Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin
En tiedä miten ap on homman hoitanut, mutta mua sitten ärsyttää tämä vanhanaikainen ajatus, että jos nainen "antaa" liian aikaisin, häntä ei voida edes ajatella parisuhteeseen. Eihän se välttämättä tarkoita, että nainen antaisi kaikille halukkaille, vaan että on kyseisestä miehestä niin kiinnostunut, että haluaa seksiäkin melkein saman tien. Mutta ei, huono nainen se on, joka on seksuaalisesti halukas...
tahallaanko ymmärrät väärin? Kyse on siitä, että pelkät seksinvonkaajat katoavat, jos huomaa ettei saa helppoa seksiä.
No kuinka kauan sitä "helppoa seksiä" sitten pitäisi pihdata? Pitääkö saada ensin ihan suora vakuutus, että parisuhteesta on kyse?
mielellään sen verran, että on selvää ettei tapaile viittä muuta naista samaan aikaan.
Eikös tämä nyt kerro enemmänkin nykyajan miehistä, ja nimenomaan niistä jotka etsivät "seuraa" Tinderissä? Ja tiedän tunteen...
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä nyt kerro enemmänkin nykyajan miehistä, ja nimenomaan niistä jotka etsivät "seuraa" Tinderissä? Ja tiedän tunteen...
samanlaisia miehet ovat aina olleet. Naiset eivät vaan ennen jakaneet pinppiä ilman sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samanlaisia miehet ovat aina olleet. Naiset eivät vaan ennen jakaneet pinppiä ilman sitoutumista.
No ehkä mulla vaan "ennen" oli tuuri, kun kaksi pitkää suhdetta alkoi seksistä, eli ns. jaoin. Tai sitten olen nykyisin liian vanha parisuhteeseen miesten mielestä.
Hyvällä tyttöystäväkanditaatilla pitää olla oma elämä kunnossa: työ- tai opiskelupaikka, hyvä terveys (ei pahempia mielenterveysongelmia), liikuntaharrastus, osaa kokata ja huolehtia kotinsa, jonkinlainen huumorintaju ja tietty älyä. Näillä saa korvattua aika hyvin pieniä puutteita ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä mulla vaan "ennen" oli tuuri, kun kaksi pitkää suhdetta alkoi seksistä, eli ns. jaoin. Tai sitten olen nykyisin liian vanha parisuhteeseen miesten mielestä.
tottakai suhde voi alkaa myös seksistä, mutta tinderin aikakautena se on vähemmän todennäköistä kuin ennen.
Hyvä kroppa. Asento ja kuvakulma huonot, kroppa näyttää huonommalta kuin oikeasti on.
Jonkin aikaa palstaa seuranneena alkaa kaikki taso- ja rima-ajattelu häiritä. Miksi arvotamme ihmisiä niin, että on jotain eri tasoja, ja rima, jonka alle tai yli ihmiset yltävät? Miksei voitaisi puhua yhteensopivuudesta. Esim. jonkun mielestä kaljamahainen mies voi olla "tasoltaan" alle oman, kuvitteellisen riman. Tunnen myös monia palsta-termein "tasokkaita" naisia, jotka haluavat miehen, jolla vatsa hieman pömpöttää. Minäkin olen muka aina peilin edessä tuskailemassa muutamaa ylimääräistä kiloa. Mieheni kun tämän näkee, niin tulee aina sanomaan, että haluaa minut juuri tällaisena, ja ettei langanlaihaa naista haluaisikaan. Eli onko mieheni rima siis alhaalla, vai olisiko vain niin, että sovimme täydellisesti yhteen? Jos ei jauhettaisi tasoista tai rimoista, vaan kannustettaisiin ihmisiä etsimään juuri se oikea itselleen. Kaikenlainen arvottaminen muutamien ominaisuuksien perusteella voi nakertaa itsetuntoa. Missä joku näkee vian, toinen näkee aarteen. Kuka siis päättää, kuka minkäkin riman ylittää?
Monen miehen kanssa olet ollut sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tyttöystäväkanditaatilla pitää olla oma elämä kunnossa: työ- tai opiskelupaikka, hyvä terveys (ei pahempia mielenterveysongelmia), liikuntaharrastus, osaa kokata ja huolehtia kotinsa, jonkinlainen huumorintaju ja tietty älyä. Näillä saa korvattua aika hyvin pieniä puutteita ulkonäössä.
Suurempia puutteita ulkonäössä ei sitten korvata millään :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä mulla vaan "ennen" oli tuuri, kun kaksi pitkää suhdetta alkoi seksistä, eli ns. jaoin. Tai sitten olen nykyisin liian vanha seksisuhteeseen miesten mielestä.
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä apn bikinikuva?
Tässä tämä: https://aijaa.com/SXpRUB
Ap
Eikös tossa kuvassa ole sormus nimettömässä...?
Hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä apn bikinikuva?
Tässä tämä: https://aijaa.com/SXpRUB
Ap
Eikös tossa kuvassa ole sormus nimettömässä...?
Peilikuva, sormus oikeassa nimettömässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin "ennen"? Mistä vuosikymmenestä tai -sadasta puhut nyt ja miten se vaikuttaa tähän aiheeseen?
Tasoajattelija kirjoitti:
Pelkkään seksisuhteeseen kelpaa lähes jokainen siihen suostuva. Mieluusti tietysti hyvännäköinen. Luonnepuolella olevilla puutteilla ei juuri ole väliä, kunhan on antavainen mieli.
Ystävyyssuhde on sen vastakohta, jossa ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kunhan kemiat kohtaavat. Parisuhde on haastavin juttu, kun siinä molempien puolien pitäisi olla kunnossa.
Jos nainen ajautuu kerta toisensa jälkeen vastoin tahtoaan pelkkiin seksisuhteisiin, on oma rima liian korkealla. Et kelpaa sinua kiinnostaville miehille muuhun. Muille varmaan kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle.
Näin se usein menee! Toinen syy voi olla että kiinnostuu vääristä miehistä, jotka hakee vaan pinnallista suhdetta. Molempia vierestä seurannut ja monesti se vika on itsessä, valitettavasti :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä apn bikinikuva?
Tässä tämä: https://aijaa...
Ap
Miksi yksikään aikuinen mies haluaisi olla naisen kanssa, joka jakaa kuvalinkkiään tällaiselle palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä mulla vaan "ennen" oli tuuri, kun kaksi pitkää suhdetta alkoi seksistä, eli ns. jaoin. Tai sitten olen nykyisin liian vanha seksisuhteeseen miesten mielestä.
Korjasin.
Mitä tarkoitat? Nimenomaan siihen tunnun vielä kelpaavan. :D
AP on erittäin hyväkroppainen nainen ja se sormus on tosiaan oikeassa nimettömässä, peilikuvat voivat olla hankala asia ymmärtää. Naamaa en tiedä, mutta kropan perusteella olisin jo kiinnostunut henkilöstä. Fitness-mammat eivät kiinnosta sillä he ovat lähtökohtaisesti liian pinnallisia. AP:n luonne vaikuttaa myös vaatimattomalta ja maanläheiseltä. Jos en olisi naimisissa ja näkisin AP:n treffi-ilmoituksen yms., taatusti ottaisin yhteyttä tositarkoituksella.
No kuinka kauan sitä "helppoa seksiä" sitten pitäisi pihdata? Pitääkö saada ensin ihan suora vakuutus, että parisuhteesta on kyse?