Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroanko tyttöystävästä?

Vierailija
06.06.2018 |

Olemme olleet n 3 vuotta yhdessä. Noin vuosi sitten tyttöystäväni petti minua (oli jo aikaisemmin sanonut että ahdistaa olla suhteessa, mutta pettäminen tuli puskista). No siitähän tuli ero, mutta päädyttiin kuitenkin takaisin yhteen. Ero oli hirveää aikaa, olin masentunut en syönyt enkä nukkunut. Tuntui todella pahalta miten joku selän takana pystyi tehdä noin. Olin juuri pääsemässä jaloilleni kun hän alkoi ehdottelemaan yhteenpaluuta. No, jotenkin ajattelin että mikäs siinä, meillä oli välit taas lämmennyt. Nyt olemme olleet n. puoli vuotta yhdessä ja samat ongelmat tuntuvat jatkuvan ja itseäni kalvaa pettäminen. Hän ei suostu puhumaan asiasta vaan sanoo että minun pitää joko hyväksyä asia ja antaa olla tai sitten meidän pitää erota. Hän myös edelleen pitää yhteyttä tähän ihmiseen jonka kanssa petti (ei aktiivisesti, mutta näkevät silloin tällöin harrastusporukan kanssa). Lisäksi minulle on tullut suhteessa olo, että hän manipuloi minua.

Esimerkiksi minun piti pyytää anteeksi pettämistä, koska olin saanut hänelle niin ahdistavan olon että hänen oli pakko pettää (tiedän, että pettäminen ei ollut minun vikaani, olen nyt vasta herännyt näihin syytöksiin). Lisäksi minun pitää jatkuvasti kehua häntä maasta taivaisiin mutta mikään ei riitä ja minä en saa viettää omien kavereideni ja perheeni kanssa aikaa (hän ei suoranaisesti kiellä mutta tekee illoista niin hankalia että mietin jo valmiiksi että parempi jäädä pois). Hän kuitenkin saa viettää aikaa kenen kanssa haluaa, hän on juuri ja juuri suostunut siihen, että ei mene samaan iltaan sen ihmisen kanssa jonka kanssa petti. Minulla on todella alistettu olo ja samalla olen tavannut yhden mielenkiintoisen tytön joten mietin että pitäisikö minun erota? Pelkään erota koska se tuntuu niin hirveältä ja pelkään jääväni yksin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, hyvä sinä! Nyt pysyt tiukkana vielä, tyttöystävä tuskin luovuttaa näin helpolla. Laita vaikka estolistalle jos liikaa viesteillä häiriköi.

Nautihan elämästäsi nyt kun ankeuttaja on pois!

Vierailija
42/51 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, hyvä sinä! Nyt pysyt tiukkana vielä, tyttöystävä tuskin luovuttaa näin helpolla. Laita vaikka estolistalle jos liikaa viesteillä häiriköi.

Kiitos! Ja kiitos kaikille todella paljon tuesta, en olisi uskonut, että netissä anonyymien kanssa keskustelu ja ongelmista puhuminen voi tuoda näinkin "hyvän" olon. Ja estot meni jo päälle, yrittää jatkuvasti soitella, kohta varmaan soittelee sisaruksillekin. Kyllä mä nyt pidän pääni, kun pahin on ohi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ja kiitos kaikille todella paljon tuesta, en olisi uskonut, että netissä anonyymien kanssa keskustelu ja ongelmista puhuminen voi tuoda näinkin "hyvän" olon. Ja estot meni jo päälle, yrittää jatkuvasti soitella, kohta varmaan soittelee sisaruksillekin. Kyllä mä nyt pidän pääni, kun pahin on ohi!

Täällä on kokenutta porukkaa ja moni on ollut sun tilanteessa. Myös mä. Me siitä irti päässeet mielellään kannustetaan muitakin ottamaan elämänsä takaisin. Koska sen sä teit. Saat taas olla oma itsesi.

Vierailija
44/51 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei kannata tuollainen.

Vierailija
45/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan mahtavaa! Olen tosi iloinen puolestasi, pelkäsin että pyörrät päätöksesi, tuollaiset ihmiset on hyviä manipuloimaan ja vaikutat herkältä ihmiseltä. Eroaminen ei ole helppoa, vaikka tietää päätöksen oikeaksi. Nyt vaan annat itsellesi aikaa, teet niitä juttuja mistä tulee hyvä olo, puhut niille läheisillesi ja koitat nauttia kesästä ja kerätä voimia. :)

T. viestin nro 27 kirjoittaja (ja myös 30 ja 34)

Vierailija
46/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ja onnellista elämää!❤️👍🏻

Vierailija
47/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
48/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa tähän tarinaan. Aloitus vaikea niellä. En myöskään usko, että ap saisi irrottauduttua noin helposti manipuloijasta. Tosielämässä tuskin jättäisi, vaikka tietty se olisi oikea ratkaisu.

Vierailija
49/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan mahtavaa! Olen tosi iloinen puolestasi, pelkäsin että pyörrät päätöksesi, tuollaiset ihmiset on hyviä manipuloimaan ja vaikutat herkältä ihmiseltä. Eroaminen ei ole helppoa, vaikka tietää päätöksen oikeaksi. Nyt vaan annat itsellesi aikaa, teet niitä juttuja mistä tulee hyvä olo, puhut niille läheisillesi ja koitat nauttia kesästä ja kerätä voimia. :)

T. viestin nro 27 kirjoittaja (ja myös 30 ja 34)

Itsekin pelkäsin, että sorrun pyörtämään päätökseni. Nyt on jo vähän rauhallisempi olo ja todella tyhjä, en oikein tiedä mitä tekisin elämällä, mutta kavereille olen jo laittanut viestiä ja he ovat olleet hyvänä tukena. Ex ei nyt ole ottanut yhteyttä, mutta varmaan keksii lähpäivien aikana jonkin syyn ottaa yhteyttä. Kävin eilen pitkällä kävelylenkillä metsässä ja viikonlopuksikin on ohjelmaa, kun kaveri sanoi että voi tulla lasilliselle. Ekaa kertaa menen ilman, että tarvitsee olla varpaillaan ja/tai mieliala aivan maassa. Mitä enemmän tosiaan puhun ja kirjoitan riitojamme ja ongelmiamme, sitä enemmän näyttää siltä että olen tullut pahasti manipuloiduksi. Ja olo on kuin vankilasta olisi päässyt, ehkä sekin kertoo jotain. Ja kesä on tosiaan hyvää aikaa erota, kun ohjelmaa on kaikkialla. Kiitos paljon teille kaikille myös! :)

Vierailija
50/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa tähän tarinaan. Aloitus vaikea niellä. En myöskään usko, että ap saisi irrottauduttua noin helposti manipuloijasta. Tosielämässä tuskin jättäisi, vaikka tietty se olisi oikea ratkaisu.

Ja teille jotka epäilette, niin aivan sama se minulle on. Ja eroa tosiaan olin pohtinut jo pidemmän aikaa ja tämä irrottautuminen tulee jatkumaan vielä pitkään. 

Vierailija
51/51 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ratkaisuasi. Yritä muistaa että maailmasta löytyy paljon kivoja naisia joilla ei ole tyttöystäväsi huonoja puolia, ei siis ole mitään syytä palata entiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme