Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siemensyöksy ilman orgasmia?

Epätietoinen vm. -92
05.06.2018 |

Olen tähän asti kuvitellut, että miehen orgasmi tulee aina silloin kun syöksykin. Yhtenä iltana rakasteltiin poikaystävän kanssa lähetyssaarnaajassa ja hän oli siinä ihan kiimaisimmassa loppuvaiheessa kun ulkona tuuli kai lennätti jotain niin, että ikkunat kolisi toisessa huoneessa ja luultiin ensin että ulko-ovi aukesi. Poikaystävä vetäytyi ulos ja näin kuinka hänen pitäessä penistä kädessä siitä alkoi tulla spermaa ulos. Hän ei runkannut siinä mitenkään eikä kuulemma vielä kerennyt saamaan kunnolla orgasmia.

Kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta voiko mies tosiaan saada syöksyn ilman orkkua? Kuinka yleistä se on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, kyllä siinä helposti käy juuri noin, jos homma keskeytyy juuri oikealla (väärällä) hetkellä. Jotakin tihkuu ulos ja halut lopahtaa ikään kuin olisi oikeasti saanut, mutta tyydytys jää saamatta. Ikävä tunne, ei tavoiteltavaa, mutta onneksi tosiaan tapahtuu vain jos kiihotus keskeytyy. Jos kiihotus jatkuu, niin orgasmia ei estä mikään eikä kukaan.

Vierailija
2/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, orgasmin ilman siemensyöksyä tai siemensyöksyn ilman orgasmia. On aika harvinaista kylläkin. Mutta monesti spermaa tulee jo ennen varsinaista siemensyöksyä ja orgasmia. Sempä takia esim keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona on epävarma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi noin monta vuotta, kun välit oli huonot avioliitossa. Siemensyöksy tuli, mutta ei se tuntunut yhtään miltään. Pää ja sydän eivät vain olleet mukana.

Vierailija
4/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa käynyt kerran noin ettei mies saanut vielä orgasmia kun jouduttiin keskeyttään ihan lopussa mut siemensyöksy tuli silti kädelle. Se yllätti kyl mut ja miehen

Vierailija
5/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, orgasmin ilman siemensyöksyä tai siemensyöksyn ilman orgasmia. On aika harvinaista kylläkin. Mutta monesti spermaa tulee jo ennen varsinaista siemensyöksyä ja orgasmia. Sempä takia esim keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona on epävarma...

Mä muistan hyvin sen kun nyk. vaimon kanssa oltiin nuorina pöhköjä ja käytettiin keskeytettyä yhdyntää jonkun aikaa. Vaikka nussiminen paljaana tuntui todella hyvältä, se tunne kun piti ottaa ulos ja kädellä tehdä loppuun ei ollut mitenkään edes verrattavissa siihen kun sai tulla kortsuun tytön sisällä. Mulla tuli selkeesti jonkinlaisia estoja siihen laukeamiseen ja se orgasmin ihana tunne melkein katosi. Mällit tuli silti koko ajan ihan normaalisti. 

Vierailija
6/19 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti silloinkin kun rakastellaan monta kertaa peräkkäin tai pienen ajan sisällä usean kerran on joskus tunne että sykkii muttei enää tule orgasmia ja samalla mäihää silti tulee mutta vain muutama tippa. 

Vierailija
7/19 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti silloinkin kun rakastellaan monta kertaa peräkkäin tai pienen ajan sisällä usean kerran on joskus tunne että sykkii muttei enää tule orgasmia ja samalla mäihää silti tulee mutta vain muutama tippa. 

Mulla taas orgasmit vaan voimistuu kun vaikka viikonloppuna jonain päivänä ollaan monta kertaa ja tuntuu ettei enää tuu spermaa. Kulli sykkii ja nytkähtelee ja yrittää lennättää mut ei vaan tule, koko kroppa vavahtelee ja tärisyttää. Taju melki lähtee. Vaikee edes kuvailla tunne on niin valtava... 

Toi että tulee vaikkei tavallaan tule on ihan tuttu juttu. Parikymppisenä tyttöystävän kotona ennen kun muutettiin omaan kämppään tuli parikin kertaa se kliseinen tilanne eteen että piti keskeyttää kun ovi aukesi. Muistan kuinka kerrankin kierähdin peiton alle vaikka tunsin että olisin tarvinnut enää työnnön tai kaks orgasmiin ja mälläsin silti lakanoihin vaikken tuntenut huippua. En pystynyt siinä paniikissa runkkaamaan. Lopulta vein ne spermaiset lakanat kotiin ja pyykkäsin ne tytön porukoilta ja omalta äidiltä salassa. Ai saakeli mitä muistoja... :D    

Vierailija
8/19 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli ehkä selitys tolle kun eilen kävi nii et poikaystävä rakasteli mua paljaalteen mut sovittiin et se tulee ulos hyvissä ajoin koska mulla on uudet pilsut. Mä ihmettelin kun se sano jo siin ennemmin et siltä tulee kohta ja sit se ei millään meinnannu saada siin kun sit kädellä yritti. Lopuksi se kuiteski sai syöksyn mut sen mukaan se ei enää tuntunu miltään. Kai se herkin kohta meni jotenki ohi tai yli tai jotain...

Vierailija
9/19 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä tuosta kokemusta vaikka 35 on kohta mittarissa. Sen olen huomannut että toisinaan orkku on paljon laimeampi ja silloin sykähtelee paljon vähemmän. Puoliso on kyllä viehättävä edelleen ja tekee mieli häntä.. Vielä kaksvitosena jokaikinen orkku ja siemensyöksy oli tosi kova ja kesti tosi pitkään. Erektiokin oli pystympi ja jotenkin täydellisempi. Tuntui niin voimakkaalta ja miehekkäältä täydessä heijarissa... 

Vierailija
10/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuli mieleeni kun rakastelin tyttöystävää sängyllä ja ikkunaan koputettiin. Näin verhon raosta että hänen siskonsa oli siellä. En tiedä näkikö/kuuliko hän meitä, mutta akti siinä sitten keskeytyi juuri kiireisimmällä ja makeimmalla hetkellä. Orgasmia ei tullut kummallekaan mutta tunsin miten hilkulle oma jäi. Vedin housut jalkaan ja siinä samalla seisovan kullin pää kai hankautui sen verran että tuli todella kiire vessaan. Sain heti siemensyöksyn kun avasin pöntön kannen. Se tuli selkeästi ilman orgasmia. Koskaan ennen ei tuota ole sattunut, eikä sen kerran jälkeen. Ei niin kivaa...

Vierailija
11/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä allekirjoitan tuon että vanhemmiten orgasmit "laimentuu". Sen että siemenet purkautuisi ilman minkäänlaista kiihotuksen huippua en usko. Kyllä siinä aina jonkinlainen tunne tulee just ennen syöksyä.

Mulla on myös ikävä omia nuoruuden erektioita ja orgasmeja. Se ihana tunne kun kulli seisoi ilman tumputusta niin kovana ja pystyssä. Ja orkku tuntui joka kerta niin kuin sisuskalut irtoisi upealla kihelmöivällä tavalla.....

Vierailija
12/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..... ja voi että se sperman määrä silloin teininä... ikävä on omaa "täyttä" miehisyyttä :)

Vieläkin huomaan että jos olen pidättäytynyt rakastelemasta vaikka pari päivää on orgasmi kovempi kun sperman määrä on isompi

Vierailija
13/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset valittaa miten miehet ei tunne naisten elinten toimintaa. Näyttää olevan molemmin puolista.

Vierailija
14/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä allekirjoitan tuon että vanhemmiten orgasmit "laimentuu". Sen että siemenet purkautuisi ilman minkäänlaista kiihotuksen huippua en usko. Kyllä siinä aina jonkinlainen tunne tulee just ennen syöksyä.

Mulla on myös ikävä omia nuoruuden erektioita ja orgasmeja. Se ihana tunne kun kulli seisoi ilman tumputusta niin kovana ja pystyssä. Ja orkku tuntui joka kerta niin kuin sisuskalut irtoisi upealla kihelmöivällä tavalla.....

Kyllä on mahdollista saada ilman nautinnon huipentumaa, mutta se vaatii sen että yhdyntä (tai masturbointi) keskeytyy justiinsa ennen kuin tulee tunne orkusta ja että on todella herkillä ts. äärikiihottunut naisesta, tilanteesta... Silloin saattaa purskahdella ulos ilman kliimaksia.

Vierailija
15/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..... ja voi että se sperman määrä silloin teininä... ikävä on omaa "täyttä" miehisyyttä :)

Vieläkin huomaan että jos olen pidättäytynyt rakastelemasta vaikka pari päivää on orgasmi kovempi kun sperman määrä on isompi

Kuka ei ikävöisi niitä nuoruuden välillä ihan ihme tilanteissakin tulleita seisotuksia. Vaikka silloin ne nolotti. Nyt antais mitä vaan kun saisi ne takaisin, sen staminan ja sen kyvyn laueta niin rajusti.

Vierailija
16/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sit mutta joskus kun on oikein kiihottunut ja tekee mieli vaan nussia lujaa, siinä kaikessa nautinnossa orgasmi lässähtää, ei joka kerta mut joskus mulle käy noin. Lasti tulee mut ei vaan laukea... 

Vierailija
17/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työperäinen tai muu stressikin voi aiheuttaa sen ettei laukea ollenkaan tai orgasmi jää vajaaksi. Mäihät yleensä tulee paitsi silloin jos kassit on ns. tyhjät

Vierailija
18/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee välillä sellainen "esiroiskahdus" ennen varsinaista orgasmia. Joskus tuntuu siltä, että orgasmi alkaa ja siemennestettä roiskahtaa hieman, mutta sitten se hiipuu hetkeksi ja alkaa 5-10 sekunnin päästä uudestaan, minkä jälkeen tulee sitten se suurempi määrä spermaa. :)

Vierailija
19/19 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä sit mutta joskus kun on oikein kiihottunut ja tekee mieli vaan nussia lujaa, siinä kaikessa nautinnossa orgasmi lässähtää, ei joka kerta mut joskus mulle käy noin. Lasti tulee mut ei vaan laukea... 

Toi muuten on ihan totta. Joskus oikein kun odottaa, että tällä kertaa tuntuu ekstrahyvältä ja oikein keskittyy odottamaan sitä megaorkkua, niin homma karkaakin käsistä ja lässähtää pahemman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi