Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (362)

Vierailija
61/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää kuihtuneelta ja harmaalta viimeisissä kuvissa.

Vierailija
62/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä itsari? Voi ei! Justhan se oli löytänyt uuden tyttöystävänkin ja oli niin rakastunut. Ja oon kattonut tosi paljon sen ohjelmia :(

Siis oliko hän sittenkin eronnut siitä vaimostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan julkkis on huomenna vuorossa?

Toivottavasti ei Eric Ripert. On varmasti shokki hänelle löytää hyvä ystävä hirttäytyneenä.

Vierailija
64/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan joku fyysinen sairaus? Näytti laihtuneen aika lailla.

Henkinen sairaus. Alkoholismi ja sen kyllä näki todallakin ulospäin.

Miten niin? Tuon näköisiä starboja on Suomi täynnä, ei tosin kv-julkkiksia.

Vierailija
65/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Ulospäin näytti elämäniloiselta ja huolettomalta veikolta. Ihmisen sisimpään ei kuitenkaan kukaan nää. Tykkäsin ohjelmistaan.

Höpö höpö. Elämänilo oli kaukana. Alkoholismin tuoma kurjuus paistoi kauas. Sen näki sokeakin. Hankintaa on hyvä laittaa uudet s.lasit

Tässä on Bourdain ottelemassa BJJ-matsia pari vuotta sitten:

Hän harjoitteli lajia erittäin aktiivisesti ja oli huippukunnossa.

Voisitte lopettaa tuon kunnianloukkaamisen.

Vierailija
66/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dailymailissa ollut pätkä, ei kai nyt liity naisystäväänsä?:

For more than a year, Bourdain has been dating actress Asia Argento, one of Harvey Weinstein's accusers, who he met filming a Parts Unknown episode in December 2016. Bourdain has been an outspoken critic of Weinstein and a supporter of the #MeToo movement. 

Earlier this week Argento was photographed laughing with reporter Hugo Clement in the streets of Paris, so it's unknown if she and Bourdain were still together at the time of his death. Less than two weeks ago, she posted a loved up shot of Bourdain and her in Firenze, Italy, shooting another Parts Unknown episode together. Just two hours before the news of Bourdain's death was announced on CNN Argento posted a photo of herself wearing a 'f*** everyone' t-shirt and added the caption 'you know who you are'.

Vierailija
67/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni tämä lohduttava värssy.

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen

saan kulkea rajoilla ajattomuuden.

Olen kimallus tähden, olen pilven lento,

olen kasteisen aamun pisara hento.

En ole poissa vaan luoksenne saavun

mukana jokaisen nousevan aamun.

Ja jokaisen tummuvan illan myötä

toivotan teille hyvää yötä."

+R.I.P. A. Bourdain+

Vierailija
68/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsemurha kummastuttaa ja hämmentää. Kyseessä oli kuitenkin charmantti, oletettavasti ihan perusterve, pitkä, sosiaalisesti taitava ja varakas mies.

Jälleen osoitus siitä ettei koskaan voi päältä päin katsoen tietää, millaisia demoneja ihminen voi sisällään kantaa.

Levätköön rauhassa.

"Jälleen osoitus siitä ettei koskaan voi päältä päin katsoen tietää..."

Onko ihmiset täysin sokeita? Näkihän tuon nyt päällepäin. Eikä yllätä yhtään. Habitus on kuin rapajuopolla konsanaan.

https://nyppagesix.files.wordpress.com/2017/09/mega87312_029_149365434-1...

Bourdain oli fyysisesti huippukunnossa (huom. kuusikymppisenä tuon näköinen) ja harjoitteli Brasilialaista jujutsua aktiivisesti useita kertoja viikossa.

Vierailija
69/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  kai nyt kukaan tapa itseään jos ei ole masentunut.

Vierailija
70/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti pitänyt hänestä ohjelman alkuaikojen jälkeen mutta silti tämä jotenkin järkyttää.

Vierailija
71/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bourdain oli todella karismaattinen mies ja ohjelmansa hyviä.Surullista:(

Vierailija
72/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo itsemurhakandidaatti, enpä olisi ikinä uskonut. Miksi ihmeessä.

Mä olen oppinut sen, että näitä on hyvin vaikea päälle päin arvata, vaikka tuntisi ihmisen

Niinpä. Ohis, mutta tuosta tuli mieleen kun lähisukulainen kuvaili minua "iloisimmaksi ja positiivisimmaksi tuntemakseen ihmiseksi". Olin tuolloin vakavasti masentunut, reidet oli täyttä itseaiheutettuja viiltoja ja mustelmia. Nyt kun pidän elämisestä ja olen oikeasti positiivinen, olen kaikkien läheisten mielestä vakava ja alakuloisen oloinen.

Vierailija
73/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen luin, että itsemurhat ovat USA:ssa lisääntyneet. Ja etenkin naisten itsemurhat. Vuodesta 1999 vuoteen 2014 nousua on ollut peräti 24%. Viime vuonna taas tuli lisäystä. Nyt noin 45 000 ihmistä vuosittain päätyy tähän ratkaisuun. Lisäksi arvioidaan, että moni itsemurha tulkitaan joksikin muuksi häpeän vuoksi.

Tämä maailma on käymässä sen verran härskiksi ja kovaksi paikaksi, että herkemmät ja kiltimmät eivät jaksa. Meidän ihmisarvo riippuu ihan liikaa siitä, mitä omistamme, minkälainen titteli meillä on. Kiltteydellä ei pärjää, kyynärpäillä pitää sohia ja kampittaa muita. Tulee kirja Kärpästen herra mieleen.

Ei ihmistä ole rakennettu tällaiseen hulabaloon. Työ, perhe, vapaa-aika - kaikki aikamoista suorittamista ja tukiverkot aina vain harvemmassa. Sen lisäksi vielä pitää näyttää hyvältä ja pyllistellä huulet tötteröllä jossain instassa...

Mä toivon, että saan lapsilleni tarjottua tien jossa he voivat tehdä sellaisia asioita joista pitävät, että elämä ei ole suorittamista.

Vierailija
74/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ollut kaksisuuntainen mielialahäiriö ja ei kyennyt tunteitaan hallitsemaan niinkuin perusjantteri?

Vierailija
75/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat säälittelee kun juoppo on kuollut. Muuten kyllä syyttelevät yleisesti juoppoja kuinka juominen on aina oma syy. Mutta nyt nyyyyhhhh

Onpa ala-arvoinen kommentti. Hyi häpeäisit!

Vierailija
76/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Bourdainin nainen on viettänyt toisenmiehen kanssa viime viikonlopun Roomassa, halailevat ja kävelevät käsi kädessä kadulla onnellisen näköisinä.

Vierailija
78/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo ärsyttävä "kevyet mullat" - ilmaus oikein tulee?

Vierailija
79/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ohjelmia teki mutta itsekkään teon takia ei saa sympatiaa minulta.

Vierailija
80/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otti kuppia ja ehkä muitakin aineita vähän liikaa. Voi ajaa ahdistukseen ja masennukseen. Harmin paikka. Matkailuohjelmansa oli kiinnostavia kun ei hengaillut huippupaikoissa.

Suomessakin kävi ja Sam Yaffa oli oppaana.

Joiks ne sit Jaffaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä