Helteistä nurisijat, oletteko nyt tyytyväisiä kun kansa vaeltaa pipot päässä vesisateessa?
Kommentit (67)
Olen tyytyväinen, mielestäni keväällä ja syksyllä on parhaat säät, ei liian kuuma tai kylmä.
No siinä mielessä en ole kun olen nyt väliaikaisesti töissä toisella paikkakunnalla ja en pystynyt tuomaan tänne kauheasti vaatteita ja tollona sitte pakkasin vain vaatteita joissa pärjää yli 16 asteessa.. Muutenkin töissä palelen kun joudun paljon istumaan ja ääreisverenkierto on huono, sitten mun kämppä täällä on todella kylmä joten lopputuloksena palelen koko ajan niin kuin olisin kuumeessa. Lämpimien vaatteiden puutteessa en voi lähteä ulos nyt ja kyllähän se harmittaa ja vituttaa nyt ett menin helteitä kiroamaan. Mutta siis en silloinkaan toivonut että tulis kylmä, toivoin että lämpöä olis sopivasti eli siinä 20 asteen tienoilla.
Onneksi lauantaina käyn kotona ja voin pakata villasukkia ja neuleita mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos joku joutuu pitämään pipoa kesäkuulla, niin voisi pistäytyä lääkärin juttusilla. jos on huono verenkierto, niin voisi tutkia että mistä se johtuu.
Painu suolle juttuinesi! Täällä oli päivällä 1 aste lämmintä ja räntää satoi. Oli pipo ja hanskat tarpeen.
Ei miehet pidä pipoa.
Niin? Kuka käskee laittaa kesälä pipon? Siellä ei todellakaan niin kylmä ole...
Ja ei, kesällä E I kuulu olla koko ajan helle! Ei ainakaan Suomessa. Suomen kesään kuuluu myös vesisateet, ja luonto kärsi jo ilman vettä.
Senkin sateesta valittajat! Haluatte vissiin, että luonto kuivuu ja luonnon eläimet kuolee janoon?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kuka käskee laittaa kesälä pipon? Siellä ei todellakaan niin kylmä ole...
Ja ei, kesällä E I kuulu olla koko ajan helle! Ei ainakaan Suomessa. Suomen kesään kuuluu myös vesisateet, ja luonto kärsi jo ilman vettä.
Senkin sateesta valittajat! Haluatte vissiin, että luonto kuivuu ja luonnon eläimet kuolee janoon?
Mihin hävisivät ennusteestasi ne tuhannet järvet?
Kyllä. Töissä on ERITTÄIN kiva nyt käydä kun ei tukehdu siihen kuumuuteen. Saisi koko kesä olla samanlainen kuin viime vuonna, sellainen +20° riittäisi aivan mainiosti.
Painu suolle juttuinesi! Täällä oli päivällä 1 aste lämmintä ja räntää satoi. Oli pipo ja hanskat tarpeen.