Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen
Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?
Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.
Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.
Kommentit (291)
wr9 kirjoitti:
vähintää c kuppi niin myynti lisääntyy!!
Voi kun tietäisi missä päin tällainen kaupan kassa on.
Tänään on kesä, nyt lähden ruokakauppaan ilman rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
wr9 kirjoitti:
Voi kun tietäisi missä päin tällainen kaupan kassa on.
ei varmaan siellä kiihtelysvaarassa vaan treella olen jo 2 kourallista pongannut näitä
Olen joka vuosi touko-elokuun ajan ilman rintaliivejä. Nännit näkyy joskus ihan varmaan, mutta ei haittaa ainakaan minua. t. N32
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kesä, nyt lähden ruokakauppaan ilman rintaliivejä.
Millainen pusero sinulla oli kaupassa, saitko katseita?
Minulla oli vaalean vihreä pusero päällä. En tiedä miten nännit näkyi, mutta menen sama pusero päällä kauppaan useamminkin.
Apua, jee. Mahtava tunne, sain paljon katseita kaupassa. Minulla oli avokaukainen vaalea pusero ja olin ilman liivejä.
Tosi vaikea tuohon on vastata. Itselläni nännit ovat jostain syystä AINA tosi kovat, ei auta rintaliivitkään vaan ohuen paidan/mekon läpi näkyy silti. Käytän nyt liivejä niin ei näkyiai ihan niin selkeästi, mutta ei se ihan autuaaksi tekevä ohje ole.
En nauti huomiosta, enemmänkin siedän sitä. Useimmat ihmiset eivät käsittääkseni huomioi nännejäni (en tiedä huomioitaisiinko enemmän jos en käyttäisi liivejäkään, varmaan). Joiltain naisilta (monen ikäisiltä) saan nyrpeitä katseita ja sitten on leveästi hymyileviä miehiä ja kyllä se merkitsevä hymy vähän vaivaannuttaa joo
Yritän suhtautua asiaan asenteella "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan", varsinkin nyt kesällä tekisi mieli kulkea ilman tyhmiä liivejä, mutta ehkä se on sitten liian paljastavaa. En äänestä, eikä kiinnosta, käytän liivejä jos jaksan, eipä sillä ole merkitystä
N25
Kirjoituksesi perusteella sanisin, että anna vaan kukkia ja ole ilman liivejä kesällä. / Ville
Kyllä näin helteellä on hyvät näkymät. Naisia ilman rintaliivejä on liikkeellä todella paljon. Tarjonta on hyvää. Isoja ja pieniä rintoja, isoja ja pieniä nännejä, isoja ja pieniä nännipihoja, pystyjä ja riippuvia. Minä tykkään kaikista.
Olen kummastellut sitä, että miksi liivittömänä saa olla nuoret tytöt ja naiset, mutta harvoin keski-ikäinen nainen uskaltaa julkisesti liikkua ilman liivejä. Miksi? M44
Olen nuori Yh-äiti ja joskus tekisi mieli vähän kiusata miehiä, onkohan se edes sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori Yh-äiti ja joskus tekisi mieli vähän kiusata miehiä, onkohan se edes sallittua.
hyppäät vain ratsaille asentoon ja työnnät hinkit naamaan, toivottavasti maitotisuista suihkuaa eli huollettavasi ei ole liian vanha.
Hei tytöt, mitä mieltä olemme siitä kun kaupassa saa kehuja rinnoista?
Tykkäsin kun mainittiin karkkihyllyn vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kun mainittiin karkkihyllyn vieressä.
naiset vaan ei tykkää kehuista...tuskin vieraana edes ehdotuksesta mennäänkö halimaan tai suoremmasta saisko maistaa ihania rintojasi
Mitä tuolla tarkoitat? Ainakin minä huvituin siitä kuiskauksessa, jossa ei ollut mitään kahvikutsua.
En ensin tajunnut kaupassa sitä, että se mies kehui mun rintoja.. Se mies oli jo lähtenyt muualle silloin kun tajusin asian. Kaikki ok, ei kauheata.
Missä ne naiset ovat, jotka kulkee ilman rintaliivejä? Tuntuu, että niitä näkee liian vähän?