Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (362)

Vierailija
41/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin näytti elämäniloiselta ja huolettomalta veikolta. Ihmisen sisimpään ei kuitenkaan kukaan nää. Tykkäsin ohjelmistaan.

Vierailija
42/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvan ihmisen äänen muistan, mutta Anthonyn ääni soi päässäni aina kun kuulen kyseisestä herrasta. Tykkäsin katsella sen matkailuohjemia.  

Mä oon katsonut niitä ihan alkuajoista asti. Ihana mies. Sillähän oli kaunis vaimo ja pieni tytärkin. En käsitä.

Ehkä omasta mielestään vaimo oli ruma ja tytär liian iso? 

Ei hänellä ollut vaimoa, kaksi ex-vaimoa kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CNN: Anthony Bourdain kuoli hirttäytymällä

Viihde Julkaistu 08.06.2018 14:47

"Yhdysvaltalainen kokki, kirjailija ja televisiopersoona Anthony Bourdain, 61, on kuollut. CNN:n mukaan Bourdain riisti itseltään hengen Ranskassa. Bourdainin ystävä, ranskalaiskokki Eric Ripert, löysi Bourdainin hirttäytyneenä hotellihuoneestaan perjantaiaamuna."

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/cnn-anthony-bourdain-ku…

Vierailija
44/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti kuppia ja ehkä muitakin aineita vähän liikaa. Voi ajaa ahdistukseen ja masennukseen. Harmin paikka. Matkailuohjelmansa oli kiinnostavia kun ei hengaillut huippupaikoissa.

Suomessakin kävi ja Sam Yaffa oli oppaana.

Vierailija
45/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo itsemurhakandidaatti, enpä olisi ikinä uskonut. Miksi ihmeessä.

Mä olen oppinut sen, että näitä on hyvin vaikea päälle päin arvata, vaikka tuntisi ihmisen

Vierailija
46/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oppinut sen, että näitä on hyvin vaikea päälle päin arvata, vaikka tuntisi ihmisen

Ei kukaan Robin Williamsistakaan olisi osannut ennakkoon arvata. Ainakaan kukaan ulkopuolinen.

Vierailija
47/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä julkkiksetkin on ja onhan tää maailma mennyt ihan sairaaksi niin onko ihme jos täällä ei jaksa elää.

Vierailija
48/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin hänen ohjelmistaan. Mielenkiintoisia.

Vierailija
49/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha kummastuttaa ja hämmentää. Kyseessä oli kuitenkin charmantti, oletettavasti ihan perusterve, pitkä, sosiaalisesti taitava ja varakas mies.

Jälleen osoitus siitä ettei koskaan voi päältä päin katsoen tietää, millaisia demoneja ihminen voi sisällään kantaa.

Levätköön rauhassa.

Vierailija
50/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei se ulkoinen menestys ja mammona välttämättä tuo sitä sisäistä rauhaa. Voi jopa lisätä ahdistusta, varsinkin jos on taipumusta masennukseen. "Miksi en ole onnellinen, vaikka mulla on kaikki mitä toivoa" Päihdehistoria viittaa myös sisäiseen ahdistukseen, johon on haettu hetkellistä helpotusta päihteillä. Vaikka ulkoa päin näyttäisi miltä, me ei voida tietää mikä tilanne oikeasti on kenelläkin. Rip Anthony.

Valitettavasti tuo näytti jo ulkoisesti siltä, sanotaan nyt, että en hirveästi yllättynyt.

Ikävää joka tapauksessa, että ihmisen elo on siinä pisteessä, että kuolemakin on parempi vaihtoehto kuin elämä. Ei elämässä silloin hurraamista ole!

Ai näytti miltä?

https://nyppagesix.files.wordpress.com/2017/09/mega87312_029_149365434-…

Bourdain oli fyysisesti huippukunnossa (huom. kuusikymppisenä tuon näköinen) ja harjoitteli Brasilialaista jujutsua aktiivisesti useita kertoja viikossa.

Vierailija
51/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtien pitäis lakata kirjoittamasta noista itsemurhatapauksista, koska jokaista tapausta seuraa lukuisia uusia itsareita.

Joo, hyshys vaan, sillähän ne itsemurhat saadaankin loppumaan...

In the four months after Williams’ death by suicide in August 2014, CDC data revealed that there were 18,690 deaths by suicide in the U.S. — significantly more than the 16,849 suicides that past data and trends would have predicted for that time period, according to an analysis published Wednesday in PLOS ONE.

Vierailija
52/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha hänen sielulleen.🕊

Vierailija
53/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan julkkis on huomenna vuorossa?

Vierailija
54/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvan ihmisen äänen muistan, mutta Anthonyn ääni soi päässäni aina kun kuulen kyseisestä herrasta. Tykkäsin katsella sen matkailuohjemia.  

Mä oon katsonut niitä ihan alkuajoista asti. Ihana mies. Sillähän oli kaunis vaimo ja pieni tytärkin. En käsitä.

Paino sanalla oli ja jopa kaksikin ex-vaimoa. Tytär on nyt 11-vuotias.

Anthony seurusteli viimeksi näyttelijättären Asia Argenton kanssa, mutta ei ole tietoa olivatko tällä hetkellä enää pari. 

Vierailija
55/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä itsari? Voi ei! Justhan se oli löytänyt uuden tyttöystävänkin ja oli niin rakastunut. Ja oon kattonut tosi paljon sen ohjelmia :(

Vierailija
56/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtien pitäis lakata kirjoittamasta noista itsemurhatapauksista, koska jokaista tapausta seuraa lukuisia uusia itsareita.

Joo, hyshys vaan, sillähän ne itsemurhat saadaankin loppumaan...

Sori ohis, mutta tutkittu tosiasia että itsemurhista uutisointi nimenomaan lisää itsemurhia.

Hyssyttelykään ei toki auta, vaan mielenterveystyön resurssien lisääminen.

Vierailija
57/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyseessä oli kuitenkin charmantti, oletettavasti ihan perusterve, pitkä, sosiaalisesti taitava ja varakas mies." Just niin vauvapalstalaisen tekstiä kuin voi olla.

Vierailija
58/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes tunne ihmistä, niin ei pitäisi ihmetellä mitään...joskus ne lähimmätkin yllättyy. Ei masennuksella ole aina mitään ulkoista syytä.

Mistä päättelet että Bourdain sairasti masennusta?

Vierailija
59/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan julkkis on huomenna vuorossa?

Charlie Sheen

Vierailija
60/362 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että nyt olen kyllä aidosti tosi järkyttynyt :O Oon tykännyt Bourdainin ohjelmista paljon, kivaa vaihtelua perus tekopirteisiin jenkkiohjelmiin ja kiinnostavia kohteita ollut paljon niissä. Mikä kumma hänetkin ajoi tämmöiseen ratkaisuun :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi