Onko tämä syömishäiriötä vai ainoa keino pysyä ruodussa?
Olen laihduttanut jonkin verran ja uusi tavoitepaino tuntuu hyvältä. Tänään kävin ystävällä kylässä, tämä oli ostanut jäätelön, mikä oli tarkoitettu miehelleen, mutta mies ei ollutkaan kotona. Jäätelö alkoi olla jo vähän sulanut, joten törkkäsi sen mulle "ettei mene pilalle" .Normaalisti olisin kieltäytynyt , mutta nyt en viitsinyt. 150 kcal pamahti extraa päivälle. Noh ylimääräisten kaloreiden takia kävin vielä varmuuden vuoksi pikku iltakävelyn vaikka olin jo päivällä käynyt vakiolenkillä.Illan jäljellä olevista kaloreista en halunnut nipistää. Onko tämä mielestänne pakkomiellettä vai onko kalorilakia vastaan vain pakko taistella näin? Tälläisiä "pakkotarjoiluja" tulee kyläilevälle ihmiselle yllättävän paljon ja kuittaan ne aina tällä tällä tavalla. Teettekö muut näin ja onko normaalia?
Kommentit (26)
Keino pysyä ruodussa. Ja kunnioitan sinua kun panostat itseesi.
Mä en melkeen ikinä ota mtn herkkuja kylässä, kieltäydyn kohteliaasti, mutta jos otan ni kyllä teen extratreenin. Mulle se on normia, mut toisaalta mä nautin treenaamisesta ni se ei oo mitenkää pakkopullaa tai ahistavaa.
Tollanen tunne on tavallista kun on just saanut kiloja pudotettua. Mutta yks ylimääränen jätski ei vaikuta mitään. Yritä muistaa että olet jo hyvin kurssissa, ei tarvi huolestua jos silloin tällöin ottaa ylimääräisen herkun.
150kcal ei ole mitään. Mulla 3000kcal dieetti mistä 500kcal on plussakaloreita ja laitan painoa kk vain 500g.
Mun ruokavaliossa on sitä paljon pelättyä voitakin 100g per päivä. Vatsalihakset näkyy :p
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä että ahdistaako sua vai ei. Ahdistaako, ei ahdista?
Ei ahdista, mutta kyllä kävelyn sijaan olisi mieli tehnyt katsella telkkaria se aika.
Colette kirjoitti:
Normaalia. Kylässä EI OLE KOSKAAN pakko syödä
Tiedäthän olevasi anorektinen :/ Pelottavat kuvat ja ajatusmaailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, mutta kyllä kävelyn sijaan olisi mieli tehnyt katsella telkkaria se aika.
Jos sprinttaisit 20min niin polttaisit vielä enemmän kaloreita ja stimuloisit lihaskasvua. Eikä tarvitse kävelle tuntikausia.
Colette kirjoitti:
Normaalia. Kylässä EI OLE KOSKAAN pakko syödä
Ei tietenkään. Mutta jossain tapauksissa saa itsensä näyttämään oikeasti todella nololta jos kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sprinttaisit 20min niin polttaisit vielä enemmän kaloreita ja stimuloisit lihaskasvua. Eikä tarvitse kävelle tuntikausia.
Aloituspostissa jo laitoinkin että kävin jo vakio juoksulenkillä mikä kohdallani tarkoittaa 3x viikko kunnon juoksua, muina päivinä sitten kevyempää.Heh enään ei sprinttaamaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostissa jo laitoinkin että kävin jo vakio juoksulenkillä mikä kohdallani tarkoittaa 3x viikko kunnon juoksua, muina päivinä sitten kevyempää.Heh enään ei sprinttaamaan jaksanut.
Teetkö mitään lihaharjoituksia vaikka kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuntosalilla 2x viikko. Miksi?
Mä en ennen ollut kiinnostunut laihoista naisista, mutta kun näin sen coleten kuvan niin kiinnostuin. Tykkääkö tuollaiset laihat naiset lihaksikkaista miehistä vai haluatteko sellaisia laihoja miehiä kenen hauiksen ympäri saan laitettua peukaloni ja etusormeni? Lihaksikkaalla en tarkoita mitään bullia vaan sellaista kehoa mitä näkee kreikkalaisissa ja roomalaisissa veistoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuntosalilla 2x viikko. Miksi?
Kuhan kyselin. Vaikutat kiukkuiselta ja söpöltä.
Vierailija kirjoitti:
Tollanen tunne on tavallista kun on just saanut kiloja pudotettua. Mutta yks ylimääränen jätski ei vaikuta mitään. Yritä muistaa että olet jo hyvin kurssissa, ei tarvi huolestua jos silloin tällöin ottaa ylimääräisen herkun.
Järkipuhetta! Eri asia ottaa ”vahingossa” vaikka joku pitsa ku 150 kalorin jätski. Ihmisiltä puuttuu suhteellisuus nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ennen ollut kiinnostunut laihoista naisista, mutta kun näin sen coleten kuvan niin kiinnostuin. Tykkääkö tuollaiset laihat naiset lihaksikkaista miehistä vai haluatteko sellaisia laihoja miehiä kenen hauiksen ympäri saan laitettua peukaloni ja etusormeni? Lihaksikkaalla en tarkoita mitään bullia vaan sellaista kehoa mitä näkee kreikkalaisissa ja roomalaisissa veistoksissa.
Jos on miellyttävät kasvot ja hyvä luonne niin en välitä kovastakaan hoikkuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on miellyttävät kasvot ja hyvä luonne niin en välitä kovastakaan hoikkuudesta
Siis en minä kysynyt tykkäättekö laihoista vaan tykkäättekö lihaksikkaista miehistä? Vai kulkeeko laihan kehonne halu myös laihoihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkipuhetta! Eri asia ottaa ”vahingossa” vaikka joku pitsa ku 150 kalorin jätski. Ihmisiltä puuttuu suhteellisuus nykyään.
On se kuitenkin lyhyelle naiselle kaloreita sekin ja näkyisi aika äkkiä, jos tuon verran usein lipsuisi.
Train for size kirjoitti:
150kcal ei ole mitään. Mulla 3000kcal dieetti mistä 500kcal on plussakaloreita ja laitan painoa kk vain 500g.
Mun ruokavaliossa on sitä paljon pelättyä voitakin 100g per päivä. Vatsalihakset näkyy :p
Noi syömishäiriöiset vaan nauraa sulle, vaikka olet joukossa ainut, jolla on paino hallussa :)
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Millähän tavalla nololta vai olisiko vika sittenkin länsimaisessa ajatusmaailmassa??? Siinä, että """kylässä on kohteliasta syödä"""?! Olisiko viimein aika luopua tästä """tavasta""" kun se on kansankin ylipainoiseksi vienyt??!! Että kommenttinne saavat minut näkemään PUNAISTA KAIKISSA SEN SÄVYISSÄ!!!!!
Ei se varmaan kaikista olisikaan ollut noloa, mutta kun valmiiksi avattu mansikkatuutti lyödään käteen, niin kyllä minusta olisi ollut nimenomaan noloa heittää se roskiin.