Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa erota suhteesta, mutta eron jälkeen pitää kuitenkin yhteyttä?

Vierailija
07.06.2018 |

Miksi miehet haluavat jatkaa yhteydenpitoa vaikka eivät halua seurustella? Halutaan vapautta, omaa aikaa jne. Ok, tämä selvä. Mutta miksi pitää sitten laitella viestejä, että mitä kuuluu ja ”olla mukava”. Antaisi sitten olla vaan.

Vaikka on erottu ihan hyvissä väleissä, niin en minä koe tarvetta vaihdella kuulumisia henkilön kanssa, joka on halunnut minusta eroon. Voin moikata jos nähdään, mutta muu yhteydenpito tuntuu tyhmältä ja lähes loukkaavalta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varalla. Katkaise yhteydenpito

Vierailija
2/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt selväksi, että en tarvitse ystäviä. Ja kun parisuhde loppuu, niin loppuu sopimus meidän yhdessäolosta ja yhteydenpidosta. Sen jälkeen ei ole enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on. Yksi tyyppi sai pidettyä mua lieassa pari vuotta. En edes pitänyt miehestä enää, mutta silti onnistui koirien siivellä luikertelemaan mun elämään. Olisi vaan pitänyt olla tiukka ja olla vastaamatta mihinkään yhteydenottoihin.

Vierailija
4/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain sellaista. Ap

Vierailija
5/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia tällaisesta?

Vierailija
6/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se tavatonta, että eron jälkeen oltaisiin ihan ystäviä. 

Vierailija
7/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus sinänsä on hieno. Mutta toteutus hyvin harvoin toimii. Itse olen hiljattain eronnut mies. Mäkin sanoin exälle yhteisestä lapsesta johtuen että ollaan ystäviä. Mutta...ei mun kyllä tee mieli kysyä häneltä yhtään mitään muuta kuin lapseen liittyviä asioita. Kyllä mä hänestä välitän kun on lapseni äiti mutta ero on ero. Kai mä joskus sitten voin kysyä että miten menee mutta tässä vaiheessa ei kyllä kiinnosta. Ero tapahtui hänen aloitteestaan mutta yhteisymmärryksessä. Tuntuu että roikkuisin hänessä jos pitäisin koko ajan yhteyttä. Mieluummin olen lapseni kanssa ja menen eteenpäin.

Vierailija
8/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on tärkeää että parisuhteessa ollaan myös hyviä ystäviä, ja että on samanlainen huumorintaju, mukava viettää aikaa ja tehdä asioita yhdessä. Nämä asiat eivät häviä vaikka romanttinen kumppanuus ja tunteet loppuisivatkin. Minusta olisi outoa että eron myötä ikään kuin haluaisinkin yhtäkkiä pyyhkiä sen mukavan minua ymmärtävän hauskan tyypin kokonaan elämästäni vain koska emme ole enää harrasta seksiä ja asu yhdessä. Toki sen ymmärrän että heti eron jälkeen on hyvä pitää vähän etäisyyttä ja toipua. Mutta kaikkien eksieni kanssa olen hyvissä kaverillisissa väleissä yhä enkä ymmärrä miksen olisi? Poikkeuksena toki jos toinen on loukannut pettämällä tms

Vierailija
9/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen ihmisen on vaikea luopua asioista ja sulkea ovia kokonaan, ja/tai ei kestä ajatusta että joku ei pitäisi hänestä tai olisi välinpitämätön häntä kohtaan.

Vierailija
10/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se tavatonta, että eron jälkeen oltaisiin ihan ystäviä. 

No itse asiassa kyllä. Lapsien takia asialliset välit ovat pakolliset, mutta muu tarve ylläpitää suhdetta on _muuta_ - jotakin, jonka sisältö kannattaakin sitten tonkia tosi tarkasti oppiakseen tuntemaan itseään. Aina se ei ole niin ruusuista.

Vierailija
11/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äijälle että painiu helevettiin lämmittelemästä. Nuo helppoheikit tunnetaan.

Vierailija
12/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miehet on outoja otuksia... Mutta jos mies oikeasti haluaa olla kaveri? Onko se ihan mahdoton ajatus?

Vierailija
13/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia?

Vierailija
14/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen kanssa en ole asunut yhdessä eikä ole yhteisiä lapsia. Takana on muutaman kuukauden seurustelu.

Lasteni isän kanssa tietenkin pidän yhteyttä, lasten asioissa. Ja joskus voin jutella myös muusta elämästä, mutta ei me hänenkään kanssaan varta vasten kuulumisia soitella.

Asialliset välit on totta kai ok suhteen päättymisen jälkeenkin, oli suhde mikä hyvänsä. Ei polteta siltoja eikä tarvitse vaihtaa toiselle puolelle katua, kun tullaan vastakkain jne.

Mutta minusta ei tunnu kivalta, jos toinen on ensin halunnut minut ulos elämästään, kun ei ole aikaa eikä tunteita. Sitten kuitenkin eron jälkeen haluaa tietää kuulumisiani ja kertoilla omistaan. Miksi siihen nyt olisi aikaa ja kiinnostusta? Muttei ollut silloin, kun oltiin yhdessä?

Ap

Vierailija
15/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän miehen kanssa en ole asunut yhdessä eikä ole yhteisiä lapsia. Takana on muutaman kuukauden seurustelu.

Lasteni isän kanssa tietenkin pidän yhteyttä, lasten asioissa. Ja joskus voin jutella myös muusta elämästä, mutta ei me hänenkään kanssaan varta vasten kuulumisia soitella.

Asialliset välit on totta kai ok suhteen päättymisen jälkeenkin, oli suhde mikä hyvänsä. Ei polteta siltoja eikä tarvitse vaihtaa toiselle puolelle katua, kun tullaan vastakkain jne.

Mutta minusta ei tunnu kivalta, jos toinen on ensin halunnut minut ulos elämästään, kun ei ole aikaa eikä tunteita. Sitten kuitenkin eron jälkeen haluaa tietää kuulumisiani ja kertoilla omistaan. Miksi siihen nyt olisi aikaa ja kiinnostusta? Muttei ollut silloin, kun oltiin yhdessä?

Ap

Vaikutat aika kevytkenkäiseltä.

Vierailija
16/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikutat aika kevytkenkäiseltä.

Millä perusteella?

Ap

Vierailija
17/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä ei tajunnut, miten paljon olit osa hänen arkeaan ja nyt olo tuntuukin yksinäiseltä kun laittoi sut lätkimään. Älä nyt ole mikään seurankorvike siihen asti kunnes löytää uuden kumppanin, jos sinä et kumppaniksi kelvannut.

Vierailija
19/19 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat seurustelusta vain hyvät puolet, mutta eivät huonoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi