Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei muut ahdistuksesta ja häpeästä kärsivät

Vierailija
05.06.2018 |

Onko teilläkin tällaista kuin minulla...Häpeän ihan pieniä juttuja mitä teen väärin, mitä sanon jne. Mutta lisäksi häpeän ja ahdistun MUIDEN puolesta. Eli jos joku on tehnyt jotain tyhmää, ollut ilkeä tms häpeän myös tämän henkilön puolesta, vielä paljon jälkikäteen, en vain siinä tilanteessa. Tuntuu että pää hajoaa kun näin ollen minulla todellakin riitää hävettävää 24/7...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet outo

Vierailija
2/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ahdistuneisuushäiriö. Lääkitys on joka pelasti mut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehittänyt keinoja selvitä niiden tunteiden kanssa. Toinen vaihtoehto näin miehenä olisi syrjäytyminen ja yksinäisyys. Nyt kaikki elämä kodin ulkopuolella on näyttelyä.

Vierailija
4/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen ahdistuneisuushäiriö. Lääkitys on joka pelasti mut.

Mikä lääkitys sinulla on? Itse syön SSRI-lääkkeitä, mutta ei paljon hyötyä..t. Ap

Vierailija
5/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehittänyt keinoja selvitä niiden tunteiden kanssa. Toinen vaihtoehto näin miehenä olisi syrjäytyminen ja yksinäisyys. Nyt kaikki elämä kodin ulkopuolella on näyttelyä.

Millaisia keinoja?

Vierailija
6/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... Ihan liikaa olen jumissa omissa ja muiden jutuissa.

Vierailija
7/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma.

Nyt musta ainakin tuntuu, että.halian aikalisän. En edes yritä sosiaalisiin tilanteisiin. Hoidan duunini ja ja perheeni sen suurempia ajattelematta. Sosiaalisuuselle on sitten aikansa kun sitä jaksaa ahdistumatta.

Vierailija
8/10 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän tällainenkin johtuu? Minulla oli suht normaali lapsuus, mutta vanhemmat olivat tosi vaativia eikä kannustavia. En tuntenut ikinä tulleeni hyväksytyksi omana itsenäni. t. Ap

Vierailija
9/10 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen itsekin. Ollut niin kauan kuin muistan. Lääkitys löytyy ja terapiassa käyn, helpottaa muttei poista vaivaa kokonaan.

Vierailija
10/10 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistähän tällainenkin johtuu? Minulla oli suht normaali lapsuus, mutta vanhemmat olivat tosi vaativia eikä kannustavia. En tuntenut ikinä tulleeni hyväksytyksi omana itsenäni. t. Ap

Kyseenalaistaisin sen ajatuksen, että oliko lapsuutesi "normaali", jos olet kokenut perheesi tunneilmapiirin noin. Terveellinen se ei ainakaan ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme