Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

Vierailija
07.06.2018 |

Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.

Kommentit (2666)

Vierailija
1/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvia niin arvioimme sinut. Paha on sokkona yrittä.

Vierailija
2/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan äänesi sellainen, että sitä ei kestä kuin sen hetken, että saa sekstailut hoidettua. Ja ettet vaan ole perinteinen blondi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli. 

Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.

Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.

Vierailija
4/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka ei syystä tai toisesta ole ollut näiden miesten mielestä vaimo- eikä tyttöystävämatskua. Syitä tälle voi olla hyvin monenlaisia, joten on täysin mahdotonta arvailla, mistä syystä se on sinun kohdallasi johtunut.

Vierailija
5/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on joitain piirteitä, jotka vetävät puoleensa, mutta vain joitain. Kokonaisuus ei ole sopiva. Jotkut miehet ovat friikkejä, jotka haluavat erikoisuuksia. Tai sitten olet perinteinen munahaukka, jonka kanssa ei haluta mitään vakavampaa, kuin vanha polkupyörä, jolla ovat polkeneet kaikki. Tai sitten haet, ehkä tietämättäsi miehiä, jotka eivät halua sitoutua vaan hakevat vain seksiä (tinder?).

Vierailija
6/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua Tinderistä? Siellähän haetaan lähinnä seksiä.

Vierailija
7/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa en laita sillä sellaiset keskustelut aina poistetaan, enhän voi todistaa että olen juuri itse kuvassa. Ap

Vierailija
8/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se Tinder. Ihan oikeasti. Kun kerran olet huomannut, ettet sieltä löydä kiinnostavaa miestä, niin heitä se jorpakkoon (kuvainnollisesti). Nyt on kesä. Lähde ulos ja tutustu miehiin ihan livenä. Vika ei ole sinussa, et ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan naiset, mutta tutustuminen tuollaisen sovelluksen kautta ei vaan toimi (poikkeuksia tottakai on, onhan ihmiset löytäneet rakkauden nettideiteiltäkin - tosin vain marginaalinen osa sen käyttäjistä).

Vierailija
9/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoajattelija kirjoitti:

Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli. 

Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.

Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.

En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap

Vierailija
10/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa en laita sillä sellaiset keskustelut aina poistetaan, enhän voi todistaa että olen juuri itse kuvassa. Ap

Miksi edes vastaat asiallisesti tuollaiselle pellelle? Olisitko oikeasti valmis lähettämään kuvasi hänen arvioitavakseen, jos tietäisit ettei sitä poisteta? Missä itsetuntosi on? Ylpeytesi, itsekunnioituksesi? Jos annat kohdella itseäsi tuolla tavalla niin sitten en yhtään ihmettele, että sinut huolitaan seksiin mutta kukaan ei arvosta sinua potentiaalisena elämänkumppanina!

Vierailija
11/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoajattelija kirjoitti:

En täysin pysty allekirjoittamaan tuota, että oma rimani olisi liian korkealla. Eiväthän kaikki hyvännäköiset/täydellisen kropan omaavat miehet vaadi että naisen kuuluisi olla samaa tasoa kuin he itse ovat. Kaikille pelkkä ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Vai väitätkö ettet ole ikinä nähnyt pariskuntia jossa toinen olisi "alempaa tasoa"? Ap

Harvoin näkee nuoria pariskuntia, joissa nainen on susiruma ja mies komea. Toisin päin kylläkin, koska miehet voivat helpommin nostaa osakkeitaan muilla avuilla, kuten hyvillä sosiaalisilla taidoilla tai rahalla ja koulutuksella. Vanhemmissa ikäluokissa hyvinkin, kun nainen on rupsahtanut enemmän kuin miehensä.

Vierailija
12/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että se syy saattaa olla väärä seuranhakupaikka. En ole koskaan ollut tinderissä, mutta silti eräs kehen ihastuin olisi halunnut vain s-suhteen. Toki verhoili sitä aikansa, eli antoi ymmärtää haluavansa muutakin, mutta tulihan se sieltä kun suoraan kysyin ;) Löysin kuitenkin mahtavan miehen, joka halusi ennen kaikkea parisuhteen kanssani.

Vierailija
13/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes vastaat asiallisesti tuollaiselle pellelle? Olisitko oikeasti valmis lähettämään kuvasi hänen arvioitavakseen, jos tietäisit ettei sitä poisteta? Missä itsetuntosi on? Ylpeytesi, itsekunnioituksesi? Jos annat kohdella itseäsi tuolla tavalla niin sitten en yhtään ihmettele, että sinut huolitaan seksiin mutta kukaan ei arvosta sinua potentiaalisena elämänkumppanina!

Olen postannut naamakuvani tänne palstalle aiemminkin, sain noin 10 kommenttia joista muut kehuja ja yksi haukkui pottunokaksi. Kroppakuvani on tällä palstalla esillä juuri tälläkin hetkellä. Itsetuntoa ei ole juurikin siitä syystä etten ole koskaan kelvannut kenellekkään. Ap

Vierailija
14/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bikinikuva?

Vierailija
15/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?

Vierailija
16/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?

Vierailija
17/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole naisen ominaisuuksista vaan siitä että miehet haluavat mieluummin pelkän seksin.Tämä on samaa logiikkaa kuin että ei-lapsia haluava mies naisen mielestä haluaa lapsia toisen naisen kanssa.

Vierailija
18/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se bikinikuva?

Juuri se. Ap

Vierailija
19/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole naisen ominaisuuksista vaan siitä että miehet haluavat mieluummin pelkän seksin.Tämä on samaa logiikkaa kuin että ei-lapsia haluava mies naisen mielestä haluaa lapsia toisen naisen kanssa.

Kyllä mä miehenä haluan sen parisuhteen, mutta en sitä koskaan saa..

Vierailija
20/2666 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi ”alemmasta tasosta” voisi selittää jotakin. Pidätkö itseäsi ylempitasoisesna kuin oletkaan eli haetko väärän tasoisia miehiä?

En pidä itseäni millään tavalla ylempitasoisena. Sanoisin että olen korkeintaan naamaltani rumahko tavis, kroppakaan ei ole (omaan silmääni) kunnossa. Ap