Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistäkö?

Veera123
08.06.2018 |

Otin muutaman valokuvan mieheni puhelimella ja mielenkiinnosta kurkkasin hänen ja naistyökaverinsa välistä whatsup keskustelua.
Viestit olivat tyyliin "olisin mielummin luonasi" tapaamisen sopimista keskustaan ja elokuviin. Osittain viestit olivat minusta vihjailevia, mitään sydänemoneja tm. ei ollut.
Mies kiistää kaiken, en varsinaisesti häntä kyllä mistään edes syyttänyt, kysyin onko hän tavannut naista useinkin ja miksi viestit ovat niin läheisen kuuloisia.
Miehen selityksen kuulostavat kierteleviltä. Pyysin, että voimmeko katsoa viestit yhdessä läpi koska minua vaivaa esim. tapaamiset joita ei miehen mukaan ole kuitenkaan ollut. Mies suuttui ja sanoi, ettei aio viestejään näyttää. Pahoittelin, että olin niitä lukenut, mutta että oloni on nyt tosi levoton koska viestit kuulostivat niin läheisiltä.
En tiedä, mihin nyt uskoa. Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää tuo, että toisen kännykällä "kuvataan" ja sitten ihan "uteliaisuudesta" mennään katsomaan toisen wa-tiliä. Ei sopivaa tuokaan, kännykkä ja sen sisältö on tänä päivänä ihan henkilökohtainen asia.

Meillä on kännykät yhteisiä, kumpikin saa niitä käyttää ja lukea kaiken mitä niissä on.

Hyi hemmetti. Toivottavasti olette kertoneet tämän kavereilleni. Minä en viestittelisi mitään tuollaiselle, joka antaa kaikki viestit avoimesti luettavaksi. Vaikka en mitään salaisuuksia tekstaa, mutta ällöttää tuollainen yhteisomistajuus....  Miksi ihmeessä teillä on kännykät yhteisiä?

Koska meilläkään ei ole mitään salaisuuksia toisiltamme. Voimme myös avata toistemme nimellä tulevan postin sekä käyttää toistemme tietokonetta, läppäriä, sähköpostia jne. -eri

Ettekö te kunnioita niiden viestien lähettäjien yksityisyyttä? En ikinä näyttäisi kaverieni viestejä miehelleni. Esim. nyt yksi kaveri on eroamassa, ja ne viestit ovat hyvin henkilökohtaisia. Laittaa viestiä, kun ei aina pysty soittamaan.  

Ei. Viesteillä lähinnä sovitaan tapaamiset, niissä ei koskaan kerrota henkilökohtaisuuksia. En koskaan kirjoita mitään minkä en halua leviävän toisten silmille. Näin toimii myös muut ystävät. Asiat jutellaan kasvotusten.

Kaikilla ei ole mahdollisuus aina tavata kasvotusten. Tapaan hyvän ystäväni vain kaksi kertaa vuodessa pitkän välimatkan takia. Paljon soitellaan, mutta myös viestitellään. Kummallekin on täysin selvää ettei niitä viestejä näytetä eteenpäin.

Vierailija
42/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi nyt myöhemmin "muuttaa mielensä" ja näyttää sinulle ne viestit, niin voit olla varma, että epäilyttävät on poistettu ja jäljellä on vain ne viattomat - jos niitä on.

Tottakai tuollainen viestittely on väärin, ja on ihan eri asia olla näyttämättä työkaverin kanssa vaihdettuja viestejä, kun hyvän ystävän, joka kenties on purkanut arkaluonteisia salaisuuksiaan viesteissä. Mikäli työkaveri on niin hyvä ystävä, niin silloinhan se on vain ystävyyttä, eikä tapaamisia pitäisi sinulta salailla.

Joo ja tosiaan asiaan kuuluu myös märinä "eikö mulla saa olla ystäviä!"

(ja seuraavaksi sen "ystävän" kanssa ollaan sängyssä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "olisin mieluummin sinun luonasi" -tyyppiset viestit jätä kyllä mitään arvailujen varaan. Ihan selvä juttu. Sitä en toki tiedä onko käynyt jo fyysisesti pettämässä vai ei, mutta valehtelu, haluttomuus selvittää asiaa ja katumattomuus viittaa kyllä siihen, että joku sellainen raja on ylitetty josta mies ymmärtää ettei enää rehellisyydellä selvitä. Jos kyseessä olisi vain kahvilla käynti kiinnostavan ihmisen tai edes ihastuksen kanssa, niin asian voisi vielä selvittää. Ilmeisesti tässä tapauksessa on kuitenkin jo tehty jotain peruuttamatonta ja anteeksi antamatonta. Ja miehen käytös viittaa myös siihen ettei hänellä ole aikomustakaan lopettaa.

Nyt on sinun oma päätöksesi, haluatko jatkaa suhdetta vai et. Miehelle asia tuntuu käytöksen perusteella yhdentekevältä. Voi olla, että lähtösi tulisi hänelle jopa helpotuksena. Ehkä hän todella ottaisi mieluummin tuon toisen naisen, mutta kun on liian pelkuri rehelliseen parisuhteeseen, niin on myös liian pelkuri lopettamaan suhdetta itse. En sano tätä loukatakseni vaan siksi, että osaat valmistautua. Jotkut lähtevät "kostoksi" pettämisestä ja järkyttyvät tajutessaan, että sitä eroa se pettäjä koko ajan halusikin.

Vierailija
44/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun myös tähän joukkoon joka räpeltää miehen puhelinta, eikä viestien näkemiseltä voi välttyä. Miestä ei haittaa yhtään, ja usein pyytääkin että naputtelen sen puolesta viestin ja luen vastauksen. Mies taas usein joutuu tutkimaan mun puhelinta kun netti tms. ei toimi ja yhtälailla mun viestit on sen nähtävillä. Me luotetaan toisiimme eikä meillä ole mitään salattavaa.

Vierailija
45/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää tuo, että toisen kännykällä "kuvataan" ja sitten ihan "uteliaisuudesta" mennään katsomaan toisen wa-tiliä. Ei sopivaa tuokaan, kännykkä ja sen sisältö on tänä päivänä ihan henkilökohtainen asia.

Meillä on kännykät yhteisiä, kumpikin saa niitä käyttää ja lukea kaiken mitä niissä on.

Hyi hemmetti. Toivottavasti olette kertoneet tämän kavereilleni. Minä en viestittelisi mitään tuollaiselle, joka antaa kaikki viestit avoimesti luettavaksi. Vaikka en mitään salaisuuksia tekstaa, mutta ällöttää tuollainen yhteisomistajuus....  Miksi ihmeessä teillä on kännykät yhteisiä?

Koska meilläkään ei ole mitään salaisuuksia toisiltamme. Voimme myös avata toistemme nimellä tulevan postin sekä käyttää toistemme tietokonetta, läppäriä, sähköpostia jne. -eri

Ettekö te kunnioita niiden viestien lähettäjien yksityisyyttä? En ikinä näyttäisi kaverieni viestejä miehelleni. Esim. nyt yksi kaveri on eroamassa, ja ne viestit ovat hyvin henkilökohtaisia. Laittaa viestiä, kun ei aina pysty soittamaan.  

Ei. Viesteillä lähinnä sovitaan tapaamiset, niissä ei koskaan kerrota henkilökohtaisuuksia. En koskaan kirjoita mitään minkä en halua leviävän toisten silmille. Näin toimii myös muut ystävät. Asiat jutellaan kasvotusten.

Kaikilla ei ole mahdollisuus aina tavata kasvotusten. Tapaan hyvän ystäväni vain kaksi kertaa vuodessa pitkän välimatkan takia. Paljon soitellaan, mutta myös viestitellään. Kummallekin on täysin selvää ettei niitä viestejä näytetä eteenpäin.

No se on sun tapa toimia. Mun tapa on erilainen, silti toimiva. Kun viesti lähtee puhelimesta, viestin kohtalo ei ole sen jälkeen käsissäni. Sen mukaan viestittelen kuten työelämässäkin.

Vierailija
46/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sun tapa toimia. Mun tapa on erilainen, silti toimiva. Kun viesti lähtee puhelimesta, viestin kohtalo ei ole sen jälkeen käsissäni. Sen mukaan viestittelen kuten työelämässäkin.

Meillä on täysi luotto toisiimme, ja on ihan selvää, etten ystäväni viestejä kelleen näytä. Sehän on vain minusta itsestä kiinni. 

Vierailija
47/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täysi luotto toisiimme, ja on ihan selvää, etten ystäväni viestejä kelleen näytä. Sehän on vain minusta itsestä kiinni. 

Niin meilläkin ja mulla ei ole salaisia viestejä näytettäväksi. Sekin on itsestäni kiinni.

Vierailija
48/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, kun lukee ihmisten kommentteja, ettei näytä ystäviensä viestejä kumppanille, mutta voi toisille ystäville nämä viestit näyttää.

Eikö kukaan tällä tavoin toimivista luota omaan puolisoonsa? Ei ihme, että niin monet eroavat. Itse ainakin voin luottaa siihen, että puolisoni ei lörpöttele ystävieni asioita ulkopuolisille. Puolisokin voi olla paras ystäväni, vaikka onkin isä lapsille, seksikumppani itselle...

Vierailija
49/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, kun lukee ihmisten kommentteja, ettei näytä ystäviensä viestejä kumppanille, mutta voi toisille ystäville nämä viestit näyttää.

Eikö kukaan tällä tavoin toimivista luota omaan puolisoonsa? Ei ihme, että niin monet eroavat. Itse ainakin voin luottaa siihen, että puolisoni ei lörpöttele ystävieni asioita ulkopuolisille. Puolisokin voi olla paras ystäväni, vaikka onkin isä lapsille, seksikumppani itselle...

Luotan puolisooni täysin ja kerron hänelle kaikki omat henkilökohtaiset asiat, mutta olen myös luottamuksen arvoinen ystävälleni enkä näe mitään syytä kertoa hänen asioitaan miehelleni. Siinä on tosi suuri ero. 

Vierailija
50/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten tuohon, että kavereiden viesteistä ei voisi keskustella miehensä kanssa:

Kyllä minun viesteistäni ainakin saa.

Kirjoitan viestejä keskustellakseni enkä häpeä ajatuksiani. Haittaisi, jos joku ne lehteen lähettäisi... Mutta toisaalta jos minusta tulisi merkittävä ihminen niin kaikki löytyvä materiaali koostettaisiin elämäkertaan. Jos viesti on osa elämää niin miksi ne olisivat häpeällisiä salaisuuksia joita ei muut saisi tietää? Jokainen tietää, että supersalaiset asiat täytyy kuiskata, eikä lähettää tietoverkon kautta.

Vierailija
51/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamukselliseen suhteeseen kuuluu se että molemmilla on omia yksityisiä asioita joista ei toisen tarvitse olla tietoinen. Nämä voivat liittyä esim. työhön, omiin vanhempiin, viranomaisiin, terveyteen, raha-asioihin ja luottamuksellisiin ihmissuhteisiin. Ei parisuhde tarkoita sitä että eletään henkisinä siiamilaisina. Tämä kysyy luottamusta puolin ja toisin. Kun luottamus on kunnossa niin parisuhdekin toimii.

29v naimisissa.

Vierailija
52/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jankuttamiseksi ystävien viesteistä. Kyseessä on kuitenkin miehen naistyökaveri. Eri asia. Tuskin vanhojen sydänystävien erotilitykset kumppania kiinnostaa.

Vierailija
53/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt täältä neuvoa koska tarvitset rohkaisua asian kohtaamiseen jonka jo tiedät: miehelläsi on toinen nainen. Noin huonosti peitellyt jäljet kertovat joko siitä että mies on täysin yksisilmäisesti kuvitellut ettet voi koskaan edes epäillä mitään tai sitten vain halusi jäädä kiinni. On muuten täysin mahdollista että tapaamisia ei ole ollutkaan, voihan nimittäin olla että nainen on torjunut miehesi tai pelailee hänen huomiollaan, ja tämä tuottaa pettämisen yrittämisen lisäksi vielä oman häpeän miehellesi.

Itselleni yksi vaikeimmista tunteista petetyksi tullessa oli miten toinen muuttuu tunnistamattomaksi eikä tunteiden myllerryksessä tiedä, oliko se ihminen jonka tunsi ennen pettämistä vain hyvin vedetty rooli ja pettämisen myötä esiintuleva se todellinen. Mies, jota olin rakastanut mutta myös arvostanut ja ihaillutkin, näyttäytyi yhtäkkiä äärimmäisen itsekkäänä, ilkeänä ja tyhmänä. Kuinka hän yritti heppoisilla valheilla saada minut luulemaan että kaikki on vain omaa kuvitelmaani ja miten naurettavalta hän kuulosti kun lopulta julisti että tämä kakskyt-jotain työpaikan kesätyöntekijä oli tuonut hänen elämäänsä muutamassa viikossa enemmän kuin minä vuosiin. Ja tietenkin juttu päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin kun neitoa rupesi ahdistamaan äitipuolen rooli ja mies yksinolemisen pelosta alkoi ruinaamaan minua takaisin. Kasuaali seksihairahdus olisi ehkä saattanut saada minut antamaan anteeksi, mutta en voinut palata miehen luo, joka oli menettänyt ei vain luottamukseni, vaan myös arvostukseni aivan totaalisesti.

Meillä kaikilla on salaisuuksia, ja pitkissä suhteissa jokaisella tulee eteen houkutuksia ja koettelemuksia. Aidon rakkauden tunnistaa siitä että kun toinen saa tietää että nyt ollaan hämärän rajoilla, ei käännetä selkää ja kadota sumuun vaan pysähdytään, katsotaan silmiin ja tutkaillaan miten tästä päästään kirkkauteen, yhdessä.

Vierailija
54/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt täältä neuvoa koska tarvitset rohkaisua asian kohtaamiseen jonka jo tiedät: miehelläsi on toinen nainen. Noin huonosti peitellyt jäljet kertovat joko siitä että mies on täysin yksisilmäisesti kuvitellut ettet voi koskaan edes epäillä mitään tai sitten vain halusi jäädä kiinni. On muuten täysin mahdollista että tapaamisia ei ole ollutkaan, voihan nimittäin olla että nainen on torjunut miehesi tai pelailee hänen huomiollaan, ja tämä tuottaa pettämisen yrittämisen lisäksi vielä oman häpeän miehellesi.

Itselleni yksi vaikeimmista tunteista petetyksi tullessa oli miten toinen muuttuu tunnistamattomaksi eikä tunteiden myllerryksessä tiedä, oliko se ihminen jonka tunsi ennen pettämistä vain hyvin vedetty rooli ja pettämisen myötä esiintuleva se todellinen. Mies, jota olin rakastanut mutta myös arvostanut ja ihaillutkin, näyttäytyi yhtäkkiä äärimmäisen itsekkäänä, ilkeänä ja tyhmänä. Kuinka hän yritti heppoisilla valheilla saada minut luulemaan että kaikki on vain omaa kuvitelmaani ja miten naurettavalta hän kuulosti kun lopulta julisti että tämä kakskyt-jotain työpaikan kesätyöntekijä oli tuonut hänen elämäänsä muutamassa viikossa enemmän kuin minä vuosiin. Ja tietenkin juttu päättyi yhtä nopeasti kuin alkoikin kun neitoa rupesi ahdistamaan äitipuolen rooli ja mies yksinolemisen pelosta alkoi ruinaamaan minua takaisin. Kasuaali seksihairahdus olisi ehkä saattanut saada minut antamaan anteeksi, mutta en voinut palata miehen luo, joka oli menettänyt ei vain luottamukseni, vaan myös arvostukseni aivan totaalisesti.

Meillä kaikilla on salaisuuksia, ja pitkissä suhteissa jokaisella tulee eteen houkutuksia ja koettelemuksia. Aidon rakkauden tunnistaa siitä että kun toinen saa tietää että nyt ollaan hämärän rajoilla, ei käännetä selkää ja kadota sumuun vaan pysähdytään, katsotaan silmiin ja tutkaillaan miten tästä päästään kirkkauteen, yhdessä.

Miten sinulle selvisi tuo miehesi suhde? Mikä oli muka vain sinun kuvitteluasi? 

Arvostan jämäkkyyttäsi kun et alkanut uudelleen suhteisiin luottamuksen ja arvostuksen menettäneen miehen kanssa! Pidätkö yhteyttä, monesko naisystävä nyt on menossa?

Vierailija
55/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus selvittää asiaa ja katumattomuus viittaa kyllä siihen, että joku sellainen raja on ylitetty josta mies ymmärtää ettei enää rehellisyydellä selvitä. Jos kyseessä olisi vain kahvilla käynti kiinnostavan ihmisen tai edes ihastuksen kanssa, niin asian voisi vielä selvittää. Ilmeisesti tässä tapauksessa on kuitenkin jo tehty jotain peruuttamatonta ja anteeksi antamatonta.

Tämä. Kun nyt asia on tullut jo esille ja aiheuttanut selvän kriisin, eikä sitä silti voida T Ä Y S I N avoimesti selvittää, niin on menty jo jollain tavalla liian pitkälle. Jos ja kun sinulle ei kerrota kaikkea tähän liittyvää, joudut tekemään omat johtopäätöksesi tämän perusteella.

Jos asian voisi vielä rehellisesti selvittää, niin totta kai miehesi sen selvittäisi. Nyt sinun on ajateltava itseäsi ja henkistä hyvinvontiasi, et voi jäädä suhteeseen tällä tavalla. Asia palaa mieleesi lopun ikääsi sopivissa tilanteissa ja tekee sinut lopulta hulluksi. Mietit myös joka kerta kun mies menee töihin tai työkaverin kanssa johonkin, että mitä siellä oikeasti tapahtuu. Ja ihan syystäkin.

Vierailija
56/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin nro.31 miespuolinen kirjoittaja vielä jatkaa...

Meillä takana yli 20v yhteistä matkaa, 2 lasta. Matka on ollut upea, vaiherikas toki. En ole aina ollut se

maailman paras puoliso, olen pitänyt vaimoani itsestään selvyytenä ym... En ole kuitenkaan koskaan

pettänyt häntä, en pystyisi siihen. Tämän tapauksen myötä on ollut kuitenkin melkoinen itsetutkiskelun ja peiliin katsomisen paikka. Tässä kun tilanne näyttäisi tosiaan olevan rauhoittumaan päin, olen miettinyt vaihtoehtoa, että olisiko tämä heidän "juttunsa" ohi? Kaduttaako vaimoani, mitä on ehkä tullut tehtyä, ja yrittää nyt vain unohtaa ja jatkaa eteenpäin? Tapaukseen liittyvä mies on myös vaimon työtoveri.

En haluaisi nyt tässä kohtaa niin sanotusti keinuttaa venettä enempää, toisaalta haluaisin tietää, mitä

on tapahtunut. Tässä on ehtinyt myös paljon miettiä, mitä itse toivoo/haluaa tulevaisuudelta. Voisiko mahdollisen eron myötä löytää uuden kumppanin, joka olisi yhtä täydellinen kuin hän. Läheisyys on minulle todella tärkeä juttu, tykkään olla hänen vierellään, halailla ja sellaista. Maata sängyssä alastomana peiton alla kylki kyljessä niin että tuntee toisen lämmön, eikä siihen aina tarvitse liittyä mitään seksuaalista, on ihan mahtavaa. Kuitenkin välillä tuntuu, että hän ei tunne samoin. Summa summarum, olen kaikesta huolimatta sitä mieltä, että kun aikani joskus koittaa, kellostani aika loppuu, hän on se ihminen, jonka vieressä otan viimeisen hengenvetoni. Ja sama toisin päin, jos niin käy, että hänen aikansa tulee ennen minua, toivon että minä olen se, jonka viereen hän viimeisen kerran nukahtaa.

Vierailija
57/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vässykkä kirjoitti:

Täällä samanlainen tilanne, mutta tilanne toisin päin. Olen mies, ja saanut tietää vaimon viestitelleen toisen miehen kanssa jo hetken aikaa. Tämä mies on eronnut noin vuosi sitten. Pahimmalta tuntuu nyt, kun tiedän osittain, mitä ovat keskustelleet, ja tämä mies on aktiivisesti pyytänyt vaimoani treffeille ym. vaikka tietää että hän on varattu ja perheellinen. En ole viestejä nähnyt, ja salailua niiden suhteen on, joka saa entistä epäilevämmäksi. Selvisi myös, että kun vaimo käy kavereidensa kanssa ulkona, alkaa whatsup laulaa välittömästi, ja ovat sopineet tapaamisista jossain baareissa. Kun tämä vyyhti on alkanut purkautua, viha tätä miestä kohtaan on kasvanut tosi paljon. Ei vaimokaan tietenkään syytön ole. Ollaan juteltu asiasta, mutta selvästi hän on haluton keskustelemaan asiasta niin, että kävisimme asian huolellisesti läpi. Pyysin, että saisin lukea viestit, ei suostunut. Tilanne on osittain rauhoittunut, mutta itselläni on edelleen todella paskat fiilikset tapahtuneesta, sekä pelottaa taas se seuraava tyttöjen ilta. Maksaisin paljon rahaa, jos saisin lukea vaimon puhelimen viestit. Rakastan häntä yli kaiken, enkä voisi kuvitella eläväni ilman häntä. Pelottaa ihan helvetisti...

Tuossa tilanteessa on pistettävä toinen selkä seinää vasten. Mä sanoisin että joko kertoo totuuden tai mä lähden menemään. Siitä voikin tulla hänelle nopeasti jätä. Ja jos ei tule, niin menköön mokoma petturi.

Vierailija
58/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, että osuu kohdilleen nämä sanasi. Minä myös arvostin ja todella ihailin kumppaniani. Sitten kun täysin epälooginen ja hutera selittely kolmannesta osapuolesta alkoi ja oli selvä, että tarinan joukossa on myös peittelyä ja valheita, mietin ensimmäisenä kuinka tyhmänä minua pidetään. Sitten tajusin, että tyhmä onkin hän kun kuvittelee, ettei tarinan läpi nää kuka tahansa.

Tämä sattui eniten. Mihin hävisi se älykäs ja ehdottoman luotettava kumppani ja miksi tilalle tuli tämä petollinen, valehteleva idiootti. Aukkoja täynnä olevan tarinan epäily kuitattiin mustasukkaisuudeksi ja kaikki sysättiin minun päälleni. Tällainen ilkeys ja itsekkyys hävittivät loputkin joskus arvostamastani persoonasta, eihän sellaista ihmistä todellisuudessa ollutkaan.

”Meillä kaikilla on salaisuuksia, ja pitkissä suhteissa jokaisella tulee eteen houkutuksia ja koettelemuksia. Aidon rakkauden tunnistaa siitä että kun toinen saa tietää että nyt ollaan hämärän rajoilla, ei käännetä selkää ja kadota sumuun vaan pysähdytään, katsotaan silmiin ja tutkaillaan miten tästä päästään kirkkauteen, yhdessä.”

Mitään muuta en olisi pyytänyt tai edes toivonut. Kaikki asiat, ihan kaikki, olisi voinut selvittää kanssani. Tuo ylläoleva on kauniisti sanottu.

Vierailija
59/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi nyt myöhemmin "muuttaa mielensä" ja näyttää sinulle ne viestit, niin voit olla varma, että epäilyttävät on poistettu ja jäljellä on vain ne viattomat - jos niitä on.

Tottakai tuollainen viestittely on väärin, ja on ihan eri asia olla näyttämättä työkaverin kanssa vaihdettuja viestejä, kun hyvän ystävän, joka kenties on purkanut arkaluonteisia salaisuuksiaan viesteissä. Mikäli työkaveri on niin hyvä ystävä, niin silloinhan se on vain ystävyyttä, eikä tapaamisia pitäisi sinulta salailla.

Tämä.

Epäluottamus on nyt valettu suhteeseenne, kun mies salaili näin vakavaa asiaa sinulta.

Et voi enää ikinä luottaa. Olen pahoillani. Todella yleinen tapahtumienkulku kylläkin ja nykyään pettäminen paljastuu nimenomaan kännykästä.

Vierailija
60/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meilläkään ei ole mitään salaisuuksia toisiltamme. Voimme myös avata toistemme nimellä tulevan postin sekä käyttää toistemme tietokonetta, läppäriä, sähköpostia jne. -eri[/quote]

Ettekö te kunnioita niiden viestien lähettäjien yksityisyyttä? En ikinä näyttäisi kaverieni viestejä miehelleni. Esim. nyt yksi kaveri on eroamassa, ja ne viestit ovat hyvin henkilökohtaisia. Laittaa viestiä, kun ei aina pysty soittamaan.  [/quote]

Lopetin asioitteni kertomisen ystävälle, joka kertoi ne eteenpäin miehelleen. Hänen miehensä ei ole ystäväni. Järkyttävän moni antaa puolisonsa lukea omia keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi