Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen
Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?
Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.
Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.
Kommentit (291)
Harmi, muuta tänne Helsingin lähelle.
Minulla vähän pitkä matka sinne täältä kainuusta. Harmi.
Uskaltaako Helsinkiläiset naiset osallistua tähän kirjoitteluun? / MN
Kohta tulee kesä ja vielä hesalaiset naiset empii itseään.
Olen usein ilman rintaliivejä, mutta minua kiusaa miesten katseet.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 18
Ei mitään hätää, älä välitä turhista katseista. Minäkin aloin tykätä miesten katseista vähän vanhempana. Nyt ole 22v
Eläköön, kesä tulee ja saa olla ilman housuja ja liivejä.
En tiedä mitä tän asian kanssa on, mutta olen 35v/ N
Pitääkö paikkansa se että rinnat kasvaa jos ei käytä rintaliivejä?
Tänään on ihana ilma. Lähden kohta ruokakauppaan ilman rintsikoita.
Minulla on A-rinnat, kasvaakohan ne jos olen ilman liivejä.
Ei voi tutkimatta luotettavasti arvioida. 🤪 Voisin katsoa ja tunnustella ja antaa arvion sitten. Yleensä painonnousu lisää rasvakudosta rinnoissa.
minua ei enään kiusaa se, jos miehet katsoo mun rintoja. Olen tottunut siihen ja tykkään sellaisesta. / N18
Tänään kaupassa eräällä naisella 30-40v ei taatusti ollut liivejä, mutta hän oli minun kannaltani väärässä paikassa (kassalla), joten on oikein uskaltanut kurkkia.
Huomasiko tämä nainen sen, että katselit hänen rintojaan?
Kyllä huomasi, vähän hymyili itsekseen.
Ilman liivejä olen vain kotona. Muuten voisin muuallakin, mutta tässä pikkukaupungissa on lopulta hyvin vähän sellaisia miehiä joilta toivon yhtikäs mitään huomiota. Laitapuolen kulkijoita kyllä riittää.