Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hellyyttä kuukauteen synnytyksen jälkeen..

Vierailija
07.06.2018 |

Synnytin kuukausi sitten esikoisemme. Toipuminen on sujunut hyvin, ja nyt sitten mies ehdotti seksiä - ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen.

Ongelmana on nyt vain se, ettei meillä ole ollut minkäänlaista fyysistä hellyyttä kertaakaan synnytyksen jälkeen. Olen itse yrittänyt lähestyä miestä monin tavoin, mutta mies on aina vetäytynyt tilanteesta. Hyvä kun ollaan samalla sohvalla istuttu välimatkan päässä toisistamme, kun miestä ei ole tuntunut lähekkäin oleminen, suukottelu, halailu tms entiseen malliin kiinnostavan.

Nyt sitten tuntuu, että miten tässä edes voisi olla valmis seksiin kun minkäänlaista muuta kanssakäymistä ei ole tässä kuukauteen ollut... Itse kun siis kaipaisin aluksi ihan sitä tavallista hellyyttä ilman yhdyntää, jotta voisin edes jollain tavalla tuntea itseni rakastetuksi ja haluttavaksi. Nyt tuntuu lähinnä siltä että pitäisi vain tyydyttää miehen tarpeet kun sitä kiinnostaa...

Ongelma kuulostaa ehkä typerältä, mutta tilanne on tosiaan esikoisen myötä uusi. Haluaisinkin kysyä, onko teillä muilla ollut vastaavaa edes ajatuksen tasolla ja miten tilanne on lähtenyt ratkeamaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi halailla, pussailla ja harrastaa suuseksiä molemmin puoleisesti? Voiko synnyttäneen pillua nuolla? Mulla ei naista joka olisi synnyttänyt niin en tiedä ja anteeksi jos vaikutan vulgaarilta.

Saako tähän vastausta, että tiedän kannattaako joskus omalle naiselle joka on synnyttänyt, että ehdottaa suuseksiä jos sellaisen nyt edes saan.

Tähän voi vastata vain se nainen jonka kanssa satut päättymään yksiin.

Naiset ovat ihmisyksilöitä jotka pitävät yksilöllisestä kohtelusta.

Vierailija
22/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut rikkoa alapäätäsi, jonka olettaa revenneen synnytyksessä? Läheisyys kanssasi aiheuttaa voimakasta panetusta, joten on helpompi masturboida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään seksiä pelkästään miehen tarpeisiin, vaan vain silloin kun molemmat haluaa.

Just näin, ja seuraavaksi täyttelette elatikuponkeja kun miehesi on käynyt vieraissa. Hee hee, tuleva yksinhuoltaja.

Tiedätkö miten seksi lopetetaan suhteessa?

Tekemällä siitä vastenmielistä pakkopullaa.

Sivusuhdeöyhötykset toki kirsikaksi kakun päälle. Mukavaa tulevaisuutta sinulle ja nyrkkikyllikille.

Vierailija
24/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään seksiä pelkästään miehen tarpeisiin, vaan vain silloin kun molemmat haluaa.

Just näin, ja seuraavaksi täyttelette elatikuponkeja kun miehesi on käynyt vieraissa. Hee hee, tuleva yksinhuoltaja.

Tiedätkö miten seksi lopetetaan suhteessa?

Tekemällä siitä vastenmielistä pakkopullaa.

Sivusuhdeöyhötykset toki kirsikaksi kakun päälle. Mukavaa tulevaisuutta sinulle ja nyrkkikyllikille.

Älä nyt väkivaltaiseksi kuitenkaan ala, Kyllikki!

Vierailija
25/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelle sanonutkin, että kaipaisin läheisyyttä enemmän, ja mies on vaan vastaillut siihen "Aijaa" tms. eli ei reagoi oikein mitenkään.

Totta kai ymmärrän, että muutos on iso miehellekin ja senkin uskon, ettei tuo pahaa tarkoita.. Aika hankalalta tuntuu silti tässä hakea jotain "ratkaisua" kun toinen ei oikein puhua pukahda aiheesta paitsi kertomalla, että haluaisi jo seksiä - eikä oikein tunnu ymmärtävän, että muutakin tarvittaisiin etenkin näin alkuun.

Oma itsetuntoni on hieman kadoksissa, koska kroppa ei ihan entisenlainen luonnollisestikaan ole. Siksikin tuo miehen läheisyyden välttely tai mitä tuo nyt sitten onkaan, tuntuu melko pahalta. Jotenkin kummallinen ajatus, että kun toinen ei lähde millään tavalla mukaan kosketteluun tms., niin miten hän sitten ajattelee, että sitä seksiäkin olisi :D

No, ehkä tämä tästä, ajan kanssa.

Ap

Vierailija
26/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jälkivuoto nyt mitä nestettä? Verta vai jotain mätänestettä?

Vierailija
27/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä lapsi on kaksi ja mies ei ole vieläkään halunnut panna. Ja hän halusi tämän, minä en niin välttämättä. Mutta ei kuulemma yksin hoitais, niin, eipä ole paria tuntia enempää sen kanssa kaksin ollutkaan. Mutta jatka toki naisten haukkumista.

Vierailija
29/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä lapsi on kaksi ja mies ei ole vieläkään halunnut panna. Ja hän halusi tämän, minä en niin välttämättä. Mutta ei kuulemma yksin hoitais, niin, eipä ole paria tuntia enempää sen kanssa kaksin ollutkaan. Mutta jatka toki naisten haukkumista.

Miksi noin? Minulla ei ole lasta eikä naista, mutta kuvittelisin, että jos naisen kanssa saa yhteisen lapsen niin se vain nostaa kiintymystä ja rakkautta naiseen ja lisää halukkuutta naista kohtaan.

Vierailija
30/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi halailla, pussailla ja harrastaa suuseksiä molemmin puoleisesti? Voiko synnyttäneen pillua nuolla? Mulla ei naista joka olisi synnyttänyt niin en tiedä ja anteeksi jos vaikutan vulgaarilta.

Saako tähän vastausta, että tiedän kannattaako joskus omalle naiselle joka on synnyttänyt, että ehdottaa suuseksiä jos sellaisen nyt edes saan.

Halailla ja pussailla voi ja jopa kannattaa. Synnytyksen jälkeen tulee jälkivuotoa jonka aikana tai ainakaan ennen jälkitarkastusta ei kannata olla yhdynnässä tai nuolla ilman suojausta ettei tule tulehduksia. Toista voi hyväillä niin monin eri tavoin että kyllä jos kummallakin seksi on mielessä keino löytyy.

No jos emätintä ei voi koskettaa niin onko rintojen hierominen hyvää hyväilyä?

Vierailija
31/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nestettä se jälkivuoto nyt oikeen on?

Vierailija
32/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan voi sanoa mitä se neste on mitä tulee jälkivuodossa?

Vierailija
33/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies haluaa seksiä naisen kanssa, joka ei halua seksiä sillä hetkellä?

Vierailija
34/52 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää sitten vastatko..

Vierailija
35/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kun itselläni on neljä lasta ja jälkivuotoa jokaisesta ollut maksimissaan viikko että miten ihmeessä sitä jälkivuotoa on joillakin monia viikkoja tai jopa pari kuukautta??? Alapäätä pitää hoitaa synnytyksen jälkeen ettei tulehdu. Moniviikkoinen jälkivuoto ei voi olla normaalia.

ja aapeelle vastaukseksi että mies on voinut tulkita ettei sinua ole sopiva koskettaa. Ei sitä oikein itse aina tajua millaisia viestejä lähettelee keholla ja sanoilla sille kumppanille.

Vierailija
36/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että laitatte alapeukkuja niin ihan olisi kiva kuulla että mitä jälkivuotoa teillä on? Mistä se koostuu?  Mikä vuotaa viikkoja? Minulle kun on ihan lääkäri sanonut että maksimissaan kaksi viikkoa voi kestää normaali jälkivuoto. Ja tosiaan itse olen synnyttänyt normaalisti neljä kertaa eikä jälkivuotoa ole ollut kuin sen viikon.

Vierailija
37/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kun itselläni on neljä lasta ja jälkivuotoa jokaisesta ollut maksimissaan viikko että miten ihmeessä sitä jälkivuotoa on joillakin monia viikkoja tai jopa pari kuukautta??? Alapäätä pitää hoitaa synnytyksen jälkeen ettei tulehdu. Moniviikkoinen jälkivuoto ei voi olla normaalia.

Jälkivuodon aiheuttaa istukan kohdun seinämään jättämä haava, joka paranee yksilöllisesti eikä ole kiinni hygieniasta. Jälkivuoto koostuu verestä, kohdun limakalvosta ja kudosnesteestä ja jälkivuoto tulee kohdusta, eli sen määrään ei voi alapäähygienialla vaikuttaa. Kohtutulehdus synnytyksen jälkeen on useimmiten huonoa tuuria eikä huonoa hygieniaa, ellei sitten jälkivuodon aikana ole harrastettu seksiä tai käytetty esim. tamponia, jotka altistavat tulehdukselle niin pitkään kuin kohtu vielä paranee synnytyksestä.

Vierailija
38/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ole iloinen, että mies haluaa nyt. Jos oli synnytyksessä mukana, on saattanut pelästyä ja nyt ajatellut asiaa läpi. Puhukaa tilanteestanne keskenänne myös - ette ole lakanneet olemasta seksuaaliolentoja, vaikka olettekin muuttuneet lapsiperheen vanhemmiksi - se on lisäarvo, ei menetys.

- Jotkut miehet saattavat alkaa pitää synnyttänyttä vaimoa jonain pyhänä äitinä...

Oma mieheni ei onneksi ulottanut tätä seksiin, mutta eräät muut jutut ovat aika ajoin saaneet minut huomauttamaan, etten ole hänen äitinsä vaan vaimonsa. On auttanut kyllä, koska joku suhtautuminen saatetaan tiedostamatta siirtää äidistä vaimoon.

Sen verran on elämän kokemusta 60 vuodessa kertynyt, että neuvoni on, että puhukaa asioista suoraan, mutta kauniisti. Osoittakaa arvostusta miehelle ja kohdelkaa, kuten toivoisitte itseänne kohdeltavan. Saattavat isostakin koostaan huolimatta olla herkästi kolhiintuvia, jopa särkyviä asioita :)

Vierailija
39/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että laitatte alapeukkuja niin ihan olisi kiva kuulla että mitä jälkivuotoa teillä on? Mistä se koostuu?  Mikä vuotaa viikkoja? Minulle kun on ihan lääkäri sanonut että maksimissaan kaksi viikkoa voi kestää normaali jälkivuoto. Ja tosiaan itse olen synnyttänyt normaalisti neljä kertaa eikä jälkivuotoa ole ollut kuin sen viikon.

Onhan se kehun aihe nähtävästi tämäkin, hohhoi.

Itselläni jälkivuoto kesti molempien synnytysten jälkeen 6-8 viikkoa, mikä oli sekä

neuvolan terveydenhoitajan että jälkitarkastuksen tehneen lääkärin mukaan vielä normaalia.

Vierailija
40/52 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut rikkoa alapäätäsi, jonka olettaa revenneen synnytyksessä? Läheisyys kanssasi aiheuttaa voimakasta panetusta, joten on helpompi masturboida?

Ehkä kysymys on tästä, keskustelemalla se selviää.

Sitä ihmettelen tässä ketjussa, että monet käsittävät seksin vain yhdynnäksi. Synnytyksen jälkeen voi puhtain käsin sormittaa klittaa ja nainen vastaavasti voi tehdä käsityötä (ja suutyötä) miehelleen, vaikka ei olisi ollut jälkitarkastusta.

Jos tuo hellimättömyys ei ole panetuksen välttämistä, niin se voi liittyä tosiaankin isäksi tulemisen suureen psyykkiseen muutokseen. Keskustelkaa hellästi , ilman syyttelyä. Toivon teille kaikkea hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi