Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvoja siellä, vauvoja täällä

Lapseton
06.06.2018 |

Koko lähiympäristö lisääntyy. Työpaikka on täynnä lapsiperhekeskusteluja, joihin ei pääse mukaan. Eiväthän nyt lapsettomat naiset ole kiinnostuneitakaan. Kaikki olettavat, että olen vapaaehtoisesti lapseton mutta tosiasiassa en ole. Olen vain lapseton, ilman omaa tahtoani. Eikä minulla ole ketään, jolle voisin asiasta kertoa ja joka ymmärtäisi. Siksi nyt kirjoitan tähän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niihin lapsikeskusteluihin pääse mukaan?

Laittavatko kahvihuoneen oven lukkoon? Jos on kiinnostunut lapsettomanakin lapsista, niin voihan sitä tehdä kysymyksiä, katsoa puhelmilta pienokaisten kuvia (näyttävät kyllä mielellään) jne. 

Miksi oletusarvo olisi, että olet vela? En minä ainakaan tee lapsettomasti mitään päätelmää tähän suuntaan, ellei sitä itse tuo esiin. 

Vierailija
2/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittavatko kahvihuoneen oven lukkoon? Jos on kiinnostunut lapsettomanakin lapsista, niin voihan sitä tehdä kysymyksiä, katsoa puhelmilta pienokaisten kuvia (näyttävät kyllä mielellään) jne. 

Miksi oletusarvo olisi, että olet vela? En minä ainakaan tee lapsettomasti mitään päätelmää tähän suuntaan, ellei sitä itse tuo esiin. 

Piti tietysti olla "lapsettomista".  Toisaalta teen kyllä päätökseni useinkin lapsettomasti kysymättä penskoilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahattomasti lapsettomalle kun onkin niin nautinto katsella kuvia toisten lapsista ja kuulla lapsiperheen ihanuuksista 👍

Vierailija
4/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin paskaa siellä, paskaa täällä. Hihhi, hehhe, ahha todella kiva.🤣

Vierailija
5/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahattomasti lapsettomalle kun onkin niin nautinto katsella kuvia toisten lapsista ja kuulla lapsiperheen ihanuuksista 👍

Jep :,D Jeesus mikä kommentti muutenkin. "Voithan sitä kääntää omaa veistä haavassasi ja pyytää että näyttävät kuvia lapsistaan!!"

Vierailija
6/6 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnekas, kun on lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan