Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä miesten jatkuva homottelu johtuu? Onko se niin, että kun naisilla ei ole enää muita argumentteja, niin alkaa, 'ihihiii se on homo'?
Perus häpäisyä. Ironista kyllä naiset ovat muka homoystävällisempiä, mutta silti käyttävät sitä häpäisykeinona ja haukkumasanana. Sama on naisettomaksi pilkkaaminen. Muka ei arvosteta pelimiehiä, mutta kuitenkin he katsovat naisettomaksi haukkumisen häpäisykeinoksi.
Vielä homoseksuaalisuudesta; ikäänkuin naiset ei kommentoi naiskauneutta tai ymmärrä mikä koetaan naisessa kauniiksi, mutta tämä on tietenkin AINA eri asia.
Pari hyvää vinkkiä: naisilla se on AINA eri asia, "se vain tapahtui"
Homottelu nimittelynä on toki huonoa käytöstä, mutta ON ihan eri asia kun väitteen voi perustella. Eikä ole noloa olla homo´, yhtään sen nolompaa kun olla hetero, eletään nykyaikaa jossa homojen halveksunta on huomattavan noloa ja lapsellista. Mutta jos tajuaa oman suuntautuneisuutensa, voisi vapautua etsimästä naista joka ei koskaan tule olemaan riittävä (koska ei ole mies). >Ja haukkumaan kaikkia naisia siitä, että nämä nyt ovat naisia, eikä miehiä.
Tämä yksi nimenomainen mies, jonka mielestä "Mikko on nami" ja joka suoltaa non-stop niistä jykeväleukaisista laatikkopäistä isolla peniksellä ON mitä ilmeisemmin homo*, siltä se kuulostaa vahvasti. Eikä se ole mitään sheimaamista, vaan yritys auttaa. Että mitä jos kokeilisikin tykätä pojista, siellä olisi sitä jykeväleukaa ja metsästäjänsilmää.
Vierailija kirjoitti:
Et valehtelija vaan trolli :D
No se nyt ei ole mitään uutta että jotain keskustelun aloittajaa epäillään tällä palstalla trolliksi... Siinähän luulette että olen trolli, en voi asialle mitään. Ap
Oliko ap linkannut tänne screenshottia Tinder-etusivustaan? Olisi ollut kiinnostava nähdä se. Jos löytyy, niin millä sivulla? Olen kyllä lukenut keskustelun läpi, mutten ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap linkannut tänne screenshottia Tinder-etusivustaan? Olisi ollut kiinnostava nähdä se. Jos löytyy, niin millä sivulla? Olen kyllä lukenut keskustelun läpi, mutten ole huomannut.
En ole postannut, mikä siinä erityisesti kiinnostaa? Sen olen Tinder-profiilistani kertonut että mulla on viisi kuvaa, neljä selfietä ja yksi bikinikuva (ei herutus, vaan kaukaa otettu josta juuri ja juuri näkee että kyseessä pienirintainen ja ei salikissan vartalon omaava nainen). Tekstinä sellainen teksti että siitä kyllä jokainen järkevä ihminen osaa lukea rivien välistä että en hae seksiseuraa. Ap
No se teksti olisi kiinnostanut, samoin se, missä bikinikuva on otettu.
Miksi tarvii osata lukea rivien välistä?
Vierailija kirjoitti:
No se teksti olisi kiinnostanut, samoin se, missä bikinikuva on otettu.
Miksi tarvii osata lukea rivien välistä?
Bikinikuva otettu ulkomailla merellä. Tekstistä en aio paljastaa enempää ja miksi ei? Voinhan mä toki kirjoittaa ihan suoraankin että "en etsi seksiseuraa", nyt vaan mielestäni parempi teksti tuo nykyinen. Ap
Oikeasti jo se että laittaa jonkun bikinikuvan muiden arvosteltavaksi kertoo mulle rivien välistä sen, että tyyppi ei kovasti arvosta itseään eikä luota itseensä, vähän epätoivoisen viban antaa. Sukupuolesta riippumatta epätoivo karkottaa ihmiset.
Miksi ihmiset kysyy, jos ei ole valmiit muuttamaan mitään? Siksi että on yllä´pidon trolli, sadas tuhannes.
Miksei aloita ketjua "miten saisin oikeita toimittajan töitä"?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti jo se että laittaa jonkun bikinikuvan muiden arvosteltavaksi kertoo mulle rivien välistä sen, että tyyppi ei kovasti arvosta itseään eikä luota itseensä, vähän epätoivoisen viban antaa. Sukupuolesta riippumatta epätoivo karkottaa ihmiset.
Aika moni bikinikuva mitä olen sivulla nähnyt, on selvästi salilla treenaavan naisen kroppa. Hekö eivät arvosta itseään ja ovat epätoivoisia? Todellakin esittelisin itsekin jos sixpäkin omaisin. Näytin tuon oman bikinikuvani kahdelle ystävälleni ja kumpikaan ei ollut sitä mieltä että tuo kuva viestisi jotenkin mun hakevan seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kysyy, jos ei ole valmiit muuttamaan mitään? Siksi että on yllä´pidon trolli, sadas tuhannes.
Miksei aloita ketjua "miten saisin oikeita toimittajan töitä"?
En ole kysynyt neuvoja Tinder-kuviini, ainoastaan siihen miksen kelpaa suhteeseen mutta tuohon olen vastauksen jo saanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
ööööööööö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helppoamatikkaa kirjoitti:
Otetaanpa todellinen esimerkki oikeasta elämästä. Tarkistin luokkakuvasta henkilöt, että varmasti menee oikein.
Meidän luokalla oli 11 tyttöä ja 12 poikaa (AMK).
Tytöistä 3 oli parisuhteessa käytännössä opiskeluajan.
1 oli suurimman osan ajasta, 2 osan ajasta.
5 oli sinkkuja käytännössä opiskeluajan.
Sinkuista 1 oli sellainen kiltti ja hiljainen tyttö joka ei käynyt baarissa, oletettavasti pariutumishaluinen. Antoi kuitenkin pakit kahdelle yrittäjälle, joista toinen olin minä. Sinkuista osa harrasti irtoseksiä ja osa ei, mutta jokainen näkemäni kerta kun lähtivät baarista jonkun matkaan, se oli yksi niistä suosituista komistuksista.
Sinkkupojista yksi oli komistus joka sai seksiä, 3-4 olivat parisuhteessa jo, lopuista yhdelläkään ei minun tietääkseni ollut naisia. Tyttöystävän olisivat kyllä halunneet, samoin kuin olisin minäkin halunnut.
Logiikka tässä on että vain pariutumishaluiset tytöt olivat tavispoikien ulottuvilla. Se tarkoittaa sitä että oli about 5 tavispoikaa yhtä heille potentiaalista tyttöä kohden, koska kaikki villit & vapaat tavistytöt olivat vain komistusten ulottuvilla (irtoseksiin). Eli vaikka tavispojat kaikki haluaisivat suhteen eikä irtosekstailua, suuri osa jäisi ilman.
Mutta tämähän menee ihan oikein. Pariutumishaluiset tytöt ei ota pelkkää seksiä haluavia taviksia eikä myöskään lähde niiden panijoiden mukaan. Ne haluaa sen aidosti parisuhdetta haluavan kaverin. Missä se ongelma on?
No vaikka siinä että villejä & vapaita tyttöjä vastaava osuus pojista jää ilman parisuhdetta ja seksiä?
Jos tavikset irtosuhteilisi keskenään, varmaankin kaikki saisi aika hyvin mitä haluaisivat, koska ei kaikki tavispojatkaan halua seurustella.Ei kaikki halua irtosuhteita. Sinusta ilmeisesti miesten tilanne ratkeasi sillä, että seurustelua haluavat tytöt alkaisivat hankkia irtosuhteita vastoin omaa halua. Ja mikäs se olikaan paljon irtosuhteita harrastaneen naisen nimitys miesteen keskuudessa?
Nii-in.
Jos (palstamiesten mukaan) naisilla on suuria vaikeuksia ymmärtää, etteivät miehet halua irtosuhteita harrastanutta naista, niin näyttääpä palstamiehilläkin olevan jonkinlaisia vaikeuksia ymmärtää, etteivät useimmat naiset halua harrastaa irtosuhteita - heidän kanssaan ainakaan, jos kenenkään.
Lisäksi, onko väitetty irtosuhde niille pelurien pyörittämille naisille juuri se, vai onko se heille seurustelusuhde. Se "alfa" tod näk uskottelee ainakin osalle naisista tähtäävänsä vakavampaan suhteeseen, ja näin pyörittää muutamaa naista kerrallaan 2 kk - vuoden ajan. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisa ketju, kaukana alkuperäisestä aiheestaan, muttei ole väliksi että on eksynyt muille raiteille. Ei ap tule koskaan myöntämään, että hän olisi väärässä tai tooodella yksinkertainen ihminen. Harva haluaa ruveta seurustelemaan oikein yksinkertaisen ihmisen kanssa. Suhteessa kun on niin paljon muutakin kuin seksi. N
Niin, jos ulkomuodosta ei pysty joustamaan, niin ehkä sitten muista ominaisuuksista...?
Ehkäpä ap:n löytyy mies jostain komeasta, mutta juntista renttumiehestä. Pienemmällä paikkakunnalta, missä sukupuolijakaumakin on naisia suosiva ja miehet enemmän parisuhdeorientoituneita, voisi onnistaa paremmin. Tinder kuvien ikähaitarikin on sitä luokkaa, että hän tuntuu olevan jämähtänyt nuoruuden päiviin ja pitäisi herätä katselemaan vähän vanhempaa miestä.
Hyvä idea, tosin silloinkin kannattaa se bikinikuva ottaa pois. Maaseudulla saattaa olla porukkaa, joka suhtautuu itse asiassa tiukemmin seksuaalihistoriaan, kuin vapaamielisissä yliopistokaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan mies ei ole pitkä, tumma eikä komea. Suurin osa suomalaisista miehistä ei ole, silti ei ole kuoltu sukupuuttoon, että repikää siitä. Briteissä on vielä paljon niitä punatukkaisiakin, ja nekin lisääntyy, ei mahdu nyt tähän teoriaan, sori.
Oletko koska viimeeksi vilkaissut suomalaisten syntyvyyttä ja nuorten miesten syrjäytyneisyyttä? Aika hyvää vauhtia tässä ollaan menossa kohti suomalaisten sukupuuttoa.
Huoh. Katso miltä näyttää ruotsalaiset, venäläiset, britit. Missä pitkät tummat komeat? Vaaleita, tavallisen näköisiä heppuja.
Onko sulla itsellä joku fiksaatio pitkiin, tummiin komeisiin?Mitä tekemistä jonkun toisen valtion tilanteella tai kulttuurilla on suomeen nähden? Eri kansoilla on erilaiset mieltymykset ja tottumukset.
Mutta kun täällä eräät väittävät, että naiset universaalisti aina pitävät pitkistä, tummista ja komeista. Muun näköiset ei koskaan ikinä missään pääse panemaan sadoittain naisia. Huom naiseksi lasketaan ainoastaan alle 25 v instafitnesspimut. Muita naisia ei lasketa naisiksi. Puhumattakaan että kukaan mies missään ryhtyisi kenenkään naisen kanssa suhteeseen muuta kuin saadakseen seksiä. Kyllä on maailma vääryyttä täynnä kun kaikki halukkaat ei saa pildeä niin paljon kun haluaa keltä haluaa.
Tietysti ongelma koskee ensisijaisesti nuoria miehiä, jotka tietysti haluavat nuoria naisia.
Kaikki tietävät että lopulta tavismiehellä on erinomaiset mahdollisuudet parisuhteeseen. Mutta naisilla on suuria vaikeuksia käsittää miksi tavismiehille ei kelpaa järjestely jossa he odottelevat kärsivällisesti n. vuosikymmenen ajan että alfojen kanssa paneskelevia naisia lakkaa ahdistamasta ajatus vakiintumisesta tavismiehen kanssa.
Miksi tavismiehille ei sitten kelpaa tavisnaiset, siis ne, jotka eivät harrasta seksiä muuten kuin parisuhteessa? Sinulla on kummallinen päähänpinttymä, että ihan jokainen nuori nainen hässii jonkun vaihtuvan panokoneen kanssa. Taitaa taas olla kyse siitä, että sinä et pidä noita naisia naisina ollenkaan.
Hyvin, hyvin, hyvin moni nuori nainen haluaa panostaa opiskeluun ja työntekoon silloin, kun on niiden aika. Sitten, kun opiskelut on hoidettu ja työpaikkakin on sellainen, ettei puolen vuoden välein tarvitse muuttaa taas toiselle puolelle Suomea, niin on aikaa miettiä parisuhdetta. En ymmärrä, miksi sinä halveksit heitä.
Ei semmoisia ole enää. Ennen oli, mutta ei enää.
Niin mitä ei ole? Etkai tosissasi luule että kaikki harrastavat irtoseksiä.
Kyllä luulen. Siis kaikki naiset.
No voi. Sä haluaisit uskoa niin jotta ne olisi kaikki saatavilla.
Ei ole. Sori.Haluaisin kyllä uskoa päinvastaista, mutta se nyt vaan on mahdotonta tänä päivänä.
Toki semmoisia naisia ainakin teoreettisesti on varmaan olemassa, mutta heitä ei voi erottaa esittäjistä.
Ei että sillä nyt enään ole minulle väliä, olen jo liian vanha. Se oikea, elämänpituinen yksiavioinen ihanne-suhde, pitää aloittaa naisen ollessa 22-24v. En ymmärtänyt sitä silloin vielä, ja nyt on myöhäistä.
Joten loppuelämä varmaan jatkuu entisellään, 0,5-6v suhteilla, vähän taukoa välillä.
:'DD
helppoamatikkaa kirjoitti:
Otetaanpa todellinen esimerkki oikeasta elämästä. Tarkistin luokkakuvasta henkilöt, että varmasti menee oikein.
Meidän luokalla oli 11 tyttöä ja 12 poikaa (AMK).
Tytöistä 3 oli parisuhteessa käytännössä opiskeluajan.
1 oli suurimman osan ajasta, 2 osan ajasta.
5 oli sinkkuja käytännössä opiskeluajan.
Sinkuista 1 oli sellainen kiltti ja hiljainen tyttö joka ei käynyt baarissa, oletettavasti pariutumishaluinen. Antoi kuitenkin pakit kahdelle yrittäjälle, joista toinen olin minä. Sinkuista osa harrasti irtoseksiä ja osa ei, mutta jokainen näkemäni kerta kun lähtivät baarista jonkun matkaan, se oli yksi niistä suosituista komistuksista.
Sinkkupojista yksi oli komistus joka sai seksiä, 3-4 olivat parisuhteessa jo, lopuista yhdelläkään ei minun tietääkseni ollut naisia. Tyttöystävän olisivat kyllä halunneet, samoin kuin olisin minäkin halunnut.
Logiikka tässä on että vain pariutumishaluiset tytöt olivat tavispoikien ulottuvilla. Se tarkoittaa sitä että oli about 5 tavispoikaa yhtä heille potentiaalista tyttöä kohden, koska kaikki villit & vapaat tavistytöt olivat vain komistusten ulottuvilla (irtoseksiin). Eli vaikka tavispojat kaikki haluaisivat suhteen eikä irtosekstailua, suuri osa jäisi ilman.
Tässä on suoraan hypätty olettamaan, että komistusten matkaan lähteneet eivät olisi pariutumishaluisia. Sinulle eivät varmaan kelvanneet. Ja ehkä eivät halunneetkaan parisuhdetta. Mutta ihmisten sisimpää tuntematta, et tiedä motiiveistaan. Voivat olla kypsymättömiä ja helposti huijattavia, luulevat saavansa parisuhteen. Tai harrastivat näitä irtoja paremman puutteessa kun ei ollut näköpiirissä juuri sillä hetkellä aviomiesmateriaalia. Miksipä silloin ei parhaimman mahdollisen näköisen kanssa, kun kerran on vielä nuori ja siihen mahdollisuus. Mutta en sanoisi varmaksi, kuinka pariutumishaluisia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
En minä ainakaan "tyytynyt" mihinkään vaan sydän pomppasi mieheni kohdalla.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Mikä hiton haluttomuus? Mistä sä nyt taas puhut?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
En näe asioilla relevanssia.
Oikeastiko rinnastat sen, että nainen toivoo miehen olevan itseään pidempi,
ja sen, että
mies tahtoo naisia, jotka antavat hänelle, mutta eivät kenellekään muulle
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Et näe koska se on "aina eri asia". Nainen saa vaatia/toivoa mies ei.
Kumpikin saa haluta ja toivoa mitä haluaa. Se että haluaa ja toivoo että toinen rajoittaisi käytöstään tavalla johon ei itse ole valmis on tekopyhää. Se taas että pitää tiettyjä, sukupuolittuneita fyysisiä ominaisuuksia viehättävinä ei ole.
Miehet pitävät viehättävänä parisuhteen kannalta naista, jolla ei ole irtosuhteita. Naiset taas arvostavat miehiä, joilla irtosuhteita on.
No eikä arvosteta, todellakaan. Taas yrittämässä määrätä mitä naiset arvostavat.
Muu ei selitä sitä miksi seksi keskittyy niin voimakkaasti pienelle miesporukalle. Suulla ette arvosta, mutta sukuelimellä kyllä.
Eli siis jos 18v kundi investoisi lakkiaisrahansa maksullisiin niin hänestä tulisi väistämättä alfa, koska hänellä olisi enemmän seksikumppaneita kuin 90% muista ikäisistään ja naiset suorastaan tappelisivat hänestä ja irtosuhteita alkaisi kertyä aina vain lisää ja lisää. Miksi ihmeessä te ette ole tehneet näin, nuohan olisi ihan pikkurahoja siitä että lopun ikäänsä saisi loputtomasti pillua?
Monenko miehen kanssa olet ollut ap? Pisin parisuhteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako tasoteoreetikot siis, että kun näet tuolla rakastuneen parin, jotka ei kumpikaan oo "kymppejä", että he ovat tehneet järkiratkaisun ja etsineet "omantasoisen" kumppanin? Miettineet et joo, oon kutonen, haen kutosen, en kymppiä edes yritä?
Teidän teoriat ei ota ollenkaan huomioon ihastumista ja rakastumista, sitten kiintymistä ja rakastamista.
En minä ainakaan "tyytynyt" mihinkään vaan sydän pomppasi mieheni kohdalla.
Outo keskustelu!
Ja vaikka olisin vapaa, niin en minäkään säpiä jakaisi. Jos ette naisille kelpaa, on aika katsoa peiliin...henkisellä puolella! Oletko katkera, täynnä naisvihaa? Kunnioitatko ja arvostatko naisia? Ymmärrätkö, että nainen on persoona, ihminen? Oletko luotettava, ystävällinen vai ylimielinen?
Kuulostaa aivan kammottavalta että ykskakkonen on halunnut ruveta pelimieheksi. Yöks.
Ainoa mistä olen samaa mieltä tasomiesten käsityksen kanssa on, etten halua olla pidempi tai paksumpi kuin mieheni. Miksi, ei mitään järkisyytä. Se vain on niin minulla.
Eräs n50+
Tuo sinun "järkisyysi" tunnutaan hyväksyvän, mutta miksi sitä ei hyväksytä, että mies haluaa naisen, jolla ei ole irtosuhteita samalla perusteella?
Koska samaan aikaan valitetaan siitä, että naiset eivät anna. :D :D :D :D Eikö jo mene kaaliin.
Irtosuhteettomuus ei ole sama kuin haluttomuus. Ei tuossa ole mitään järkeä vai oletatko, että aina sitä halukkaampi on parisuhteessa, mitä enemmän on ollut irtosuhteita. Meneekö se lineaarisesti? Eli unelma olisi joku, jolla on ollut vaikka 2000 eri miestä?
Mikä hiton haluttomuus? Mistä sä nyt taas puhut?
Katkera mies valittaa, että ei tahdo naista, jolla on irtosuhteita takana, mutta haluaa harrastaa irtosuhteita naisten kanssa ja valittaa kun naiset eivät anna. U-L-I-N-A
Niin kuin nainenkin vaatii itseään pidempää miestä..kaksoistandardeja kumpikin, mutta vain toinen on ERI asia! Huomaatkos?
En näe asioilla relevanssia.
Oikeastiko rinnastat sen, että nainen toivoo miehen olevan itseään pidempi,
ja sen, että
mies tahtoo naisia, jotka antavat hänelle, mutta eivät kenellekään muulle
?
Rinnastaisit edes sen, että nainen tahtoo miehen olevan itseään pidempi, ja mies tahtoo naisen olevan itseään kevyempi.
Miesten toiveen kanssa voinee taas rinnastaa esim. sellaisen, että nainen tahtoo miehiä, jotka eivät ole hänen perässään vain seksin takia. Myös suhteellisen absurdi oletus, mitä tulee tähän irtoseksiin, mistä oli kyse.
Suosittelen myös googlaamaan sanan "kaksoisstandardi" ku tuntuu olevan hukassa. :)
Niin. Kumpikin tahtoo jotain mitä ei ehkä itse ole. Lyhyt nainen haluaa pitkän miehen. Mies haluaa omista irtosuhteista huolimatta naisen, jolla niitä ei ole.
Epäilen, että monikaan puhtoinen neitsyt ottais parisuhteeseen tai saati sit avioituisi ties missä käyneen miehen kanssa. Ainakaan itseäänkunnioittava nainen. Ällöttävää olla käynyt kaikki läpi, seksi on kuitenkin niin intiimiä hommaa.
Minusta retardia ällötellä toisten valinnoille, jos ne sattuvat poikkeavaan omista. Ei seksi meille kaikille ole niin julmetun intiimiä hommaa. Slut shaming on niin vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni bikinikuva mitä olen sivulla nähnyt, on selvästi salilla treenaavan naisen kroppa. Hekö eivät arvosta itseään ja ovat epätoivoisia? Todellakin esittelisin itsekin jos sixpäkin omaisin. Näytin tuon oman bikinikuvani kahdelle ystävälleni ja kumpikaan ei ollut sitä mieltä että tuo kuva viestisi jotenkin mun hakevan seksiä. Ap
Meinaatko ettei salilla treenaavalla voi olla huono itsetunto ja epätoivoinen yritys löytää kumppania? Jos antaa itsestään kuvan lihanpalana, tulee kohdelluksi lihanpalana. Välittyy vielä pinnallisuuskin, treenaaminen on ok, mutta jos koko elämä on sitä peiliin tihrustamista, niin ei kukaan ota vakavasti. Ei edes ne miehet, joiden omat salikäynnit koostuvat pääosin oman itsensä ihailusta peilistä. Eli timmi kroppa on hyvä juttu, mutta jos se on kaikki mitä sinulla on, et kelpaa mihinkään todelliseen.
Joskus kun olin vielä sinkku mulla oli kuvaton ilmoitus nettipalstalla, hyvin sai vastauksia, eikä vain vonkaajilta, vaan kunnollisiltakin.
Et valehtelija vaan trolli :D