Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Liivitön
07.06.2018 |

Naiset mitä mieltä olette naisista jos nännit näkyy paidan alta tai ylipäätänsä ilman rintaliivejä kulkemisesta julkisilla paikoilla, kaupungilla, kaupoissa tai vastaavaa?
Oletteko / Liikutteko ilman rintaliivejä ja haitaako nännien näkyminen vai nautitteko siitä tai huomiosta?
Mitä mieltä olette muista naisista jotka liikkuvat noin?

Miehet voi vastata omasta mielestä hyväksytteko ilman rintaliiviä olevat naiset, tai mitä mieltä oma nainen ajattelee asiasta.

Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä, näin tulisi enemmän tietoa kielteisistä tai posiviivisista vastauksista.
Myös vastaajan ikä olisi hyvä.

Ilman rintaliivejä ja nännien näkyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (291)

Vierailija
21/291 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuupi vähän rinnoista ja naisesta. Haukkukaa miksi haukutte, mutta jos nännit erottuvat vaatteiden läpi joltakin muutoin kauniina pitämältäni, niin se on suorastaan kiihottavaa. Jos naisen olemus on luotaantyöntävä, ja vielä nännit näkyy, niin tuntuu vastenmieliseltä. Onneksi kriteerini naiskauneudelle ovat aika löyhät!

Vierailija
22/291 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en julkisesti kulkis ilman liivejä :D lähinnä siks kun ovat isot niin on epämukavaa jos ne heiluu ja roikkuu tiellä + näyttää kans aika törkeälle, kun ei oo mitkään silikonipallot jotka on heti kaulan alla! kotona sitten eri juttu, sielä olen lähes aina liivittä, paitsi jos en heti jaksa ottaa pois kun tulen kotiin tai on vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/291 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Minulla on C-kupin luomurinnat. Töissä käytän aina rintaliivejä. Samoin kauppareissulla on rintaliivit yllä. Iltapuvun alle en normaalisti laita rintaliivejä.

Kotona ja mökillä olen usein ilman rintaliivejä. Mieheni tykkää, kun hän voi koskettaa luomurintojani aina välillä.

Öisin nukun aina alasti - ilman rintaliivejä - parivuoteessamme. Mieheni tykkää hyväillä rintojani ja haluan olla valmiina, kun miehelleni tulee aamustondis. Usein herään aamulla siten että mieheni käsi hyväilee rintaani ja hän alkaa imeä nänniäni... Rintojen imeminen voi johtaa siihen, että mies antaa minulle suuseksiä...

Kotona kannattaa olla ilman rintaliivejä, koska siitä on iloa miehelleni ja minulle.

Hyvin kirjoitettu, kokeile jättää kauppareissuilta pois, ei se paljoa haittaa kun itse huomaat. Töihinkin voit joskus uskaltaa kokeilla, voit saada positiivista tunnetta siitä.

Vierailija
24/291 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelma kumppani.

Mikään sen kiihottavampaa ole kuin se että nainen imettää rinnoillaan.

Mikä ihanempi tapa herätä aamulla.

Olen kateellinen.

Vierailija
25/291 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissi.

Iso iiisot iso iiiisot tissit tissi tissit tissit iiisot tissit lutkun lutkun iiisot tissit.

Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissi. Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi.

Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissiTissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi .

Juu isot tissit.

Vierailija
26/291 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oishan se päivän piristys kun vähän näkis jotain sezsyä..hymyn ainakin sais multa

Vierailija
27/291 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään kun on ilman liivejä niin rinnat alkavat roikkua. Siksi niitä pitäisi käyttää. Nännit saa näkyä. Se pitäisi määrätä lailla pakolliseksi. Vaimolla on rintsikoissa reikä niille.

Nuo liivit pitäisi nähdä.

Vierailija
28/291 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää kun meillä töissä yli 60 v nainen ei käytä liivejä ja aina isot nännit nöpöttää...

Mikä siinä ällöttää. Hän on Nainen, parempi hyväksyä se ja sitä paitsi ei sun tarvitse niitä nännejä tuijotella jos et niistä tykkää. / Aikuinen mies

Vierailija
29/291 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en julkisesti kulkis ilman liivejä :D lähinnä siks kun ovat isot niin on epämukavaa jos ne heiluu ja roikkuu tiellä + näyttää kans aika törkeälle, kun ei oo mitkään silikonipallot jotka on heti kaulan alla! kotona sitten eri juttu, sielä olen lähes aina liivittä, paitsi jos en heti jaksa ottaa pois kun tulen kotiin tai on vieraita.

Jos olisin luonasi vieraana, niin ei minua haittaisi, vaikka olisit ilman rintsikoita. / Aikuinen mies

Vierailija
30/291 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LiivittäLiikkeelle kirjoitti:

Onnen tyttö kirjoitti:

Minulla on C-kupin luomurinnat. Töissä käytän aina rintaliivejä. Samoin kauppareissulla on rintaliivit yllä. Iltapuvun alle en normaalisti laita rintaliivejä.

Miehinen toivomukseni on, että jättäisit ainakin kesällä kauppareissulla liivit kotiin.

Vierailija
31/291 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Kotona ja mökillä olen usein ilman rintaliivejä. Mieheni tykkää, kun hän voi koskettaa luomurintojani aina välillä.

Öisin nukun aina alasti - ilman rintaliivejä - parivuoteessamme. Mieheni tykkää hyväillä rintojani ja haluan olla valmiina, kun miehelleni tulee aamustondis. Usein herään aamulla siten että mieheni käsi hyväilee rintaani ja hän alkaa imeä nänniäni... Rintojen imeminen voi johtaa siihen, että mies antaa minulle suuseksiä...

Kotona kannattaa olla ilman rintaliivejä, koska siitä on iloa miehelleni ja minulle.

Mene kauppaan ilman liivejä, voit saada paremman palvelunkin.

Vierailija
32/291 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rautakauppaan ilman rintaliivejä, saat taatusti hyvää palvelua.

Vierailija
33/291 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän liivit kotiin jos haluan ravintolassa huomiota ja mahdollisen yö vieraan.

Vierailija
34/291 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene rautakauppaan ilman rintaliivejä, saat taatusti hyvää palvelua.

Kävin ruuvikaupassa. Takki oli auki ja kovat nännit oli havaittavissa puseron alta. En huomannut eroa palvelussa, mutta nainen kassalla vähän hymyili ja minua jännitti kaupassa käynti.  

Vierailija
35/291 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ei kuulu kulkea ilman liivejä nännit nöpöttäen julkisilla paikoilla, oli tissit tai nainen sitten millainen tahansa. Näyttää rumalta ja irstaalta. Eri asia sitten kotona, mökillä tai jossain rennommissa bileissä jossa haluaa olevan tarjolla enemmän ja miesten tuijottettavana (ei kannata sitten valittaa katseista).  Arkipukeutumisessa tuosta tulee vaan halpa ja törkyinen fiilis. Ei sovi hienoon ja panostettuun asukokonaisuuteen. Työpaikasta puhumattakaan... Josset sitten työskentele topless tarjoilijana :) ! mutta miehiähän liivittömyys ei varmaan haittais (kunhan ei ole vaan lihava ja riipputissit <_< silloinhan ne täytyy sulloa pois ja vähän äkkiä sittenkin). Mut jokainen tyylillään...

Vierailija
36/291 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta ei kuulu kulkea ilman liivejä nännit nöpöttäen julkisilla paikoilla, oli tissit tai nainen sitten millainen tahansa. Näyttää rumalta ja irstaalta. Eri asia sitten kotona, mökillä tai jossain rennommissa bileissä jossa haluaa olevan tarjolla enemmän ja miesten tuijottettavana (ei kannata sitten valittaa katseista).  Arkipukeutumisessa tuosta tulee vaan halpa ja törkyinen fiilis. Ei sovi hienoon ja panostettuun asukokonaisuuteen. Työpaikasta puhumattakaan... Josset sitten työskentele topless tarjoilijana :) ! mutta miehiähän liivittömyys ei varmaan haittais (kunhan ei ole vaan lihava ja riipputissit <_< silloinhan ne täytyy sulloa pois ja vähän äkkiä sittenkin). Mut jokainen tyylillään...

Jaa, mielipiteitä on monia. Tuskin kyseinen henkilö tarkoitti tyrkyttävänsä tissejään. Sitä paitsi luettuani en havainnut minkälaisesta asusta oli kysymys, mutta vapaa-ajan asun suhteen on vapaanpaa pukeutua.

Vierailija
37/291 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutittaako se vaatteen kangas nännejä jos ei ole rintsikoita?

No ei kutita.

Vierailija
38/291 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kulkenut nyt 4 viikkoa vamman vuoksi ilman liivejä. Alkuun tuntui vähän oudolta, mutta kun ei muuta voi, niin olen jo tottunut.

Vierailija
39/291 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole kauheata liikkua ilman liivejä?

Vierailija
40/291 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hevonen puree selkään pidä siinä sitten rintaliivejä. Mutta kiusottelu on jotain kamalaa ja julmaa. Tytärpuoleni keräsi lapsensa leegoja polvillaan, aivan selvästi näkyi hänen kaulaaukosta rinnat. Menin tytärpuoleni ja hänen lapsensa kanssa uimaan, näkyi aivan selkeesti rinnat, nännit, ja poslari. Onko se kutsu nai minua, koska rannalla pyyhkeen päällä ollessani otti eteen sen näki tytärpuoli ja toisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi