Näön palautuminen silmäleikkauksesta
Olin eilen lasik-leikkauksessa klo 13 ja näköni on -12,5.
Nyt on siis kulunut jo reilusti yli vuorokausi, enkä vieläkään näe television tekstejä, liikennemerkkejä tai rekisterinumeroita. En ole autoa edes harkinnut ajavani.
Olen ollut lääkäriin yhteydessä ja käski olla stressaamatta.
Miten nopeasti teillä muilla on näkökyky palautunut? Tuntuu, että tänään kehitystä ei ole tapahtunut.
Toki ymmärrän, että -12,5 on eri asia kuin -3.
Kommentit (8)
Voi harmi, toivon sulle kaikkea hyvää ja toipumista. Mua pelottaa kaikki noi silmäleikkaukset. Laita kuulumisia, jos tilanne muuttuu.
Kaverilla on takana erittäin onnistunut lasik-leikkaus. Jo aika kauan sitten tehty sellainen. Hän on vuosia nähnyt ihan hyvin ilman laseja.
Mutta nyt leikkauksesta johtuen hänen toinen silmänsä on täysin sokea ja toisestakin saattaa näkö mennä. Tämä tuli ihan yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla on takana erittäin onnistunut lasik-leikkaus. Jo aika kauan sitten tehty sellainen. Hän on vuosia nähnyt ihan hyvin ilman laseja.
Mutta nyt leikkauksesta johtuen hänen toinen silmänsä on täysin sokea ja toisestakin saattaa näkö mennä. Tämä tuli ihan yllättäen.
Tämmöset kokemukset pistää kyllä varmuuden siihen että tyydyn olemaan lasien kanssa loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
tuota, mihin tuo siis perustuu? Onko syy vanhassa leikkauksessa vai esim. silmänpohjarappeumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset kokemukset pistää kyllä varmuuden siihen että tyydyn olemaan lasien kanssa loppuelämän.
mä olen ilman laseja ellei ole aivan pakko, mutta näen aika huonosti. No, sittenhän näen, on tässä jo 8 vuotta pärjätty huonolla näöllä, vaikka jotain pikkujuttuja on kyllä aiheuttanut. On aika kalliita nuo lasit.
SMILE leikkauksen jälkeen näki melkein täydellisesti jo samana iltana, mutta toki se on silmälle armeliaampi ja nopsempi toipumisen kannalta :/
Alle vuorokausi leikkauksesta (Smile). Näkö todella hyvä. Silmissä oli 3 tuntia roskan tunnetta, muuten ei juuri mitään. Mahtavaa, kun pääsi laseista eroon. Silmäaseman silmäsairaalassa kokenut silmäkirurgi operoi silmäni. Operaatio ei sattunut lainkaan ja toiminta oli kokonaisuudessaan ammattimaista. Jos päädyt silmäleikkaukseen niin voin suositella.
Ei korjaantunut koskaan.