Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nuo rintojen näkyminen niinkään sytytä ellei ole ihan tissit paljaana :D. Olenkin enemmän persemiehiä et se jo on trikoot ja hyvä perse on se pahempi seisokinsytytin. Kaikista paras on sellanen nätti kamelinvarvas missä näkyy kunnolla häppärien muoto tai häpykumpu :). Sellanen piristää koko työpäivän kummasti.

Vierailija
62/291 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kun rinnat ei enää ole ihan terhakkaimmillaan?

Ovat kokoa C, mielestäni ihan kivan kokoiset hoikalle naiselle. Eivät nyt missään vyötärön tasolla sentään roiku ja nännit osoittavat tiukasti eteenpäin, mutta jotenkin liivittömyyttä arastelee kun tuntuu että sitten pitäisi olla ihan mielettömän kauniit ja täyteläiset rinnat.

Mietin että onko sit enemmän turn off kuin turn on?

Kotona olen kyllä ilman. :)

Vaikka olen vartalooni ihan tyytyväinen ja itseluottamuksen olettaisin olevan normaalin niin julkiseen liivittömyyteen se ei vaan minulla riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kokoa C, mielestäni ihan kivan kokoiset hoikalle naiselle. Eivät nyt missään vyötärön tasolla sentään roiku ja nännit osoittavat tiukasti eteenpäin, mutta jotenkin liivittömyyttä arastelee kun tuntuu että sitten pitäisi olla ihan mielettömän kauniit ja täyteläiset rinnat.

Vaikka olen vartalooni ihan tyytyväinen ja itseluottamuksen olettaisin olevan normaalin niin julkiseen liivittömyyteen se ei vaan minulla riitä.

Kokeile ihmeessä liivittömästi, se voi antaa mielihyvää sinulle ja miehille jotka huomaavat sen.

Arvostan kovasti naisia, joiden rinnat ovat luonnollisesti ja nännien näkyminen on positiivista.

On väärin, kun naisten rintoja sullotaan pakettiin, mihin ne ei oikeasti kuulu. Kyllä miehet pitävät aidoista rinnoista. (Jos ei pidä, ne eivät vielä miehiä ole.)

Vierailija
64/291 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaikkien miesten puolesta voi tietenkään vastata. Mutta ei ainakaan itselle ole turn off. Päin vastoin. Kokeile rohkeasti. Kaikenmaailman silikoniviritykset eivät näytä ihmisten osilta. Ei kannata verrata niihin

Vierailija
65/291 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamies kirjoitti:

Nautin suunnattomasti kun naisilla ei ole rintaliivejä. Leveä kaula-aukko pistää sekin halut heräämään, Yksi huonopuoli on minulla, kun näen tuollaisia minulla alkaa seisomaan. En käytä kesäisin alkkareita ja minun pullotus taatusti näkyyM50+.

Seksikästä on se kun nainen kävelee rintsikoitta vesisateessa. Kyllä tissit näkyy ja se on minulla seisokki heti.

Vierailija
66/291 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet arastelevat kulkea ilman liivejä. Kivahan liivittömiä naisia on katsella. Mielestäni voi hyvin olla ilman. Rintojen koko ja muoto ovat yksilöllisiä ominaisuuksia s.o. osa persoonaa. En arvioi pelkkien rintojen perusteella ketään. Oma mielipidekin vaihtelee tilanteesta riippuen ts. joskus näyttää isot, joskus pienet, välillä törötisut välillä riipparit tosi upeilta. Rinnat on jees. 👍😀

Vierailija
67/291 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä totta kai , nännit näkyvissä ..seksikästä  naisellista....saa halut heräämään....tulisipa kesä pian :)

Vierailija
68/291 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti ja "räjäytä pankki", tulet silloin näkemään kaikenlaista ihanaa. / Vili

Vierailija
69/291 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteistanne, tiedä vaikka sit kevään tullen "räjäyttäisin pankin" 😁

Vierailija
70/291 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun näkisin sen pankin :)

Vierailija
71/291 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivitön nainen on hieno juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihmeessä liivittömästi, se voi antaa mielihyvää sinulle ja miehille jotka huomaavat sen.

Arvostan kovasti naisia, joiden rinnat ovat luonnollisesti ja nännien näkyminen on positiivista.

On väärin, kun naisten rintoja sullotaan pakettiin, mihin ne ei oikeasti kuulu. Kyllä miehet pitävät aidoista rinnoista. (Jos ei pidä, ne eivät vielä miehiä ole.)

Miehenä kysyn sinulta, miksi arastelet rintojesi näyttämistä? Minä ainakin arvostan rintojasi. / Vili

Vierailija
72/291 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän toppaamattomia liivejä mielelläni, kosk ane ovta miellyttävämmät kuin topatut. Niistä nänni näkyy hieman läpi pienenä jajoskus vähän isompanakin kohoumana, riippuen vaatteista. Mielistäni se on ihan normaalia, eikä nännien tarvitse olla lytyssä tai muuten mutkalla. Mies pitää myös tästä tyylistäni. Eikä se ole mitenkään rivoa mielestäni, ehkä pieni eroottinen ripaus muun seassa korkeintaan. 

Vierailija
73/291 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin ja kesällä topatut liivit ilmeisesti hiostavat, jo senkin takia kannattaa olla ilman liivejä.

Vierailija
74/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän toppaamattomia liivejä mielelläni, kosk ane ovta miellyttävämmät kuin topatut. Niistä nänni näkyy hieman läpi pienenä jajoskus vähän isompanakin kohoumana, riippuen vaatteista. Mielistäni se on ihan normaalia, eikä nännien tarvitse olla lytyssä tai muuten mutkalla. Mies pitää myös tästä tyylistäni. Eikä se ole mitenkään rivoa mielestäni, ehkä pieni eroottinen ripaus muun seassa korkeintaan. 

Jokainen mies ja nainen tietää, että naisella on rinnat ja nännit. En ymmärrä sitä, miksi ne täytyy pakata pakettiin, niin ettei niillä ole hyvää olla ja mitä hävettävää rinnoissa on?

Vierailija
75/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoraan sanon, niin hirveästi ei hetkauta puoleen eikä toiseen. Pidän kyllä rinnoista, vaikkakin olen enemmän peppumies, mutta se, onko naisella liivit vai ei, ja näkyykö nännit vai ei, on mielestäni melko yhdentekevää, tai sanotaanko mieluummin että naisen itsensä asia miten vaan tykkää olla. Ja sanonpa myös että rintojen koollakaan ei minulle ole niin väliä, kunhan ei ole aivan valtavat tai toisaalta ihan laudat, muuten kaikki käy; muoto on mielestäni kokoa tärkeämpi, samoin kuin yleinen esteettisyys.

Vierailija
76/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suoraan sanon, niin hirveästi ei hetkauta puoleen eikä toiseen. Pidän kyllä rinnoista, vaikkakin olen enemmän peppumies, mutta se, onko naisella liivit vai ei, ja näkyykö nännit vai ei, on mielestäni melko yhdentekevää, tai sanotaanko mieluummin että naisen itsensä asia miten vaan tykkää olla. Ja sanonpa myös että rintojen koollakaan ei minulle ole niin väliä, kunhan ei ole aivan valtavat tai toisaalta ihan laudat, muuten kaikki käy; muoto on mielestäni kokoa tärkeämpi, samoin kuin yleinen esteettisyys.

Meinasin just vastata ihan samalla tavalla.

Sillä lisäyksellä, että ihan sama vielä vaikka ois valtavat tai laudatkin.

Vierailija
77/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe ongelmana jos nännien nöpötys näkyy paidan läpi (ok, asiaa ei voi välttää koska mulla on nännilävistykset).

Nännien paljastelu ihmisten ilmoilla olisi silti ihan hyvä jättää jonnekin fetissiklubille tai nakurannalle, muilla  ihmisillä on oikeus olla näkemättä nännejäsi, vähän niin kuin on oikeus olla näkemättä itsensäpaljastajan kikkeliä.

Vierailija
78/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja oletuksia. En tunne ketään joka nukkuisi rintsikat päällä, harva varmaan niin hullu. Toisaalta niillä mielestäni korostetaan rintoja, jotta ovat ryhdikkäät ja kauniissa muodossa. Eikä ne niin epämukavat ole, että heti pitäisi kotiin tullessa riisua - väärä koko ehkä, jos niin on.

En ole ajatellut, että ilman D75 olisi seksikkäämpi vaan päin vastoin, mut ehkä naisena en osaa ajatella kuten mies :)

Vierailija
79/291 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kulje liiveittä julkisilla paikoilla, koska rintani ovat sen verran isot, että niiden vapaa liike tuntuu epämukavalta. (Jännä kyllä, että se sama liike sängyssä tuntuu juuri parhaalle.) Nännejä en mitenkään piilottele, nöpöttävät jos nöpöttävät.

Muut saavat tehdä kuten haluavat, mikä hyvälle tuntuu. Biseksuaalina jää kyllä näkö päälle, jos näen vapaana heiluvia rintoja, kovista nänneistä puhumattakaan. Voi taivas, kylläpä alkoikin panettaa.

Vierailija
80/291 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hiertänyt rintaliivit ihoa. Nyt ilman liivejä on parempi olo, mielestäni miehet vähän vilkaisee rintojani, mutta osaavat käyttäytyä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi