Miten tapailemanne miehet suhtautuu kun teillä on menkat?
Kommentit (27)
No mulla ei kuukautisia ole joten ei ongelmaa.
N23
Kuukautiset oli viimeksi muistaakseni vuonna 2016.
Vierailija kirjoitti:
N23
Sielunsisko! Minulla oli viimeksi vuonna 2016 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Sielunsisko! Minulla oli viimeksi vuonna 2016 😂
Vaihdevuodet ?
Aviomies sanoi aina nuorena, kun aloimme seurustella, että: "Tosimies rakastaa naistansa kuukauden jokaisena päivänä".
Nyt kymmenen vuoden jälkeen, pitää vieläkin paikkansa. :D
Eivät minun kuukautiseni mieheeni mitenkään vaikuta, joten ei hän niihin myöskään reagoi mitenkään.
Kysyy tarviinko kaupasta suklaata tai buranaa tai haluanko hieronnan. Muuten ei mitenkään. Seksiä on kuukautisten aikaan suihkutiloissa, tai sitten pelkkää suu/käsipeliä tai joskus harvoin anaalia. Ottaa suihin minulta normaalisti kun on tamponi sisällä.
Ei ole ongelma noin seksimielessä, eikä toki muutenkaan. Heti ekoista menkoista lähtien seksihommat jatkuneet entiseen tiiviiseen tahtiin. Onkin kyllä aikuinen mies.
Parin päivän päästä haluaa tavata uusiksi
Noo.. "Hillitse itsesi", "Ei tarvitse huutaa...", "Älä lyö..." ja "Rauhoitu..." on aika yleisiä kommentteja. Miehen mukaan muutun menkkojen aikana agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi, olen tavallista impulsiivisempi enkä pysty hillitsemään itseäni.
Poikakaveri tuo usein siteitä ja suklaata pyytämättä. Hieroo myös mun mahaa jos on kovat krampit. Ei harrasteta seksiä menkkojen aikana, ei kummallakaan tee mieli. Ollaan molemmat parikymppisiä.
Mitä helvettiä? Toivottavasti miehesi jättää sut
Vierailija kirjoitti:
Noo.. "Hillitse itsesi", "Ei tarvitse huutaa...", "Älä lyö..." ja "Rauhoitu..." on aika yleisiä kommentteja. Miehen mukaan muutun menkkojen aikana agressiiviseksi ja väkivaltaiseksi, olen tavallista impulsiivisempi enkä pysty hillitsemään itseäni.
Mitä helvettiä? Toivottavasti miehesi jättää sut
No eipä tuo mitenkään erikoisesti suhtaudu, miksi pitäisi? Ihan sama nainen olen kun menkkojen ulkopuolellakin, ja tehdään ihan samoja asioita niitten aikana kuin yleensäkin.
Silleen että hyii, saastainen olento, enkä saa käydä suihkussa tai olla samassa ruokapöydässä ja nukun sohvalla.
Vietän sen viikkoa menkkamajassa ja mies heittää mulle perunankuoria ruuaksi.
No ei mitenkään erityisemmin. Mulla ei ole kauheasti ollut mitään pms-oireita, ehkä joskus alavatsakipuja, joten menkat ei ole mikään issue. Seksiä on ollut aina kuukautisten aikaankin. Mulla on ollut 2 pitkää suhdetta ja kuusi lyhyempää vakisuhdetta, (ikää 42, nyt naimisissa) eikä kukaan ole suhtautunut menkkoihin kuin luonnollisesti. monenlaista seksiä on ollut eikä lievä veri ole häirinnyt ketään tai kumpaakaan. Lakanoissa on ollut jälkikäteen pieniä veritahroja mut lakanat voi vaihtaa. Mitään ”onks sul menkat kun oot niin äreä” -puheita ei ole ollut koskaan. En ole mielestäni erityisen äreä tms menkkojen aikaan. Että aika käytännönläheisesti ja hyvin on miehet suhtautuneet.
Pettyy