Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin mennä kirjastoon porttikiellosta huolimatta. Vinkkejä?

Vierailija
05.06.2018 |

Sain porttikiellon kirjastoon aivan mitättömästä syystä. Kirjaston mukaan poliisit soitetaan paikalle heti, jos näkevät minut sisätiloissa.

Miten pidän huolen siitä, että mahdollisimman harva kirjaston työntekijä tai valvontakamera näkisi naamaani? Pitää ehkä laittaa jokin huppari ja katsoa maahan kokoajan tms?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosia mennyt kirjastoon ihan vain ilman mitään naamaria tai hupparia, vaikka sain ikuisen porttikiellon teinivuosina. Jos on tuore porttikielto, huppari voi olla tarpeen.

Vierailija
2/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parasta, että menet terapeutille ilman hupparia kyselemään neuvoja elämää varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on parasta, että menet terapeutille ilman hupparia kyselemään neuvoja elämää varten.

Sen kirjastohoitajan pitäisi tehdä noin kun antoi porttikiellon ilman syytä. ap

Vierailija
4/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin olla yli 30 v kirjastossa töissä, eikä sinä aikana kukaan saanut porttikieltoa. Niin että ei se syy ihan mitätön taida olla.

Vierailija
5/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syy?

Vierailija
6/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdin olla yli 30 v kirjastossa töissä, eikä sinä aikana kukaan saanut porttikieltoa. Niin että ei se syy ihan mitätön taida olla.

On se. En tehnyt mitään muuta kuin luin kirjaa rauhassa sohvalla kunnes kirjastonhoitaja tuli ja sanoi että on aika lähteä. ap

Vierailija
7/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. En tehnyt mitään muuta kuin luin kirjaa rauhassa sohvalla kunnes kirjastonhoitaja tuli ja sanoi että on aika lähteä. ap

No kirjastolla on yleensä myös kiinnimenoaika eikä kehoitus lähteä tarkoita porttikieltoa.

Vierailija
8/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle on ilmestynyt uusi hullu. Kirjastohullu.

Vierailija
9/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamioidu!

Zorro? Hämähäkkimies? Kleopatra? 

Vierailija
10/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita anonymous naamari ja lue kirjoja siellä mutta älä lainaa. Tai ota kaveri mukaan ja se lainaa sulle kirjoja.

Vierailija
11/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoittiko siis sinut johonkin toiseen, joka olis esim. häiriköuinyt? Etkö kysynyt selitystä ja syytä kirjastonhoitajalta?

Kannattaa varmaan vähän "naamioitua". Erityyliset vaatteet ja huppari, tukka erilailla. aurinkolasit.

Vierailija
12/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N6 kirjoitti:

Mikä oli syy?

Aloin aivastelemaan niin kovaa että koko kirjasto raikui ja se häiritsi liika muita. Muut oli jo nostaa metakan ellei minua olisi poistettu kirjastosta, enkä itsekkään olisi halunnut että lansa alkaa mellakoimaan kirjastossa aivastuksesta.

Vierailija
13/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
14/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa e-kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi