Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä pidättää pierua

Vierailija
05.06.2018 |

Ei tajua että ne tulevat sitten nukkuessa ulos. Hän menee yleensä ennen minua nukkumaan ja kuulen olohuoneeseen asti perseen pärinän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin joskus tuollainen, sitten opettelin äänettömän sormitekniikan. Sormet haisee kyllä sitalle kun eihän niitä viitsi lähteä pesemäänkään vähän väliä jos jo siellä sängyssä on.

Vierailija
2/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutita sitä rankasti ennen nukkumaan menoa, niin sen on pakko pierrä. Pääsee turhasta häveliäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tiedoksi, että kannattaa piereskellä vessanpöntöllä niin, että painaa peräreikää isolla vessapaperitupolla ja päästelee ilmat siinä ulos. Hana kannattaa olla kaiken varalta auki.

Vierailija
4/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajua että ne tulevat sitten nukkuessa ulos. Hän menee yleensä ennen minua nukkumaan ja kuulen olohuoneeseen asti perseen pärinän.

Sillon kaua sit kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa, niin sama ongelma. Mut se röyhtäili ekana ja sit kun nukku ennen mua, niin pärinä alko kunnolla. Prrrröööttttttttttt puff pppffuffff.

Vierailija
5/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten kun sinunkaupat on tehty pitää voida jo ihan avoimesti piereskellä.

Vierailija
6/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan seurustella tuollaisen haisevan akan kanssa! Hyi hitto!

Vierailija
7/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi pyytää naistasi pieremään naamallesi. Se on muuten aika kivaa ja vähän irstastakin.

Vierailija
8/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kyllä ihan pokkana väittää, että eivät ikinä piereskele ("ei edes pieretä"), eivätkä usko, että ne pierut tulee sitten ulos yöllä :D

Vierailija
9/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vaimo ajjaa paskaa ihan yötä päivää.

Vierailija
10/14 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoista kärsivien olisi syytä tarkistaa ruokavalionsa. Itse "haisin" vuosia, kunnes selkeni syy, viljat! Ne jäi pois ja kas, suolisto rauhoittui. Pienet ilmavaivat silloin tällöin ovat hajuttomia. Toki ks. vaivoihin liittyy muitakin syitä. Stressi,runsas kahvin ja alkoholin käyttö sekä happoiset juomat mm.

Vierailija
11/14 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi pyytää naistasi pieremään naamallesi. Se on muuten aika kivaa ja vähän irstastakin.

Mitäs jos tulee märkä pieru? Onko se enää kivaa?

Vierailija
12/14 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa sitä joskus ja näytä seuraavana päivänä sille, ehkä se siitä rentoutuu sitten. Tai sitten ei enää uskalla nukkuakaan.

Vierailija
13/14 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on tämä sama ongelma ja se juontaa ihan varmasti juurensa kaikista ”ai piereskeleekö naisetkin? Käykö naisetkin paskalla?” -toitotuksista, joita moni tuntuu viljelevän.

Moni (mies) tuntuu ajattelevan, että miehet saavat kyllä sikailla, röyhtäillä, piereskellä ja istua avoimesti tuntitolkulla paskalla. Mutta jos nainen päästää pienen pierun, niin heti hirveä haloo ja vittuilu, kuinka ”hienot naiset ei piereskele”.

Ööö, sama suolisto se naisillakin on.

Vierailija
14/14 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmasti muutakin salattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan