Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?
Kyselee juuri tuollainen nainen. Tinderistä tavannut useita miehiä ja yksikään ei ole johtanut suhteeseen. Mistä voisi johtua että miehet kyllä kehuvat ja haluavat kanssani seksiä, mutta suhteeseen kukaan ei mua halua :/ Alkaa usko loppumaan. Haluaisin seurustella mutta kukaan ei kiinnostu minusta.
Kommentit (2666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvia niin arvioimme sinut. Paha on sokkona yrittä.
Kuvaa en laita sillä sellaiset keskustelut aina poistetaan, enhän voi todistaa että olen juuri itse kuvassa. Ap
Miksi edes vastaat asiallisesti tuollaiselle pellelle? Olisitko oikeasti valmis lähettämään kuvasi hänen arvioitavakseen, jos tietäisit ettei sitä poisteta? Missä itsetuntosi on? Ylpeytesi, itsekunnioituksesi? Jos annat kohdella itseäsi tuolla tavalla niin sitten en yhtään ihmettele, että sinut huolitaan seksiin mutta kukaan ei arvosta sinua potentiaalisena elämänkumppanina!
Olen postannut naamakuvani tänne palstalle aiemminkin, sain noin 10 kommenttia joista muut kehuja ja yksi haukkui pottunokaksi. Kroppakuvani on tällä palstalla esillä juuri tälläkin hetkellä. Itsetuntoa ei ole juurikin siitä syystä etten ole koskaan kelvannut kenellekkään. Ap
Jaa no sitten en tuhlaa aikaani sinuun enempää. Jatka kaikin mokomin samaan tapaan. Hyvää yksinäistä kesää.
Ei Tinderissä ole muita kuin jotain varattuja ukkoja ilmaista toosaa etsimässä. Älä nyt hyvä ihminen siellä jaa itseäsi ilmaiseksi. Sitä saat, mitä tilaat.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Ei Tinderissä ole muita kuin jotain varattuja ukkoja ilmaista toosaa etsimässä. Älä nyt hyvä ihminen siellä jaa itseäsi ilmaiseksi. Sitä saat, mitä tilaat.
Tinderissä on suurin osa parisuhdetta etsiviä miehiä mutta juuri heihin ette halua tutustua.
Minäkin siellä yritän löytää parisuhdetta mutta naisille ei kelpaa.
Naiset itse kelpuuttavat yksi toisensa jälkeen vain niitä samoja pelimiehiä jotka haluavat vain seksiä.
No, kyllähän kasvoillakin merkitystä on - etenkin jos/kun vakavampaa on mielessä; sitä saattaa esim. miettiä, että minkähän näköisiä lapsia mahtaisi tulla ja joutuuhan sitä naamaa hyvässä lykyssä katsomaan vuosikymmenienkin ajan. Mikä taas ei muuten tarkoita, etteikö kauniisiin kasvoihinkin voisi ajan kanssa "kyllästyä"...
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Tinderissä on suurin osa parisuhdetta etsiviä miehiä mutta juuri heihin ette halua tutustua.
Naiset itse kelpuuttavat yksi toisensa jälkeen vain niitä samoja pelimiehiä jotka haluavat vain seksiä.
Eli ulkonäkö > luonne. Ihan sama minkälainen luonne on, jos olet ruma, et saa seuraa. "Sisäinen kauneus" josta niin paljon puhutaan, on pelkkää p*skapuhetta. Ketään kiinnosta sisäinen kauneus.
Miksi ostaa koko lehmä jos saa maitoa ilmatteeks
Miksi annat seksiä ilman sitoumusta, sormusta tai yhteenmuuttamista?
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
No tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet itse selväksi, että haet tosimielellä parisuhdetta, etkä vain seksiä?
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmaissut usealle miehelle kiinnostukseni, mutta en ole heistä sen jälkeen kuullut. Katoavat heti kun otan puheeksi vakavamman. Ap
Harrastat seksiä ja sitten ilmaiset, että haluat parisuhteen? Teet hommat ihan väärinpäin
Koska ap haluaa pitää kiinni niistä komeakasvoisista pelimiehistä niin hän antaa heille seksiä.
Meanwhile se vähemmän komea tavismies haluaisi ap:n kanssa parisuhteen mutta ap sanoo treffien jälkeen hänelle että "en vain löytänyt itsestäni sitä jotain" "en tuntenut kipinöitä" ja sama ruljanssi jatkuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa koko lehmä jos saa maitoa ilmatteeks
Miksi annat seksiä ilman sitoumusta, sormusta tai yhteenmuuttamista?
1. Seksi on iloinen asia, ja siitä voi nauttia ilman sitoumusta, sormusta tai yhteenmuuttamistakin. Parhaassa tapauksessa tunteet syvenevät ajan myötä ja sitoumus seuraa perässä.
2. Mies pitää "koeajaa" ennen sitoumusta. Seksi on minulle tärkeää, enkä voisi itse sitoutua mieheen, jonka kanssa se ei lähtökohtaisesti toimi.
- Parisuhteen löytänyt -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Eli ulkonäkö > luonne. Ihan sama minkälainen luonne on, jos olet ruma, et saa seuraa. "Sisäinen kauneus" josta niin paljon puhutaan, on pelkkää p*skapuhetta. Ketään kiinnosta sisäinen kauneus.
Ei nyt ihan niinkään - kauneus riittää vain hyvin lyhyeksi aikaa, jos on muuten luonne persiistä. Taas luonne voi korvata muita "puutteita"; luonteeseen tutustuminen kuitenkin vie joskus helevetisti aikaa...
Tinderissä (ja muuallakin) on valtava joukko miehiä, jotka haluavat vain seksiä - kuten oletkin jo huomannut. Kun nämä saavat sitä seksiä, he siirtyvät seuraavaan ja sinä katkeroidut.
Ongelmasi oikeastaan on se, ettet ehdi parisuhteeseen asti, kun olet aina jonkun seikkailijan koukeroissa tai jälkimainingeissa. Tavallaan et "ehdi" tutustumaan parisuhdetta etsiviin miehiin.
Yksinkertaisin ratkaisu on karsia pois seksinhakijat, ja tähän resepti on hyvin yksinkertainen: sekstaa vasta kun homma menee vakavaksi. Näin teet nopean esikarsinnan usein jo muutamassa päivässä.
Ja kuten edellä jo todettiin, jätä Tinder. Siellä ainoastaan ulkonäkö ratkaisee, ja niillä komeilla miehillä on kyllä nainen joka sormelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ap on homman hoitanut, mutta mua sitten ärsyttää tämä vanhanaikainen ajatus, että jos nainen "antaa" liian aikaisin, häntä ei voida edes ajatella parisuhteeseen. Eihän se välttämättä tarkoita, että nainen antaisi kaikille halukkaille, vaan että on kyseisestä miehestä niin kiinnostunut, että haluaa seksiäkin melkein saman tien. Mutta ei, huono nainen se on, joka on seksuaalisesti halukas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka kuinka monta parisuhdetta jotka ovat alkaneet seksistä. Eräs ystäväni harrasti ensitapaamisella seksiä ja on ollut nyt naimisissa tämän miehen kanssa 12 vuotta. Toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä, harrastavat seksiä ja boom alkavat seurustella ja muuttavat yhteen. Mitä minä teen väärin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ap on homman hoitanut, mutta mua sitten ärsyttää tämä vanhanaikainen ajatus, että jos nainen "antaa" liian aikaisin, häntä ei voida edes ajatella parisuhteeseen. Eihän se välttämättä tarkoita, että nainen antaisi kaikille halukkaille, vaan että on kyseisestä miehestä niin kiinnostunut, että haluaa seksiäkin melkein saman tien. Mutta ei, huono nainen se on, joka on seksuaalisesti halukas...
tahallaanko ymmärrät väärin? Kyse on siitä, että pelkät seksinvonkaajat katoavat, jos huomaa ettei saa helppoa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten ap on homman hoitanut, mutta mua sitten ärsyttää tämä vanhanaikainen ajatus, että jos nainen "antaa" liian aikaisin, häntä ei voida edes ajatella parisuhteeseen. ***Eihän se välttämättä tarkoita, että nainen antaisi kaikille halukkaille, vaan että on kyseisestä miehestä niin kiinnostunut, että haluaa seksiäkin melkein saman tien.*** Mutta ei, huono nainen se on, joka on seksuaalisesti halukas...
Heh, pitäisikö uskoa joulupukkiin myös? Ostaa kaverin myymää siltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaikka kuinka monta parisuhdetta jotka ovat alkaneet seksistä. Eräs ystäväni harrasti ensitapaamisella seksiä ja on ollut nyt naimisissa tämän miehen kanssa 12 vuotta. Toinen ystäväni tapaa aina miehen Tinderistä, harrastavat seksiä ja boom alkavat seurustella ja muuttavat yhteen. Mitä minä teen väärin? Ap
"tapaa aina miehen ja alkavat seurustella" Hyvin näyttää parisuhteet kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta ehkä nuo sinun tapailemasi miehet ovat vain olleet "liian tasokkaita" sinulle. Sellaisille kelpaa yleensä seurustelukumppaniksi vain erittäin kauniit naiset. En keksi mitään muuta selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tapaa aina miehen ja alkavat seurustella" Hyvin näyttää parisuhteet kestävän.
Juu no suhteet eivät kovin pitkiä olekkaan, mutta kyllä mä mielummin ottaisin viisi lyhyttä suhdetta kuin koko elämän kestäneen sinkkuuden. Ap