Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö feikkaa masennusta ettei tarvitse mennä töihin?

Vierailija
05.06.2018 |

Mitä voin tehdä tai minne ottaa yhteyttä? Kyseinen henkilö "sairastui" masennukseen heti, kun työkkäri ilmoitti tukien katkeavan mikäli ei ole kokoaikaisen työn haussa mukana. Kyseessä on laiska ihminen , joka mieluusti pelaa ja nukkuu miten sattuu. Valitettavasti lähipiiriin kuuluva ihminen.
Harmittaa että huijaa ja et tää kaikki on aika ilkeää oikeasti masentuneille.
Virastoissa yms sopivasti on niin masentunut ja niin sairas...muutoin nauttii siitä et rahaa tulee tukina ja ei tarvitse tehdä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän itse sanonut sinulle ettei ole oikeasti masentunut ja näyttelee vaan.

Vierailija
22/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän itse sanonut sinulle ettei ole oikeasti masentunut ja näyttelee vaan.

Ei, mutta on tullut ilmi muulla tavoin.

t  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ystävä. Nähnyt tätä toimintaa ja toimimattomuutta nyt 2v ajan.  Ärsyttää ettei voi olla edes rehellinen Rehellinen siitä ettei työ ja sitä kautta oma ansaitseminen kiinnosta. Kunhan saa kaiken tekemättä mitään.

Ärsyttää, että tämä tosiaan leimaa niitä oikesti masentuneita.  Pelaaminen kiinnostaa kyllä, matkustelu yms. Kaikkea ollaan valmiita ottamaan vastaan, kunhan ei vaan itse tarvitse tehdä mitään.

Olen nähnyt ja kuullut liikaa.  Olen itse ollut 3x masentunut. Joten tiedän aiheesta aika paljon. EN kaikkea todellakaan.

Hän on laiska ja mukavuudenhaluinen. Ei masentunut todellakaan. On saanut lääkkeitä. Hakee ne aina apteekista, mutta ei syö niitä. Osaa laskelmoida. SIis kaiken mikä on hänelle itselleen eduksi.

t

.ap

Voi kokea ettei tarvitse lääkkeitä eikä siksi ota. Mul tällaisia tuttuja useita, kellekään ei ilman syytä oo määrätty. Vähän vaikea kontrolloida, syövätkö niitä.

Vierailija
24/24 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se sinun elämääsi liikuttaa?!

Ainakin se vie meiltä kaikilta työssäkäyviltä rahaa lompakosta, kun pitää kustantaa loistenkin elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme