Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille koskaan isoja mustelmia ilman syytä?

Vierailija
07.06.2018 |

Mulle tulee toisinaan jalkoihin, mutta nyt on tullut tosi iso eikä mitään muistikuvaa, että olisin sen johonkin kolauttanut. Ihan normaalia?? :S

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Jos tämä on uusi ominaisuus, käy lääkärissä.

Vierailija
2/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule, mutta miehelle tulee. Ei tarvitse paljon osua, niin mustelma on suhteettoman suuri. Ottaa myös pahasti osumaa hyttysten pistoista, hirveitä paukamia tulee. Mutta näin on ollut aina. Ilmeisesti jotkut vain reagoivat herkemmin. Jos ei siis ole mistään varsinaisesta taudista kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Jos tämä on uusi ominaisuus, käy lääkärissä.

Kuten sanoin, niin toisinaan tulee. Ei siis aivan uusi ominaisuus ole. Mutta en muista, että aiemmin olisi näin isoa tullut ja vielä polvitaipeeseen.

Tosi lievästi aristava patti siinä kyllä tuntuu, kun nyt kokeilin, niin olisinko sitten kuitenkin sen johonkin kolauttanut...

Hiukan outoa. Uskaltaako tässä edes nukkumaan alkaa!

ap.

Vierailija
4/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Kaaduin fillarilla viikko sitten ja jalat sekä kädet on ihan tohjona, mustelmilla ja ruhjeilla. Edellisviikolla oli bailut, en tiedä mitä tapahtui mutta pakarat on edelleen syvänmustilla mustelmilla. Syön kyllä rautatabuja, joten en ymmärrä miksi olen aina ihan pskana.

Vierailija
5/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ehkä veren hyytymistekijöiden kanssa jotain häikkää tai sitten leukemia? Vuotaako pienet haavat paljon? Se viittaisi hyytymistekijäongelmaan.

Vierailija
6/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee. Kaaduin fillarilla viikko sitten ja jalat sekä kädet on ihan tohjona, mustelmilla ja ruhjeilla. Edellisviikolla oli bailut, en tiedä mitä tapahtui mutta pakarat on edelleen syvänmustilla mustelmilla. Syön kyllä rautatabuja, joten en ymmärrä miksi olen aina ihan pskana.

Ei hitto, mä tunnen sut!

Vierailija
7/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, mä tunnen sut!

Moi!

Vierailija
8/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ehkä veren hyytymistekijöiden kanssa jotain häikkää tai sitten leukemia? Vuotaako pienet haavat paljon? Se viittaisi hyytymistekijäongelmaan.

En tiedä, kun ei ole ollut haavoja aikoihin, niin en muista. Suvussa kyllä on jotain hyytymishäikkää, mutta en tiedä onko ne lääkityksistä johtuvia tai mistä.

Leukemiaa tuskin on, kun mustelmia on tullut herkästi niin kauan kuin muistan. Kesäisin varsinkin.

Nyt vain tuo koko ja sijainti laittoi ihmetyttään erityisesti...

Voisikohan olla jotain sisäisiä suonikohjuja, jotka puhkeaa?

ap.

Vierailija
9/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun ei ole ollut haavoja aikoihin, niin en muista. Suvussa kyllä on jotain hyytymishäikkää, mutta en tiedä onko ne lääkityksistä johtuvia tai mistä.

Leukemiaa tuskin on, kun mustelmia on tullut herkästi niin kauan kuin muistan. Kesäisin varsinkin.

Nyt vain tuo koko ja sijainti laittoi ihmetyttään erityisesti...

Voisikohan olla jotain sisäisiä suonikohjuja, jotka puhkeaa?

ap.

Mulla on trombosyytit ollut aina tosi alhaalla, ajattelen sen johtuvan siitä. Joku päivä katkeaa verisuoni päästä ja se on siinä. Terv. edellinen pyöräilevä hullu.

Vierailija
10/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ravinnon puutteesta johtuu noi mustelmat. Olisiko rasvan puute?

Vierailija
11/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, mä tunnen sut!

Moi!

Tuliks mitään seuraamuksia siitä kolarista? Ookko uskaltanu pyöräillä vielä?

Vierailija
12/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Astmalääkkeen haittapuolia.

Vierailija
13/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee. Astmalääkkeen haittapuolia.

Really? Mulla on astmalääkitys aamuin illoin. Siinäkö syy?

ap.

Vierailija
14/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, mä tunnen sut!

Moi!

Tuliks mitään seuraamuksia siitä kolarista? Ookko uskaltanu pyöräillä vielä?

Kai sitä nyt ihminen saa kaatuilla fillarilla ilman juridisia seurauksia. Ei muuta kuin selkään vaan.

Vierailija
15/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee todella herkästi mustelmia. Esimerkiksi seksin jälkeen jaloissa voi olla isoja mustelmia, mies niitä katuu ja kauhistelee, mutta ei hän edes tee muuta kuin ottaa kiinni aivan normaalisti eli lievästi. Itselläni ei usein ole aavistustakaan mistä mikin jälki on tullut.

Vierailija
16/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee silloin, kun käytän kortisonitabletteja. Yks monista syistä,miksi en tykkää kyseisestä aineesta, enkä mielelläni käytä sitä.

Vierailija
17/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule itselleni, mutta yhdelle työkaveille tulee välillä kasvoihin ja kylkeen mustelmia, eikä hänellä ole mitään tieto mistä ne ovat tulleet. 

Vierailija
18/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän tosi usein itsestäni sellaisia mysteerimustelmia. Viimeksi oli tuolla polvitaipeen yläpuolella reidessä, ihmettelin kun vähän aristi ja sit huomasin suihkun jälkeen. Tätä on sattunut mulle aina, eikä kuitenkaan missään arvoissa oo mitään vikaa, tai ainakaan niissä arvoissa mistä otetaan kontrollit kerran vuoteen. Haavat yms paranevat todella nopeasti, mutta mustelmia ilmestyy vaikken missään itseäni kolhisikaan, ja usein vielä todella outoihin paikkoihin.

Vierailija
19/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydän tosi usein itsestäni sellaisia mysteerimustelmia. Viimeksi oli tuolla polvitaipeen yläpuolella reidessä, ihmettelin kun vähän aristi ja sit huomasin suihkun jälkeen. Tätä on sattunut mulle aina, eikä kuitenkaan missään arvoissa oo mitään vikaa, tai ainakaan niissä arvoissa mistä otetaan kontrollit kerran vuoteen. Haavat yms paranevat todella nopeasti, mutta mustelmia ilmestyy vaikken missään itseäni kolhisikaan, ja usein vielä todella outoihin paikkoihin.

Just samassa paikassa mulla nyt ja samalla tavalla suihkun jälkeen huomasin.

ap.

Vierailija
20/27 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just samassa paikassa mulla nyt ja samalla tavalla suihkun jälkeen huomasin.

ap.

Ruokavaliossa korjattavaa.

Ai niin, sä olet syönyt viiskytvuotta samoin eikä ennen ole ollut häikkää. :D:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi