IL: Pori Jazzin uuden toimitusjohtajan mukaan homoseksuaalisuudesta voi eheytyä siinä missä huumeistakin voi päästä irti
Kommentit (75)
Tottahan tuo on. Toki vain yksi synti muiden joukossa.
Nopeasti ollaan otettu takapakkia kehityksessä. Olisiko tämä kaveri heittänyt tällaista kommenttia ennen tätä nykyistä takapajuista hallitusta? Huolestuttavaa.
Samaa mieltä. Homoksi ei synnytä vaan tullaan. Sama pätee päihteisiin: kukaan ei synny markomaaniksi, vaan tulee sellaiseksi väärien valintojensa summana.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti ollaan otettu takapakkia kehityksessä. Olisiko tämä kaveri heittänyt tällaista kommenttia ennen tätä nykyistä takapajuista hallitusta? Huolestuttavaa.
Tämä kaveri ei olisi heittänyt tällaista kommenttia ennen nykyistä homosaatiota. Ennen asiasta ei tarvinut olla edes mielipidettä, homot oli keskenään homoja ja heterot eli omaa elämäänsä, ilman kohuja ja älämölöä. Vasta älämölön alkaminen nosti esiin nuo vastapuolen ulinatkin.
Ihmiset alkaa näkemään läpi tästä homo ja liberaali hömpötyksestä.
....ja tyyppi on jazzien toimari?! Mitkä vit#n suviseurat sinne kirjurinluodolle on tulossa?
Jaa. Eipä tarvi enää jazzeille mennä.
Taitaa jäädä tänä vuonna väliin nämä pirskeet. Boikottiin vaan.
Huomenna selitellään, että nyt on ymmärretty väärin kuten nykyään on tapana. Oli vaan heitto.
Vierailija kirjoitti:
"Pori Jazzin uusi toimitusjohtaja valittiin viime viikolla. Vuonna 2011 hän oli mukana lanseeraamassa nuorille suunnattua kampanjaa, jonka mukaan homoudesta voi parantua."
https://yle.fi/uutiset/3-10241076
Eli ihme ja kumma, nykyhallitus ei ole ainakaan suoraan syypää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Homoksi ei synnytä vaan tullaan. Sama pätee päihteisiin: kukaan ei synny markomaaniksi, vaan tulee sellaiseksi väärien valintojensa summana.
"Homous on asia joka määräytyy ennen ihmisen syntymää"
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu ja asioihin perehtyminen kannattaa aina ennenkuin kertoo mielipiteensä, jos toimisit näin et vaikuttaisi niin typerältä.
Jos vaikka sovitaan että me liberaalit homostelijat ja homosaatiota vastustamattomat jätämme nämä festarit kokonaan väliin. Aritistit mukaanlukien. Jätetään festarit ihan vaan eheyttäjille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne väärät valinnat tulee?
Mitäköhän Alanis Morissette tykkäisi jos tietäisi mihin on tulossa. Tai Nick Cave? - Entä tukeeko Paperi T tällaista?
Jos mies olisi m'uslimi - niin suvaitsevaise't eivät valittaisi mtään, eikä mikään valtamedia uutisoisi asiasta...
Suomessa on uskonnon- ja omantunnon vapaus - myös uskovilla kristityillä...
- ja ennen psykologiassakin käsiteltiin homoutta kehityshäiriönä, koska on identtisiä kaksosiakin, joista toinen on homo ja toinen ei - ja muitakin ns. rislitekijöitä, jotka esim. ympäristötekijöinä johtavat kys. suuntautumiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaveri ei olisi heittänyt tällaista kommenttia ennen nykyistä homosaatiota. Ennen asiasta ei tarvinut olla edes mielipidettä, homot oli keskenään homoja ja heterot eli omaa elämäänsä, ilman kohuja ja älämölöä. Vasta älämölön alkaminen nosti esiin nuo vastapuolen ulinatkin.
Tarkoittanet, että heterot olivat heteroita julkisesti ja homot kaapissa? Kyllä minä itse olen homo muillekin kuin toisille homoille. Minä juttelen heterotyökavereiden kanssa lomasuunnitelmistani, joihin kuuluu olennaisesti homopuolisoni, vierailen heteroystävieni luona puolisoni kanssa ja jopa heterosiskoni ja tämän heteromiehen ja heidän lapsiensa luona, eikä puolisoani esitellä "enon hyvänä ystävänä". Hirveää homosaatiota!
Eih. Rakastan Jazzeja, porilaisena ne ovat minulle tärkeä juttu ja kesän kohokohtia. Miksi sinne on pitänyt ottaa toimariksi tuollainen dinosaurus?
Hänellä on oikeus mielipiteeseensä.
Minulla on oikeus pitää hänen mielipidettään ääliömäisenä.