Miksi harrastate irtosuhteita?
Mitä te niistä saatte? Itse en voisi kuvitella olevani jonkun kanssa pelkästään seksin takia. Eihän seksi tunnu yhtään miltään jos ei ole tunteita toista kohtaan. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka niitä harrastaa. Vai onko sellaiset ihmiset vaan jotenkin tunnevammaisia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. koska en löydä parisuhdetta, olen myös valinnut olla ilman seksiä. Ne kulevat minulle käsi kädessä. Maailamn hirvein tunne herätä aamulla jonkun ventovieraan sängystä krapulassa...
No jos irtosuhteita meinaa enemmänkin harrastaa ja hommasta haluaa nauttiakin niin ensimmäisenä kannattaa jättää se viinalla läträäminen kuvioista pois.
Omalla kohdallani se tarkoittaa sitä että jos olen nimenomaan seksiseuraa etsimässä niin en juo kuin korkeintaan yhden tai kaksi, usein en yhtään ja toisaalta jos puoleen yöhön mennessä ei ole löytynyt seuraa niin jätän homman sikseen koska vaikka seuran löytyminen yön edetessä helpottuukin niin seksi on yleensä sitä huonompaa, mitä enemmän nainen on juonut (saati että jaksaisi sänkyyn asti niitä juttuja kuunnella :D ) eli ei maksa vaivaa.
Seksi kondomin kanssa on tyhmää mutta irtosuhteissa ehdoton juttu. Eli senkään takia ei kiinnosta.
Mitäkö saan irtosuhteista? Hetken huumaa, perhosia mahassa, kiimaista seksiä ja orgasmeja. Sen jälkeen sopii pistää mies pihalle. Olen seksuaalinen ihminen enkä tällä hetkellä parisuhteessa. Osaan tyydyttää itseni myös itse, masturboin usein ja omistan ihan kiitettävästi leluja. Mutta ei se poista tarvetta saada välillä silti seuraa niihin petipuuhiin. Mutta lyhyesti siis, saan irtosuhteista nautintoa, orgasmeja ja kokemuksia.
Olisi mielenkiintoista tietää onko ap muutenkin melko konservatiivinen seksiasioissa. Tyyliin kysytkö mitä voi saada irti anaaliseksistä, kimppakivasta tai sitomisleikeistä? Vastaus on että mielihyvää. Samoin irtosuhteista.
Aikoinaan jotkut suhteet jäivät irtosuhteiksi kun tapailu ei toiveista huolimatta jatkunutkaan, mutta aina oli haussa vakisuhde pohjimmiltaan. Ei aina nuoruuden vauhdissa ihan viisasta ollut, mutta en muista koskaan ajatelleeni, että tämä on vain kertakäyttöinen irtosuhde. Kyllä niistä sitten yksi jäi vierelle vakikaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te niistä saatte? Itse en voisi kuvitella olevani jonkun kanssa pelkästään seksin takia. Eihän seksi tunnu yhtään miltään jos ei ole tunteita toista kohtaan. En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka niitä harrastaa. Vai onko sellaiset ihmiset vaan jotenkin tunnevammaisia?
Voisin esittää sinulle vastakysymyksen:
Miksi et harrasta irtosuhteita? Miksi et saa niistä mitään? Itse en näe yhtään syytä kieltäytyä sinkkuna seksistä viehättävän kumppanin kanssa. Tuntuuhan seksi hyvältä, vaikkei syviä tunteita olekaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ihmettelevät irtosuhteita eivätkä nauti seksistä. Ovatko sellaiset ihmiset jotenkin tunnevammaisia?
Ap ei varmaan masturboikaan, jos se ei ilman tunnesidettä tunnu miltään.
Se on ainut keino saada seksiä ja läheisyyttä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen ilman seksiä kuin saan jakajan maineen ja on ties mitä riskejä taudeista ja muutenkin tuntemattomien mukaan lähtemisistä.
Kaupan päälle vielä raskaaksi tulemisen pelko.
Se on hyvää eskapismia arjen ongelmista. Samasta syystä ihmiset käyttävät vaikka alkoholia tai huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö saan irtosuhteista? Hetken huumaa, perhosia mahassa, kiimaista seksiä ja orgasmeja. Sen jälkeen sopii pistää mies pihalle. Olen seksuaalinen ihminen enkä tällä hetkellä parisuhteessa. Osaan tyydyttää itseni myös itse, masturboin usein ja omistan ihan kiitettävästi leluja. Mutta ei se poista tarvetta saada välillä silti seuraa niihin petipuuhiin. Mutta lyhyesti siis, saan irtosuhteista nautintoa, orgasmeja ja kokemuksia.
Olisi mielenkiintoista tietää onko ap muutenkin melko konservatiivinen seksiasioissa. Tyyliin kysytkö mitä voi saada irti anaaliseksistä, kimppakivasta tai sitomisleikeistä? Vastaus on että mielihyvää. Samoin irtosuhteista.
En ole seksin suhteen konservatiivinen ollenkaan. Kimppaseksin osalta kyllä, koska pelkkä mielikuva kuvottaa. Ihmettelen vaan nykyihmisten puuttuvaa siveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaan masturboikaan, jos se ei ilman tunnesidettä tunnu miltään.
Voisivatko alapeukuttajat selittää kantaansa hieman? Jos aloittaja ihmettelee, mitä seksistä saa, mitä hän saisi masturboinnistakaan. Ei siinäkään ole mitään tunnesidettä, joka on ap:lle kuulemma välttämätön.
Minä harrastin niitä ennen, koska olin lähes kymmenen vuotta sinkkuna enkä jaksanut olla niin kauaa puutteessa. Keskimäärin sänkykavereita kertyi tuona aikana 1-2 vuodessa. Lienen erilainen kuin ap, koska minulla seksuaalisuus ja rakkaus eivät ole samalla tavoin riippuvaisia kuin ap:lla. Toisaalta ne eivät ole myöskään sillä tavalla toisensa poissulkevia kuin ap:n kaltaiset tuntuvat ajattelevan. Ei taito nauttia seksistä myös sinkkuaikoina mitenkään poissulje rakkautta. Minäkin olen nykyään onnellisesti naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa juttu alkoi yhden yön jutusta.
seon kaikkien oma valinta, minun puolesta saa olla vaikka useemman kanssa jos kykenee tilanteen neuvottelemaa
taidat olla minitissi kun et saa jatkuvasti ehdotuksia, etsää muuten tälläsestä kitisis ja taidat tuntee jonkun jolla oikei isot ja mehevät jolla joka päivä uus tyrkky? oot vaan kade ihmisille jotka saa ainakun haluaa
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen ilman seksiä kuin saan jakajan maineen ja on ties mitä riskejä taudeista ja muutenkin tuntemattomien mukaan lähtemisistä.
Minusta nuo "jakajan maineen" levittelijät ovat sairaita ihmisiä joiden mielipiteistä ei kuulukaan välittää. Se on vaan tapa hallita ja alistaa naisia - myös niitä siveitä. Vain tyhmä antaa sellaisille ihmisille lisää valtaa.
Harrastakaan vaan, mutta pitäkää mielesssä että Taivaan portilla Pietari lähettää teidät pois ja jonnekkin ihan muualle. Sillon voi sitten kaduttaa.
Minä, naiivi ihminen, olen aina ajattelut että irtosuhteita ja myöskin yhden illan juttuja harrastetaan sen takia että tykkä vaikka ihmisestä fyysisesti ja halua seksiä koska seksi tyydyttää mutta kerran mä siis kysyin tyttökaverilta miksi se harrasta yhden illan juttuja kun se ei saa niistä mitään nautintoja(se on aikasemmin monta kertaa sanonut ettei hän saa). Ja hän siis kysysi multa että saanko minä? Mä oon sellainen että panosuhteita on ja miehen kaa tavataan säännölisesti ja molemmat tiedää että kyseessä on seksi ja molemmat nauttii. Yhden illan juttuja olen harrastanut tarkoituksella pari kertaa mutta silti on miehet ottanut yhteyttä.
Mä en ole ikinä tajunut miksi ihmiset harrasta seksiä, siis ihan millä tavalla vaan, mutta jos ne ei saa siitä mitään. Ja mä sanon ihan rehellisesti että mä nautin seksistä ilman tunteita tosi paljon ja en ole tuntevammainen. Miksi semmonen ennakoluulo ja ajatus? Ihmiset on erilaiset ja tuntee eri tavalla. Mua kiihottaa komea mies (tai siis mun makuinen ainakin) paljon ja ei mua haitta jos ei koskee mitään tunteita. mutta jos ihastun siis olen maailman paras rakastaja miehelle. En taju miksi joku luule että jos pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita niin varmaan se ei koskaan tuntee mitään syvijä tunteita. Ei pitä paikkansa!!
Ihmiset ovat erilaisia. Toisien mielestä on mukava lennellä kukasta kukkaan ja nauttia elämästä. Kokeile ihmeessä. Saatat yllättyä ;) https://irtosuhde.fi/
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset harrastavat irtosuhteita koska he ovat luonteeltaan hyväksikäyttäjiä.
Kumpi on hyväksikäyttäjä jos kumpikin haluaa samaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällä hetkellä parisuhdetta ja seksi on perustarve ja kivaa. Ei; en ole tunnevammainen ja pystyn aivan hyvin olemaan suhteessa sitten kun taas sellainen ilmaantuu. Olin n 15v samaa mieltä kuin ap mutta aikuistuminen on muuttanut vähän yhtä sun toista mielipidettä.
Mielenkiintoiseen suuntaan olet mielipiteesi muuttanut. Yleensä ne muuttuvat vanhemmiten järkevämmiksi ja konservatiivisemmiksi.
Eri, mutta kyllä nuorilla nimenomaan on ehdottomammat mielipiteet. Olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Moraalini on löyhtynyt vuosien mittaan.