Exä alkanut seurata vähäpukeisia naisia instagramissa
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies setämies?
on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä exäsi seuraamiset tiedät? Stalkkaatko sitä? Anna toisen olla, se on sun ex!
Ihan vaan katsomalla ketä hän seuraa niin tiedän. Ja katson myös muiden seuraajieni kuin exäni seuraamisia eli en stalkkaa.
Miten sulla on aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen? Jos oot utelias luonteeltasi, ala vaikka lintubongariksi tai polkujuoksijaksi, saa raitista ilmaa ja seurata luonnon tapahtumia samalla. Suuressa skaalassa tapahtuvat asiat opettaa enemmän kuin yksittäisten ihmisten pienet touhut, auttaa erottamaan todella tärkeät asiat ja suuntaukset yksittäisistä teoista (joilla ei sinällään ole mitään merkitystä isommassa kaavassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä exäsi seuraamiset tiedät? Stalkkaatko sitä? Anna toisen olla, se on sun ex!
Ihan vaan katsomalla ketä hän seuraa niin tiedän. Ja katson myös muiden seuraajieni kuin exäni seuraamisia eli en stalkkaa.
Miten sulla on aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen? Jos oot utelias luonteeltasi, ala vaikka lintubongariksi tai polkujuoksijaksi, saa raitista ilmaa ja seurata luonnon tapahtumia samalla. Suuressa skaalassa tapahtuvat asiat opettaa enemmän kuin yksittäisten ihmisten pienet touhut, auttaa erottamaan todella tärkeät asiat ja suuntaukset yksittäisistä teoista (joilla ei sinällään ole mitään merkitystä isommassa kaavassa).
Kuuluu perusinstan pläräämiseen. Tätä harrastaa meidänkin teinit eli en pitäisi outona.
-ohis
Minulla sama ongelma AP:n kanssa, mutta konkreettisempi. Asutaan aika pienessä kaupungissa ja oon huomannut, että ollaan jo tuttu näky katukuvassa. Edellä kulkee vähäpukeisia naisia, niiden perässä eksä ja eksän perässä minä. Puuttuu enää mua seuraava nyxä. Kai sekin kohta liittyy seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei sinulle kuulu.
Näkyy ig etusivullani
Etkö osaa poistaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ig etusivullani
Etkö osaa poistaa sitä?
Mitä?
Onneksi sentään ei nakuja naisia netissä katsele, sehän vasta olisi kauhiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ig etusivullani
Lakkaa seuraamasta exääsi, niin ei näy enää.
Vierailija kirjoitti:
Onko itsekin ilkosillaan?
No ei!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itsekin ilkosillaan?
No ei!!!
Älänyt keuhkoo!
Onko mies setämies?