Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
81/291 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kulje liiveittä julkisilla paikoilla, koska rintani ovat sen verran isot, että niiden vapaa liike tuntuu epämukavalta. (Jännä kyllä, että se sama liike sängyssä tuntuu juuri parhaalle.) Nännejä en mitenkään piilottele, nöpöttävät jos nöpöttävät.

Muut saavat tehdä kuten haluavat, mikä hyvälle tuntuu. Biseksuaalina jää kyllä näkö päälle, jos näen vapaana heiluvia rintoja, kovista nänneistä puhumattakaan. Voi taivas, kylläpä alkoikin panettaa.

Noin minäkin aikaisemmin ajattelin. Nyt nelikymppisenä en enään välitä, annan rintojen liikkua vapaasti puseron alla.

Vierailija
82/291 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa työpaikkaruokalassa käy eräs sievä, pienikokoinen mutta isorintainen nainen. Tänään hänen nänninsä nöpöttivät ihan täysillä collegepuseronkin läpi, kun hän tuli ulkoa viileästä ja riisui takkinsa. Vaikka näin sen vain sekunnin murto-osan ajan sivusilmällä, niin kylläpä kirkasti päivää.

Meitä miehiä voi piristää aika vähällä 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/291 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini kiihottuu joka kerran tietäessään mun olevan ulkona ilman liivejä ja ilman alushousuja.

Vierailija
84/291 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini kiihottuu joka kerran tietäessään mun olevan ulkona ilman liivejä ja ilman alushousuja.

Hienoa, niin sitä pitää.

Vierailija
85/291 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mainio palsta.

Olen uudistanut liivivarastoni lähes kokonaan. Pankki on vielä räjäyttämättä, mutta käytän nyt pääsääntöisesti kaarituettomia liivejä jotka ovat paitsi kauniita myös miellyttävät päällä ja rinnat enemmän luonnollisessa muodossaan.

Liivejä ei juuri päällä huomaa ja sopivassa valossa voi jotain kuultaa läpikin...

Vierailija
86/291 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa työpaikkaruokalassa käy eräs sievä, pienikokoinen mutta isorintainen nainen. Tänään hänen nänninsä nöpöttivät ihan täysillä collegepuseronkin läpi, kun hän tuli ulkoa viileästä ja riisui takkinsa. Vaikka näin sen vain sekunnin murto-osan ajan sivusilmällä, niin kylläpä kirkasti päivää.

Meitä miehiä voi piristää aika vähällä 🙂

Hän tietää ja nauttii siitä, että pojat katselee hänen rintoja.

Vierailija
87/291 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin hiljaa asiasta? Jotenkin hassu tunne kun melkein puolet vastauksista on naisiksi tekeytyviltä miehiltä. Kieltämättä vastaukset ovat nykyajan arkipäivää ja mielipiteet varmaan lopulta aika samanlaisia.

Vierailija
88/291 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi kertoa omista rinnoistani? Ne on minun rinnat.

Vierailija
89/291 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kulje liiveittä julkisilla paikoilla, koska rintani ovat sen verran isot, että niiden vapaa liike tuntuu epämukavalta. (Jännä kyllä, että se sama liike sängyssä tuntuu juuri parhaalle.) Nännejä en mitenkään piilottele, nöpöttävät jos nöpöttävät.

Muut saavat tehdä kuten haluavat, mikä hyvälle tuntuu. Biseksuaalina jää kyllä näkö päälle, jos näen vapaana heiluvia rintoja, kovista nänneistä puhumattakaan. Voi taivas, kylläpä alkoikin panettaa.

Oletko oikeasti nainen? N42

Vierailija
90/291 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti nainen? N42

Taisit olla oikeassa, vastauksen kirjoittanut oli selvästi mies.

Vierailija
91/291 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään kun on ilman liivejä niin rinnat alkavat roikkua. Siksi niitä pitäisi käyttää. Nännit saa näkyä. Se pitäisi määrätä lailla pakolliseksi. Vaimolla on rintsikoissa reikä niille.

Saako kaupoista sellaisia liivejä, joissa on reikä nänneille?

Vierailija
92/291 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Bi N33 ja nautin naisten katseista kun nännit näkyy puseron alta.

Vierailija
93/291 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on helppo olla ilman liivejä, kun takki peittää kaiken. Ehkä kaupan kassalla vähän voi vilahtaa.

Vierailija
94/291 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella on helppo olla ilman liivejä, kun takki peittää kaiken. Ehkä kaupan kassalla vähän voi vilahtaa.

Jos liikut talvella ilman liivejä, niin minäkin, mutta kesällä on liivit päällä.

Vierailija
95/291 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit kun nöpöttää paidan läpi niin kyllä kuumottaa 🤗

M32

Vierailija
96/291 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppaamattomat liivit on mukavat. Istuu myös hyvin päälle. Niistä näkyy silleen kivasti joskus pikkuisen nännit kohoumana. Ja se on minusta ok, ja miehestänikin myös. Ilman liivejä en oikein tykkäa olla.

En muutenkään käsitä, miksi liiveissä on aina toppaukset. 

Tuossa äänestyksessä ei muuten ole sellaista kohtaa, että toppaamattomat rintaliivit, joista nännit/muodot näkyy.

Vierailija
97/291 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppaamattomat liivit on mukavat. Istuu myös hyvin päälle. Niistä näkyy silleen kivasti joskus pikkuisen nännit kohoumana. Ja se on minusta ok, ja miehestänikin myös. Ilman liivejä en oikein tykkäa olla.

En muutenkään käsitä, miksi liiveissä on aina toppaukset. 

Tuossa äänestyksessä ei muuten ole sellaista kohtaa, että toppaamattomat rintaliivit, joista nännit/muodot näkyy.

Lisäksi topatut liivit antaa inhottavan hikoilun tunteen rintojen välistä.

Vierailija
98/291 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joukossa yhtään keski-ikäistä liivittömänä liikkuvaa naista?

Vierailija
99/291 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ei taida olla tai uskaltaa vastata ;(

Vierailija
100/291 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mie useinkin käynyt kaupungilla ja ruokakaupassa ilman rintaliivejä. Ei haittaa ollenkaan jos joku katselee. t. N 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi