Aiotaanko teillä(kin) katsoa potkupalloilun MM-kilpailuja?
Taas se hulluus alkoi! Miesväki tuijottaa lasisilmää herkeämättä ja se huudon määrä - hyvä, ettei tarvitse pottaa tuoda, jotta ei tule taukoa katsomiseen... Kuinkas muilla?
Kommentit (39)
No ei todellakaan katsota potkupalloa! Nuokin rahat jotka tuohon turhuuden turhuteen menevät laitettaisiin maailman kärsivien auttamiseen, niin olisi iso apu!
Kun miesväki katsoo kansainvälistä jalkapalloa, naiset voivat käydä luonani pelaamassa jalkainvälistä kansanpalloa.
Ensimmäiset pelit pelataan 14.6., eli ei ne ole vielä alkanut.
Kyllä meillä ainakin katsotaan ne loppupelit. Eikä meitä ole huushollissa muita kun minä. Ei ole kyllä oluttakaan tai muuta roskaruokaa, matsit on tärkeämmät!
N64v
Katsotaan kyllä. Itse liityn seuraan vasta kisojen loppupuolella. Jalis on hieno peli!
Ei jalkapallo kiinnosta meillä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Rummenigge on mun suosikki. Ja charlton. Onko Pahlman Suomen maalissa?
Brasilian Socrates <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen pelit katsotaan varmasti ja torille tullaan jos mitali ropsahtaa.
Me lähdetään paikan päälle katsomaan, jos vaan saadaan liput ja viisumit.
Venäjälle mennään vain aseen kanssa
En todellakaa katso mitään potkupalloa
M45
Mua ei oikeastaan kiinnosta jalkapallo, mutta innokkaana kiekkofanina ymmärrän kyllä sen, että mies katsoo kisat. Hän ja ystävänsä ovat myös hyvää katseluseuraa, joten aina toisinaan osallistun jalkapallon katseluun. On minulla jopa oma voittajasuosikki.
Täällä katsotaan, juhannuksenakin tulee monta hyvää peliä.
Tottakai katsellaan. Jääkiekon junttihöntsiä ei.
Aion katsoa niin monta ottelua kuin mahdollista. Odotan innolla.
Nainen 50+
Juu - ei! Yhtä mielenkiintoista katsottavaa kuin pölyn laskeutuminen...
DDR:n joukkue on kyllä hyvässä iskussa. Tosin Argentiinalla on joku Maradona. Sanovat että sillä on "jumalan käsi". En ymmärrä mitä se potkupallossa auttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai katson! Jos löytyisi nainen seurakseni pelejä katsomaan niin olisin maailman onnellisin mies 👍
M31
Sama täällä
M39
Mikähän karma tämä on, minä olen katsonut vuodesta -90 lähtien mm-kisoja, "koukkuun" jäin neljä vuotta myöhemmin (Roberto Baggion ansiosta, mikä trilleri). Olen ehtinyt kahdesti naimisiinkin, eikä kumpikaan aviomiehistä ole ymmärtänyt futiksesta mitään, enkä minä muusta urheilusta. Olisi kiva jännittää jonkun kanssa. No, nykyisen kanssa on onneksi muita yhteisiä harrastuksia. N39
Ei vissisti katsota, ei katsottu lätkääkään. Töllö pysyy kiinni, jos muiltakaan kanavilta ei tule mitään katsomisen arvoista, kuten ei yleensä kesäaikaan tule. No onneksi on kirjat ja ristikot!