Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on garderobisi arvo?

Vierailija
06.06.2018 |

Mulla n. 8000€.

N22

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sata euroa, koska suurin osa vaatteista on ostettu kirpputorilta. 

Vierailija
2/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n. 2500e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitään hajua mutta onhan noita vaatteita kertynyt. Mulla on makuuhuone pelkästään täynnä vaatteita, kaksi rekkiä täynnä (pitäisi ostaa kolmas) + lipasto + yksi vaatekaappi. Sitten vielä eteisen kaapeista 2-3 kaappia täynnä vaatteita. Mun kaikki ylimääräinen raha menee matkusteluun ja vaatteisiin. Teen myös vuosittain 1-2 matkaa jenkkeihin jotka ovat pelkästään ostosmatkoja.

Vierailija
4/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisi mutta alle kymmenen tuhatta. Siihen päälle kengät ja laukut, joiden arvo on ehkä vähän vähemmän. En harrasta merkkivaatteita, vain välttämättömiä ja edullisia työvaatteita. N36

Vierailija
5/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niillä kirppiksellä olisi juuri mitään arvoa, mulla ei pahemmin ole merkkivaatteita, joten ne olisivat hinnaltaan senteistä vitoseen. Kyllähän sitä vaatetta on määrällisesti paljon (liikaa) ja jos laukut ja kengät lasketaan niin ehkä joku 500-800 e voisi saada, mutta sekin koostuisi lähinnä muutamista edullisemmasta merkkilaukusta -ja kengistä (ei siis mitään high end luksusta).

Sitä en osaa sanoa paljon olen itse noista maksanut, osa on tosi vanhoja.

Vierailija
6/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuommoisia edes miettii? :D Mulla walk-in closet täynnä hameita, mekkoja, toppeja, paitoja ja puseroita, tuohon päälle vielä 20-30 paria kenkiä, urheilu- ja joogakamat ja viitisentoista käsilaukkua. Ei mitään hajua paljonko on arvoa. 

Vierailija
7/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saisin 200 euroa kun kirpputorilla myisin.  Tarkoitit paljonko ovat maksaneet?

Nytkin uusi paita jonka lähtöhinta 140 e, maksoin 20 e.

Vierailija
8/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia ehkä. Omistan vain muutaman vaatteen, mutta kalliita kenkiä löytyy.

Vierailija
9/9 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tonneja. Paljon paljon vaatetta ja kenkää vaikkakin ihan edullista. Arviolta ehkä joku 12?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi