Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää miksi uskotte luomutuotteisiin?

Vierailija
07.06.2018 |

Lehmän luomumaito.. Oli sitten luomulehmä tai ei syö samaa rehua kuin muutkin eli teollista. Syö luomuheinää, jep jep ne kaikki vuosien myrkyt todellakin katoaa maaperästä ilmaan. Tätä voidaan jatkaa vihanneksiin, perunoihin jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että luomun ainoa funktio on ihmisen terveys? mitäs jos tutustuisit asiaan josta kysyt, google käteen.

Vierailija
2/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto asiat on melko kinkkisiä. Kaiken ruuan ja ravinnon ympärillä liikkuu raha ja valta. On jokaisen yksilön omassa valinnassa, mitä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a sen ainakin tiedän että luomuporkkanat ja luomuviini maistuu paremmalle ku normi

Vierailija
4/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes tajuat. Tuosta huomaa ettet ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
5/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luomua maito- ja lihatuotteissa, koska ajattelen eläinten oloja.

Vierailija
6/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskon asia vaan tutkittua tieteellistä faktaa että ns normituotteissa on enemmän myrkkyjäämiä kuin luomussa.

Pyrin kuormittamaan elimistöäni mahdollisimman vähän myrkyillä ja muilla kummallisilla kemikaaleilla.

Vierailija
7/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uskomista asiassa on? Minä uskon moniin asioihin: siihen, että maapallo on pyöreä, siihen, että olen isäni ja äitini tytär, sekä siihen, että hampaat reikiintyvät, jos niitä ei pese. Luomu ei nähdäkseni ole mikään uskomus?

Vierailija
8/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskon asia vaan tutkittua tieteellistä faktaa että ns normituotteissa on enemmän myrkkyjäämiä kuin luomussa.

Pyrin kuormittamaan elimistöäni mahdollisimman vähän myrkyillä ja muilla kummallisilla kemikaaleilla.

Kerrotko enemmän näistä tutkimuksista. Olethan ne itse lukenut.

Vierailija
9/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään se ei ole uskon asia.

Vierailija
10/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a sen ainakin tiedän että luomuporkkanat ja luomuviini maistuu paremmalle ku normi

Ja appelsiinit!

Vierailija
11/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan kun lapsena riivin porkkanan omasta maasta ja pyyhin mullat heinikkoon.

Että oli hyvää porkkanaa.

Toista se on noilla väkilannotteilla kasvatetut porkkanat ja muut.

Eivät maistu millekään.

Vierailija
12/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja appelsiinit!

Ja viinirypäleet.

Vierailija
13/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomutuotteet eivät ole uskon asia, vaan ihan arkipäivän ruoka-asia. Kannattaa ottaa selvää mitä luomulla tarkoitetaan.

Vierailija
14/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni orgaaninen tuote on uskon asiaa.

Joissakin tapauksissa siinä on eroa, joissain ei mitään.

Vierailija
15/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä ja vihanneksia ruiskutetaan torjunta-aineilla ym. normaalissa viljelyssä.

Vierailija
16/24 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut luomutulan vieressä ja ainakin eläimillä on hyvät olot. Se riittää minulle.

Olen myös käynyt tilalla missä kasvatetaan luomu vihanneksia, ihan totuuden mukaisesti kyllä kertoivat miten prosessi etenee..

Vierailija
17/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ostaisin luomua, jos kaikki luomu olisi 100% sitä.

Mutta mä pysty luottamaan siihen, että näin olisi.

Miten sen varmuuden saisi?

Vierailija
18/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmeen teollista rehua lehmä syö? Suomalaisella viljelijällä ei olisi varaa ruokkia lehmiä ostorehulla, kyllä ne syövät heinää, säilörehua (nurmea), viljaa ja sen verran kivennäisiä kuin tuohon lisäksi tarvitaan. Enkä oikein ymmärrä, että mitä ihmeen myrkkyä siellä maassa olisi, kun se on lehmänlannalla vuosikymmeniä lannoitettu. Tämä toki muuttuu, kun vegaanien ansiosta karjanpito loppuu. Silloin kasvit pitää kasvattaa niiden "myrkkyjen" avulla, jotta maaperä tuottaa vuosi toisensa jälkeen.

Vierailija
19/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aina on täällä tilalla naurattanu kun maito-auto hakee ensin naapuri tilalta ns. luomu maitoa ja sitten imee samaan säiliöön ei luomua että millä ne siellä meijerissä erotetaan toisistaan. mutta hyvä jos uskoa luomuun löytyy...

Vierailija
20/24 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luomulle kirjoitti:

Kyllähän se aina on täällä tilalla naurattanu kun maito-auto hakee ensin naapuri tilalta ns. luomu maitoa ja sitten imee samaan säiliöön ei luomua että millä ne siellä meijerissä erotetaan toisistaan. mutta hyvä jos uskoa luomuun löytyy...

Ooks sä oikeasti noin tyhmä? Luomu tuotanto on Eu:n alaisena ja sitä kyllä valvotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan