Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkapyöräilijät, jaksatteko pyöräillä

Vierailija
05.06.2018 |

töihin joka päivä? Vai tuleeko päiviä, jolloin haluaisitte mennä julkisilla tai autolla? Mulla on lyhyt matka, mutta silti joskus tekisi mieli jättää pyörä kellariin, mutta sitten tunnen syyllisyyttä, jos en jaksa pyöräillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon kiltti itselleni ja saan mennä välillä bussilla ja sunnuntaisin autolla kun ei mene parkkimaksua

Vierailija
2/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työmatkani on 15-20 minuuttia suuntaansa. Sen jaksan todella hyvin pyöräillä. Aiemmin omistin auton jota en taloudellisista syistä pystynyt ylläpitämään. Kaksi ensimmäistä kuukautta olivat todella tuskaa ajaa pyörällä kunnes totuin siihen. 

Julkisella en halua mennä koska haluan itse aikatauluttaa elämäni ja auto maksoi useamman satasen kuukaudessa joten sitäkään ei ole tällä hetkellä kovasti ikävä. 

Nykyisin autoa tulee lähinnä ikävä silloin kun kaupasta pitää tehdä isompia ostoksia taikka viedä kissoja eläinlääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 10 km on se raja. Alle tuon menee helposti joka päivä, matka on niin kevyt ettei sitä edes huomaa. Yli tuon alkaa rasittaa ja mieluiten välillä menis jollain muulla. Toki sun raja voi olla jokin muu, esim ymmärrän jos se on 5 km. Jos alle kolmesta kilometristä valitat niin olet jo paljon laiskempi kuin mitä mä ikinä voisin olla.

Vierailija
4/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäkseni myönnän, että ajan 3km työmatkan autolla, vaikka voisin hyvin pyöräillä. Matkalla ei ole lähes koskaan autoja saatika sitten muita ihmisiä. Tekosyyni on se, että joudun työssäni kävelemään paljon, joten työpäivän jälkeen ei huvittaisi yhtään renkuttaa polkimia päästäkseni kotia päin. 

Vierailija
5/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono sää, esim. sataa räntää tai ukkostaa, niin silloin tekee mieli kyllä hypätä bussiin. Aika usein sitten kuitenkin menen mieluummin pyörällä, koska pääsee niin paljon nopeammin. Työpäivän päättyessä klo.15 olen kotona klo.15.15, kun bussilla tultaessa olisin kotona klo.15.40-15.45. Tarkkaa minuuttipeliä katsos. :D 

Matka on viitisen kilometriä, joten eipä tuo tunnu missään. Ainut tympäisevä tekijä on siis kurja sää. :) 

Vierailija
6/6 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n työmatka vähän alle 8km/suunta, vilkas liikenne ja aikaa menee 20min. Silti en aina jaksaisi, mutta menen kuitenkin ainakin neljänä päivänä viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi