Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaa ja kiihottaa seksi vain tuntemattomien kanssa

Vierailija
06.06.2018 |

Onko muita "kohtalotovereita"?

On ollut niin paljon yhdenillanjuttuja, että olen oppinut kiinnostumaan aina vain uudesta ihmisestä. Seksi tuntemattoman kanssa on jotenkin "freesiä" ja eksoottista joka kerta.

Katselen ihmisiä ja mietin, että haluan omistaa tuon henkilön alastomana 15 minuuttia, eli sen aikaa kun seksi kestää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Haluan seksin olevan eläimellistä kiimaa, en mitään henkistä yhteyttä ja hellää lääppimistä. Onnistuu parhaiten yhden illan suhteissa.

Vierailija
2/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri päinvastainen. Kiihotun yhdestä miehestä kerrallaan ihan nymfomaanitasolle, mutta vieraat eivät nappaa yhtään. Lähinnä inhottaa joku tuntematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suhteessa tylsistyn omaan kumppaniin. Tuntuu liian kaverilliselta. Tai ehkä se on joku saalistusvietti. Olen kylläkin nainen :D

Vierailija
4/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin. Ja helpoiten rentoutuu ihmisen kanssa jota ei tunne läpikotaisin ja joka ei tunne sua, eikä edellinen keskustelu ole ollut luokkaa mitä ostetaan kaupasta ja kumman vuoro maksaa sähkölasku. Koskee myös sitä seksuaalista puolta; tuntemattomalle helpompi näyttää kiihottumisensa ja halu tulla naiduksi, näin suoraan sanottuna.

Vierailija
5/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Melkein minkä näköinen vaan nainen kelpaa. Se on parasta se tunne kun saa bylsiä tuikituntemattoman kanssa.

Tokalla kerralla ei kiinnosta enää yhtään, siksi en yleensä toista kertaa tapaa.