Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi typerät ihmiset hankkivat haukkuvia koiria?

Vierailija
07.06.2018 |

Eivätkä osaa kouluttaa niitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin typerät ihmiset hommaavat itkeviä ja huutavia lapsia eivätkä osaa kouluttaa niitä. (Ihan kuin koiran tai lapsen voisi kouluttaa olemaan kokonaan hiljaa.)

Vierailija
2/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa, eivätkä välitä. Ovat tyhmiä. Koira kertoo omistajastaan, kuten lapsikin vanhemmastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin. Vuf.

Vierailija
4/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin typerät ihmiset hommaavat itkeviä ja huutavia lapsia eivätkä osaa kouluttaa niitä. (Ihan kuin koiran tai lapsen voisi kouluttaa olemaan kokonaan hiljaa.)

Koira, joka otetaan kerrostaloon pitäisi pystyä kouluttamaan niin, että se ei hauku monta tuntia päivässä, ja, jota kasvatetaan vain huutamalla: "prkl hiljaa!"

Vierailija
5/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset yleensäkin ovat typeriä, kissaihmiset taasen viisaita.

Vierailija
6/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö omistaja, että koira haukkuu yksin ollessaan?

Vierailija
7/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö omistaja, että koira haukkuu yksin ollessaan?

Ainakin yksi entinen naapuri on sille valittanut asiasta. Ihmettelen vain, kun on olemassa myös vähemmän haukkuvia rotuja, niin miksi tuollainen, joka ei osaa koiria kasvattaa, ottaa noita haukkuvia.

Itse periaatteessa pidän koirista, fiksuista ja fiksun näköisistä.

Vierailija
8/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tyhmät ihmiset. Joilla koirilla haetaan epäonnistuneita perhejatkeita, eläin ei reagoi pahoihin sanoihin tai persoonallisuusongelmin., vain välttämättömiin käskyihin, koiraihmiset. Kissaihmisillä eri. Kaikilla ei ole tätä, vain heillä, joiden kaikki lapset eivät käy kotonaan jouluisinkaan.

Vierailija
9/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat paljastavat tyhmyytensä kun kehtaavat sanoa että koira on ihmisen paras ystävä. Heillä ei ole minkäänlaista käsitystä ystävyydestä kun kehtaavat sanoa noin.

Koira on sen käden ystävä joka sitä ruokkii. Ihminen ei sitä kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
10/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tai antaa rakkiensa pa*skantaa portin eteen. Ihan v*tun kiva tulla kotiin töistä, kun joka päivä on joku lehmän läjän kokonen kasa portin edessä. Taidan huomen aamuna pari lihapullaa heittää portin pieleen.

Vierailija
11/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranomistajat paljastavat tyhmyytensä kun kehtaavat sanoa että koira on ihmisen paras ystävä. Heillä ei ole minkäänlaista käsitystä ystävyydestä kun kehtaavat sanoa noin.

Koira on sen käden ystävä joka sitä ruokkii. Ihminen ei sitä kiinnosta pätkääkään.

Toisin kui kissa, joka vaistoaa todellakin ihmisen, kuten harva ihminen vaistoaa toisensa. Koira on helppo, senkus syöteillä laitat tapoihin, samoin kuin ihmisen. Kissan kanssa ei onnistu, kissa todellakian tuntee ja vaistoaa. Kyllä, kissaihmiset on tunneälykkäitä, koiraihmisille riittä vain jos heillä on jotain reagointia koiraa kohtaan, se riittää.

Vierailija
12/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pitää olla varsin introvertti tai ihmisvihaaja jos ajattelee että koira on ihmisen paras ystävä. Onkohan niin että tuollainen ihminen on jotenkin vajaa kommunikoimaan ihmisen kanssa?

Vierailija
13/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on sen käden ystävä joka sitä ruokkii. Ihminen ei sitä kiinnosta pätkääkään.[/qOotvaar

Ootpa vaarassa!!

Vierailija
14/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mun koira on mun paras ystävä ja opettanut enemmän kuin yksikään ihmissuhde heti perheen jälkeen. Koirani myös rakastaa yhtälailla miestäni, joka häntä ei edes ruoki. ;) Mies on kasvanut koirien kanssa, joten osaa olla. Koiran käytöksestä kyllä huomaa ihmisen, joka pelkää koiria tai ei ole ollut niiden kanssa tekemisissä. Kuten myös näistä kirjoituksista.

Noniin, antakaas v1ttuilusateen tulla. Mulla on koirakuvioinen varjo valmiina! <3 Koirat <3

Vierailija
15/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tai antaa rakkiensa pa*skantaa portin eteen. Ihan v*tun kiva tulla kotiin töistä, kun joka päivä on joku lehmän läjän kokonen kasa portin edessä. Taidan huomen aamuna pari lihapullaa heittää portin pieleen.

Aiot tappaa viattoman eläimen mahdollisimman tuskallisella tavalla ja koet olevasi parempi ihminen kuin kyseisen eläimen piittaamaton omistaja?

Häpeä.

Vierailija
16/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mun koira on mun paras ystävä ja opettanut enemmän kuin yksikään ihmissuhde heti perheen jälkeen. Koirani myös rakastaa yhtälailla miestäni, joka häntä ei edes ruoki. ;) Mies on kasvanut koirien kanssa, joten osaa olla. Koiran käytöksestä kyllä huomaa ihmisen, joka pelkää koiria tai ei ole ollut niiden kanssa tekemisissä. Kuten myös näistä kirjoituksista.

Noniin, antakaas v1ttuilusateen tulla. Mulla on koirakuvioinen varjo valmiina! <3 Koirat <3

Tuota juuri tarkoitan. Kuinka vammainen ihmisen pitää olla että hän oppii jotain koiralta? Koiralla on 5% 2-vuotiaan älykkyydestä jaihmiset oppivat niiltä jotain. Hävettää olla ihminen.

Vierailija
17/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitan. Kuinka vammainen ihmisen pitää olla että hän oppii jotain koiralta? Koiralla on 5% 2-vuotiaan älykkyydestä jaihmiset oppivat niiltä jotain. Hävettää olla ihminen.

Koiralta oppii ja 2-vuotiaaltakin oppii, vaikka kumpikaan ei älyllisesti ole mikään huikea tuttavuus. Kummaltakin oppii suunnattomasti kärsivällisyyttä ja jos vähän näkee vaivaa, voi oppia jopa katselemaan maailmaa vähän toisesta vinkkelistä kuin mihin itse on tottunut. Se on aina kasvattava kokemus.

Vierailija
18/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ongelmat kertovat AINA jotain omistajan henkilökohtaisista ongelmista. Toimivat loistavana peilinä siis. Harmi vaan etteivät nämä ihmiset osaa mennä itseensä.

Vierailija
19/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika paljon oppimista ihmisenä olosta.

Vierailija
20/20 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanos muuta. Terkut vaan Kimmolle ja Evalle, toivottavasti joku ampuu piskinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi