Live: Ruotsin prinsessa Adrianne kastetaan
Nyt Ylellä! Luvassa kaunista musiikkia, pukuja, ja tietysti Av:n kuninkaallisia suosikkihahmoja.
Kommentit (601)
Vierailija kirjoitti:
Näin ulkopuolisena ja lapsettomana sanoisin, että Leonore on sietämätön tenava. Ja että jos hän ei osaa käyttäytyä kirkossa, hänet olisi pitänyt jättää kotiin.
Ei sitä pikkusiskon ristiäisistä voi pois jättää, mutta eihän Madden lapsia ollut Gabrielin ristiäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona tyttö oli ilman kenkiä ja kyykki maassa kun kuvia otettiin. Vanhemmat olisivat voineet komentaa ylös ja kengät jalkaan.
Minä taas en oikein tajunnut sitä, että miksi ne vanhemmat vaan jätti sen kauas taakseen kuin olisi ollut ilmaa. Ei ihme, että onkin huomionhakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olen pitänyt Leonorea vähän erikoisena lapsena, mutta nyt näin kyllä ihan tavallisen vilkkaan lapsen, joka kyllä kuunteli jopa papin puhetta, eikö tämä juuri siinä kohtaa käynyt kuristamassa veljeään kun pappi tai piispa taisi olla, mainitsi Nicholaksen.
Siis kuristiko se oikein niin veljeään, että toinen huusi ja oli ihan tukehtumassa?
Ei, jonkun näköinen kuristamisen ja halauksen välimuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olen pitänyt Leonorea vähän erikoisena lapsena, mutta nyt näin kyllä ihan tavallisen vilkkaan lapsen, joka kyllä kuunteli jopa papin puhetta, eikö tämä juuri siinä kohtaa käynyt kuristamassa veljeään kun pappi tai piispa taisi olla, mainitsi Nicholaksen.
Siis kuristiko se oikein niin veljeään, että toinen huusi ja oli ihan tukehtumassa?
No ei todellakaan, hetken piti käsiään kaulalla.
Vierailija kirjoitti:
Leonoren "häiriköinti" alkoi kun väki alkoi ravaamaan alttarin ja penkkien välissä.
Isovanhemmat vastapäätä hymyilevät kuin puujumalat hyvyksyvinä, ei 4v ymmärrä, että olen 4v minun kuuluu istua kun 2vt kiehnaa.
Chris on varmaan lasten kanssa niin vähän, että ei tunnu olevan käsitystä, että hänen pitäisi tuollaisissa tilanteissa ottaa vastuuta tytön käytöksestä, Madelinella kun oli vauva.
Hienostihan Leonore käyttäytyi kun tulivat kirkosta, yksi kummeista sanoi Leonore käänny kameroihin ja näytti kädellä, tyttö kääntyi ja seisoi, ihan tarpeeksi kauan, samoin käveli toisen kummin kädestä pitäen sievästi portaille kuvattavaksi, tosin Chris olisi taas voinut sanoa nyt seisotaan hetki tässä, mutta ei seisoo itse kuin puujumala, tosin nyt Nicholas sylissä.
ihan tavallinen vilkas lapsi, joka kävi oikeassa kohdin kuristamassa veljeään? Kuulostaa vähintäänkin oudolta.
Katson nyt vasta. Oi Maddella ihana kukkapanta ja tyyli. Hän tuntuu vaan kaunistuvan mitä enemmän ikää tulee? :O
En pidä tuosta Leonoresta. Ei ole hänen vikansa mutta selvästi on jotain häikkää lapsessa. Muiden sisarusten lapset ovat aivan ihastuttavia ja Nicolaskin osaa käyttäytyä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonoren "häiriköinti" alkoi kun väki alkoi ravaamaan alttarin ja penkkien välissä.
Isovanhemmat vastapäätä hymyilevät kuin puujumalat hyvyksyvinä, ei 4v ymmärrä, että olen 4v minun kuuluu istua kun 2vt kiehnaa.
Chris on varmaan lasten kanssa niin vähän, että ei tunnu olevan käsitystä, että hänen pitäisi tuollaisissa tilanteissa ottaa vastuuta tytön käytöksestä, Madelinella kun oli vauva.
Hienostihan Leonore käyttäytyi kun tulivat kirkosta, yksi kummeista sanoi Leonore käänny kameroihin ja näytti kädellä, tyttö kääntyi ja seisoi, ihan tarpeeksi kauan, samoin käveli toisen kummin kädestä pitäen sievästi portaille kuvattavaksi, tosin Chris olisi taas voinut sanoa nyt seisotaan hetki tässä, mutta ei seisoo itse kuin puujumala, tosin nyt Nicholas sylissä.
Ennen olen pitänyt Leonorea vähän erikoisena lapsena, mutta nyt näin kyllä ihan tavallisen vilkkaan lapsen, joka kyllä kuunteli jopa papin puhetta, eikö tämä juuri siinä kohtaa käynyt kuristamassa veljeään kun pappi tai piispa taisi olla, mainitsi Nicholaksen.ihan tavallinen vilkas lapsi, joka kävi oikeassa kohdin kuristamassa veljeään? Kuulostaa vähintäänkin oudolta.
No, minusta se ei ollut kuristaminen, se tuli tältä palstalta, lähinnä halaukseksi tarkoitettu, itsekin hämääntyi, tulkitsin sen, tässä se Nicholas on, josta piispa puhuu.
Kuka täällä alapeukuttaa siis VÄLITTÖMÄSTI kun saan viestini lähetettyä :DDD
alapeukku!! alapeukuta tätäkin niin saan ylemmyyden tunnetta siitä, ä.ä.l.i.ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tyttölapsi on villi, on hän heti kehitysvammainen. Alexanderkin juoksi vähän väliä kirkossa ja olisi juossut enemmänkin, mikäli Sofia ei olisi riuhtonut lasta syliin, häntä ei täällä kuitenkaan haukuta vammaiseksi. Madeleinella ja Chrisillä on kolme lasta, joten ihan ymmärrettävää, etteivät saaneet Leonorea pysymään aloillaan.
Leonore on vanhempi.
Ja hän sai raivarin, löi sisaruksiaan ja äitiään, söhläsi, sähläsi, pyöri lattialla, niisti mekkoonsa ja lähti ilman kenkiä.
Toi käytös ei vaan mene enää pelkkään taaperon rauhattomuuteen enää.
Perus av-mamma viihteellä.
Musta te olette vähän turhan julmia Leonorelle.
Mutta Madde näyttää siltä, viinipullo maistuu iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Iho on samea, aavistuksen pöhöttynyt ja poskipäiden päälle on kasvanut sellainen juopottelijan rasvapussi.
Olen itse runsaammanpuoleinen suurkuluttaja, tunnistan kaltaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olen pitänyt Leonorea vähän erikoisena lapsena, mutta nyt näin kyllä ihan tavallisen vilkkaan lapsen, joka kyllä kuunteli jopa papin puhetta, eikö tämä juuri siinä kohtaa käynyt kuristamassa veljeään kun pappi tai piispa taisi olla, mainitsi Nicholaksen.ihan tavallinen vilkas lapsi, joka kävi oikeassa kohdin kuristamassa veljeään? Kuulostaa vähintäänkin oudolta.
No, minusta se ei ollut kuristaminen, se tuli tältä palstalta, lähinnä halaukseksi tarkoitettu, itsekin hämääntyi, tulkitsin sen, tässä se Nicholas on, josta piispa puhuu.
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/storasyster-leonore-stal-show…
Tuossa videolla näkyy se kaulasta koskeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Madde näyttää siltä, viinipullo maistuu iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Iho on samea, aavistuksen pöhöttynyt ja poskipäiden päälle on kasvanut sellainen juopottelijan rasvapussi.
Haista home. Veikkaan että jäät aika hemmetin kauas hänen jälkeensä jos mitataan kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista home. Veikkaan että jäät aika hemmetin kauas hänen jälkeensä jos mitataan kauneutta.
En puhunutkaan kauneudesta, vaan siitä miten runsas tissuttelu näkyy naamasta.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut tuolta kantilta asiaa, mutta kun tuolla kaunistumiseen viitattiin, niin ei kyllä ole kaunistunut. Ikä alkaa näkyä tai vähintäänkin väsymys. Siihen päälle sellainen tärkätty pakkeli, niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/storasyster-leonore-stal-show…
Tuossa videolla näkyy se kaulasta koskeminen.
No joo, ei ollu paha. Tuo Nicholas taas taitaakin olla niin patarauhallinen, että hädin tuskin tajusi katsoa hölmistyneenä, mitä toinen sählää.
Heh, kattokaa, miten mielissään Leonore on, kun hänen ristiäisistään puhutaan. :)
Äitinsä kyllä näyttää melkoisen kiukkuselta tuossa yhdessä kohdin, kun hame korvissa maataan lattialla. Mutta ihan turha noiden isovanhempienkin on tuossa katsella epäilevinä tuomaina, kun mitään eivät itse muka voi tehdä auttaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Madden viininkäytöstä ei tietoa, mutta minulla on juuri nuo tuollaiset malar bagsit poskipäissäni enkä edes maista mitään alkoholia! Sukuperintöä ainakin omani, isänäidillä oli ihan samanlaiset. Eikä niille voi oikeastaan mitään.