Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydän himokkaita 40+ naisia

Moikka moi
06.06.2018 |

Seurustelin nuorena 21-vuotiaana 28-vuotiaan kanssa tai vietin siis aikaa hänen kanssa, ei nyt varmaan ollut mikään seurustelusuhde. Mutta nykyään tämä nainen on yli 40-vuotias. Tästä jäänyt fetissi näihin vanhempiin naisiin. Mutta missä nämä 40 vee naiset liikkuvat?. Olen itse 33-vuotias kohta, tai täytän. Vanhemman naisen kanssa on kivempi ja turvallisempi olla. Minkälaisissa harrastuksissa nämä käyvät? Liityin pariin yhdistykseenkin missä oli naisia, mutta nämä oli liian vanhoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se liian vanha sitten on? Jos asut tai käyt koskaan Helsingissä, niin Mummotunnelista löytyy monenikäistä puumaa.

Vierailija
2/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tansseissa. Vaikka olemme vaimoni kanssa  yli 30 vuotta, Kyllä minulla alkaa kulli antaa merkkejä ja kyllä naiset sen pullottamisen huomaa. Sanovat aika suoraan, Minu miten on tekeekö mieli. Pakko vastata, pakko sanoa olen naimisissa sikäli  en voi pettää vaimoan vaikka tekee hitosti mieliM59+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette lukenut viestiä, siis en etsi vanhaa vaan  noin 40 ja vähän yli naista.  Mutta Tampereella asun, enkä tiedä mummotunnelia.  On Tampereellakin Paapan kapakka ja pari muuta  jos oikein vanhaa tätiä haluaa. Mutta en sellaista tahdo.

Ap

Vierailija
4/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat puheet ap:lla. Jos asenne naisiin on tuo niin ilman jäät.

Vierailija
5/5 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi kirjoitti:

Seurustelin nuorena 21-vuotiaana 28-vuotiaan kanssa tai vietin siis aikaa hänen kanssa, ei nyt varmaan ollut mikään seurustelusuhde. Mutta nykyään tämä nainen on yli 40-vuotias. Tästä jäänyt fetissi näihin vanhempiin naisiin. Mutta missä nämä 40 vee naiset liikkuvat?. Olen itse 33-vuotias kohta, tai täytän. Vanhemman naisen kanssa on kivempi ja turvallisempi olla. Minkälaisissa harrastuksissa nämä käyvät? Liityin pariin yhdistykseenkin missä oli naisia, mutta nämä oli liian vanhoja.

Mihin kaipaat turvallisuutta? Onko sinulla joku äitikompleksi vai mikä ihme turvallisuusjuttusi oikein on? Mitä tekisit naisen kanssa, jos sellaisen onnistuisit jotenkin saamaan? Istuisit naisen kainalossa ja lussuttaisit peukaloasi...? Ja onko siis niin, että et ole saanut naista yli kymmeneen vuoteen? :D