuisen tasolle. Kamala yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi