Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Pori Jazzin uuden toimitusjohtajan mukaan homoseksuaalisuudesta voi eheytyä siinä missä huumeistakin voi päästä irti

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi m'uslimi - niin suvaitsevaise't eivät valittaisi mtään, eikä mikään valtamedia uutisoisi asiasta...

Suomessa on uskonnon- ja omantunnon vapaus - myös uskovilla kristityillä...

- ja ennen psykologiassakin käsiteltiin homoutta kehityshäiriönä, koska on identtisiä kaksosiakin, joista toinen on homo ja toinen ei - ja muitakin ns. rislitekijöitä, jotka esim. ympäristötekijöinä johtavat kys. suuntautumiseen...

ja ennen naisen seksuaalisuuttakin käsiteltiin mielenterveyshäiriönä.

Vierailija
22/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti ollaan otettu takapakkia kehityksessä. Olisiko tämä kaveri heittänyt tällaista kommenttia ennen tätä nykyistä takapajuista hallitusta? Huolestuttavaa.

Tämä kaveri ei olisi heittänyt tällaista kommenttia ennen nykyistä homosaatiota. Ennen asiasta ei tarvinut olla edes mielipidettä, homot oli keskenään homoja ja heterot eli omaa elämäänsä, ilman kohuja ja älämölöä. Vasta älämölön alkaminen nosti esiin nuo vastapuolen ulinatkin.

Tarkoittanet, että heterot olivat heteroita julkisesti ja homot kaapissa? Kyllä minä itse olen homo muillekin kuin toisille homoille. Minä juttelen heterotyökavereiden kanssa lomasuunnitelmistani, joihin kuuluu olennaisesti homopuolisoni, vierailen heteroystävieni luona puolisoni kanssa ja jopa heterosiskoni ja tämän heteromiehen ja heidän lapsiensa luona, eikä puolisoani esitellä "enon hyvänä ystävänä". Hirveää homosaatiota! 

Tarkoitan enemmän julkista möykkää kuin kenenkään yksityisiä perheen luona kyläilyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti ollaan otettu takapakkia kehityksessä. Olisiko tämä kaveri heittänyt tällaista kommenttia ennen tätä nykyistä takapajuista hallitusta? Huolestuttavaa.

Tämä kaveri ei olisi heittänyt tällaista kommenttia ennen nykyistä homosaatiota. Ennen asiasta ei tarvinut olla edes mielipidettä, homot oli keskenään homoja ja heterot eli omaa elämäänsä, ilman kohuja ja älämölöä. Vasta älämölön alkaminen nosti esiin nuo vastapuolen ulinatkin.

Tarkoittanet, että heterot olivat heteroita julkisesti ja homot kaapissa? Kyllä minä itse olen homo muillekin kuin toisille homoille. Minä juttelen heterotyökavereiden kanssa lomasuunnitelmistani, joihin kuuluu olennaisesti homopuolisoni, vierailen heteroystävieni luona puolisoni kanssa ja jopa heterosiskoni ja tämän heteromiehen ja heidän lapsiensa luona, eikä puolisoani esitellä "enon hyvänä ystävänä". Hirveää homosaatiota! 

Tarkoitan enemmän julkista möykkää kuin kenenkään yksityisiä perheen luona kyläilyjä.

Jahas, että homojen olisi vaan pidettävä suunsa kiinni, kun heistä julkisesti puhutaan? Venäjän malliin siis?

Vierailija
24/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli ihan asiallinen kommentti. Joku uskoo heteronormatiivisuuteen, joku toinen monikulttuurisuuteen. Näinä aikoina kun jokaikinen vesala ja anssi kela tunnustaa ties minkä etnisyyden ja transgenderiyden perään niin on kivaa vaihtelua tähän kaikkeen. Eikä se varmaan musiikkiin vaikuta, itseänihän ei lainkaan häiritsisi jos en kuulisi paperi t:tä nyt enkä milloinkaan. Kyllä, selkeästi ei häiritse koska en ole kuullutkaan....

Vierailija
25/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi v ittu nyt taas. Tänä vuonna olen menossa ensimmäistä, ja tämän kuultuani viimeistä kertaa jazzeille. Eipähän todella tarvi toista kertaa mennä, koska tällaisen jälkeen näillä festareilla tuskin edes esiintyy itselleni mieleisiä artisteja, eikä huvita tukea tällaista paskaa enää.

Vierailija
26/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä vielä riittää nykyaikana? :D Seuraavaksi varmaan kertoo miten maa on litteä ja punapäät noitia.

Vierailija
27/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä aiemmat kommentit liittyvät millään tavalla hänen työhönsä Porin jazzien toimarina?

Ymmärtäisin kohun jos hänet olisi valittu Setan johtoon mutta nythän kyse on musiikista ja hyvä jazz kai sentään vielä kuuluu kaikille, homoille ja heteroille, liberaaleille ja konservatiiveille?

Vierailija
28/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, että homojen olisi vaan pidettävä suunsa kiinni, kun heistä julkisesti puhutaan? Venäjän malliin siis?

no ainakin jos haluaa ettei tarvi kuunnella eheyttäjien vastamöykkää.

Vierailija
29/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tuon jutun ja siinä hän sanoi, että ei  käy kieltämään noiden ihmisten tarinoita, jotka ovat kertoneet "parantuneensa" homoudesta. Vähän erilaisen kuvan saa jutusta otsikon perusteella.

Vierailija
30/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D pitikö tämäkin saada Sipilän syyksi? Kyllä te äärisuvaitsevaiset olette sekaisin ja syvällä omassa kuplassa. Ja hyväksyn kyllä homot kuten muutkin, mutta onhan toi täysin naurettavaa politisoida kaikki nykyään.

Vierailija
31/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisikohan Rauma pystyyn Eheytymättömät jatsaa festarin?

Vierailija
32/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kokemusta asiasta?

Vierailija
33/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

humppabändi Erno ja Eheytymättömät lavalle!

Vierailija
34/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pojulla kovasti haluja miehiin, mutta kun on synnintuntoon kasvatettu, pitää oma homous kieltää. Sääliksi kävisi ihmispolo, ellei hän olisi noin typerä.

Vierailija
35/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pedofiliasta voi parantua niin miksei homoudestakin?

Vierailija
36/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava kaveri hei! mäkin haluan johtoasemaan ja nyt lähden porijazziin eplkästään tämän takia etä on uskovainen johtaja!

Vierailija
37/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis tämmösessä asemassa olevan ymmärtää pitää tämmöset mielipiteet itsellään. Virherekrytointi.

Vierailija
38/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pedofiliasta voi parantua niin miksei homoudestakin?

Jos sukupuolen voi korjata niin miksei seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
39/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä lähteee pori jazziin hei, 19.7. nick cave % bad seeds, tiesittekö etä nick cavekin on uskossa nykyään?

Vierailija
40/75 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu ja Aleksanteri Hakaniemi jo vihaisesti Insta Storyissa. Taitaa tulla aika iso juttu tästä vielä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi