Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteistä nurisijat, oletteko nyt tyytyväisiä kun kansa vaeltaa pipot päässä vesisateessa?

Vierailija
07.06.2018 |

Ilma on kuin syyskuussa!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ihanaa kun ei ole liian kuuma.

Vierailija
2/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, kyllä olen mielissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosi hyvä ilma, kävin huvikseen sadekävelyllä, koska olen kaivannut sadetta niin kuin luontokin. En edes kastunut kun oli sadetakki päällä :)

Onneksi sataa, moni puu olikin jo kuivunut puoleen väliin asti.

Vierailija
4/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla alkoi just loma ja en voisi olla tyytyväisempi. Ihanaa kun pystyy olemaan nyt ulkona!

Vierailija
5/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade tekee hyvää kun on niin kuivaa :) Pidän muutenkin enemmän syksyistä säästä kuin kesästä.

Vierailija
6/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kyllä oo oikein satanut, mutta toi viileys on hyvä juttu. Uloskin voi pukeutua kunnolla läkähtymättä.

Vierailija
7/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nauti kun vielä voit! 😈

Vierailija
8/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut helteiden vihaajia. Itse totun lämpöön muutamassa päivässä, mutta ilmeisesti olen tältä osin jonkin sortin geneettinen kummajainen, vaikka Lapista kotoisin olenkin.

Minun puolestani Suomen kesät saisivat siis olla lämpimämpiäkin. Ulkomailla viihdyn aina parhaiten 25-30 asteen lämpötiloissa, eikä 30-35 astettakaan vielä mikään ihan mahdoton helle ole, kunhan suolaista naposteltavaa riittää ja nesteytys on kunnossa.

Vierailija
9/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, täällä ei ole satanut yli kuukauteen. Hämeenlinnan kieppeillä asumme. Ottaisin mielelläni vähän sadetta. Vesilaskut vaan kasvavat, koska viljelyksiä on pakko kastella.

Vierailija
10/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saatais tänne Keski-Eurooppaankin vesisadetta. Nytkin mittarissa 30 astetta, hirvittävä kuivuus...

Vierailija
11/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku joutuu pitämään pipoa kesäkuulla, niin voisi pistäytyä lääkärin juttusilla. jos on huono verenkierto, niin voisi tutkia että mistä se johtuu.

Vierailija
12/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirakka kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut helteiden vihaajia. Itse totun lämpöön muutamassa päivässä, mutta ilmeisesti olen tältä osin jonkin sortin geneettinen kummajainen, vaikka Lapista kotoisin olenkin.

Minun puolestani Suomen kesät saisivat siis olla lämpimämpiäkin. Ulkomailla viihdyn aina parhaiten 25-30 asteen lämpötiloissa, eikä 30-35 astettakaan vielä mikään ihan mahdoton helle ole, kunhan suolaista naposteltavaa riittää ja nesteytys on kunnossa.

Suolaan vaan perkeleesti. Ei tarvitse kulkea helteellä hiki hatussa kun kaikki neste imeytyy.

Vierailija
13/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa sade.

Vierailija
14/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Täällä ei ole satanut vettä. : /

Vierailija
15/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, koska kivut helpottivat helteen poistumisen myötä ja oikeastaan muutenkin.

Vierailija
16/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kaikki valitti kylmyydestä. Tänä vuonna lähes kaikki valitti helteistä. No samanlaista keliä jatkossa loppukesäksi kuin viime vuonna oli.

Vierailija
17/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteillä oli kuuma, en tahtonut pukeutua yhtä paljastavasti kuin muu kansa. Nyt olen flunssassa, joten valitus jatkuu, sillä saa olla ihan petipotilaana. Ei ole siis vieläkään asiat hyvin.

Toiveena +20 astetta eikä tuulta, yöllä saa sataa niin kukat saa vettä.

Vierailija
18/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ääripää ei ole mukava. Minulle sopisi parhaiten 18-23 asteen lämpötila Suomen kesässä.

Vierailija
19/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä -8, tuulee ja vihmoo vettä. Pojalle piti etsiä verkkapuku, sadetakki ja ohut pipo leikkipuistoon, itselläni on farkut ja villatakki . Paleltaa sisällä ja paleltaa ulkona, en tykkää! .(

Vierailija
20/67 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläpäin ole sadetta ollut, vaan tuommoinen tuulisempi kesä. Ässää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän