kohta lähdössä silmälasit päässä prismaan, lupaathan olla nauramatta minulle
Oloni on kuin pienellä pöllöllä, miten voikaan yhdet hemmetin silmälasit saada tämmöisen typerän ahdistuksen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 päivää ja vähän ylikin lehti kirjoitti:
Kerro missä tämä Prisma, niin hommaan paparazzit paikalle?
Kvl
Sori tyhmyyteni, mutta mitä tarkoittaa kvl?
Kvl = kouvola
Monesti naiset on seksikkäitä silmälasien kanssa 😜
Eli siis olet kouvolan Prismaan menossa. Täällä ollaan jo valmiina nappaamaan kuvia. Oletko jo tulossa? Punainen mattokin on laitettu valmiiksi. Tervetuloa catwalkille, muista poseerata ne silmälasit päässäsi.
7 päivää ja vähän ylikin lehti kirjoitti:
Eli siis olet kouvolan Prismaan menossa. Täällä ollaan jo valmiina nappaamaan kuvia. Oletko jo tulossa? Punainen mattokin on laitettu valmiiksi. Tervetuloa catwalkille, muista poseerata ne silmälasit päässäsi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo ei ole normaalia. Minulla pyöri tuollaiset ajatukset päässä kun psykoosi oli puskemassa päälle, kauppaan piti mennä ihan myöhään ja piti olla just oikeat vaatteet, hiukset hyvin ja kaikki ok. Muuten pelkäsin saavani soiton joltain tutulta että miksi kuljen ihmisten ilmoilla niin huolimattoman näköisenä. Tai että tästä soitettaisiin poikaystävälleni, siskolleni, äidilleni tai kavereilleni. Silloin tuo vaikutti täysin järkevältä järjenjuoksulta, nyt ei.
Mä näen ton ap:n tilanteen kyllä vähän eri tavalla, toi sun käsitys liiottelee asiaa. Todellisuus on luultavasti paljon neutraalimpi.
Olitko ap prisma, odotin enkä nähnyt
Sori tyhmyyteni, mutta mitä tarkoittaa kvl?